zijn dit originele decals

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
schnitzer
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 okt 2010, 18:34

Re: zijn dit originele decals

Bericht door schnitzer »

Ik blijf geen foto's verwisselen,er kunnen er trouwens maar drie op.
Je had de foto's gisteren(van de decals) ook heel goed kunnen bekijken die waren wel close up,en deze kun je ook uitververgroten lijkt mij.
Maar even tussendoor,heel aardig van je om te helpen maar ben je wel genoeg geschoold en heb je enige praktijk ervaring om originele decals van neppers te onderscheiden?, waar heb je de kennis opgedaan om deze te beoordelen,ben je echt een kenner of kijk je naar plaatjes in boeken??
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: zijn dit originele decals

Bericht door michiel01 »

ja en hiermee is dit gedoe ten einde.
Als je oeverloze discussies wilt voeren, doe dat dan ergens anders. Je kan in elke post foto's plaatsen, je vraagt de hulp van anderen, als ik zo je reacties lees, klinkt dat niet echt serieus c.q. dankbaar.

Als je wilt dat iemand iets serieus over je helm en decals zegt dan moet je voldoende en fatsoenlijke foto's plaatsen, anders blijft het giswerk. Zoals gezegt kun je per post 3 foto's uploaden of gebruik maken van een web based hosting site.

Met vriendelijke groet,

Michiel

plus het bericht verwijderd dat hieronder stond. Ik heb geen papagaaien nodig! Ook gij Coco kan zich normaal gedragen.
schnitzer
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 okt 2010, 18:34

Re: zijn dit originele decals

Bericht door schnitzer »

Ik ben hier ook snel klaar op het wo2 forum,een hoop koters die denken de wijsheid in pacht te hebben,en overal over praten behalve waar je om vraagt( dat was of de decals echt zijn).En de helft leest niet eens wat je vraagt ze praten maar over van alles en nog wat ,een uitzondering daargelaten.Ik heb nog geen enkele zogenaamde kenner gehoord op deze verificatie vraagbaak.
Dus veel succes verder met je forum,ik ben weg!!

EN NOG EVEN TER ASLUITING,JIJ ALS MODERATOR VERIFICATIE HOORT TOCH OOK WEL WAT MEER TE WETEN OVER BEPAALDE VRAGEN??

Schnitzer.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: zijn dit originele decals

Bericht door coco »

Jammer dat je het zo opvat michiel, anyways, ik ben van mening dat de Heer decals die eerst getoond werden op de M18 de andere kant op keken dan de decals die er nu staan (stonden ondertussen).
Heb je daar een verklaring voor, ik bedoel misschien gespiegeld gefotografeerd of weet ik het.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Chrisje1978
Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jan 2010, 20:21
Locatie: Thuis

Re: zijn dit originele decals

Bericht door Chrisje1978 »

@Schnitzer, er is je al eerder gevraagd geen hoofdletters te gebruiken, daar dat overeen komt met schreeuwen. En dan nog zou je het volwassen gedrag op kunnen brengen om dat niet tegen één van de Mod's te doen.

@Mod's, gezien de reacties van Schnitzer en het verwijderen van zijn oorspronkelijke post, gooi die vent er alsjeblieft (een poosje) af.

Grt,

Chris
Gesloten