Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

rammsander schreef:Veel plezier daar bij fortvechten en ook zaterdag!

Zaterdag weet ik nog niet maar 3 en 5 december heb ik zin in :) namelijk ik ga de 3e mijn Nekaf m38a1 ophalen en de 5e sinterklaas :D

Rammsander
Is het in Vechten echt leuk? Ik ben er nog nooit geweest, dus ik ben wel benieuwd. De camera gaat in elk geval mee :mrgreen:




omgitsme schreef:
Mar10e schreef:Bedankt.

Wat ga je 4 december doen?
Komen de Hagenezen van Oh Oh Cherso naar de lokale discotheek hier. :D
Wordt alleen vies druk, daar zie ik wel tegenop... Maar wordt wel gezellig. :yes:
Wat Oh Oh Cherso eigenlijk? Ik hoor die drie woorden regelmatig, maar ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen :oops:






coco schreef:K*t wespen...dan vriest het zowat en wordt je nog in je hand gestoken, typt rot met een dikke hand :|
:o Sterkte.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Mar10e schreef:
omgitsme schreef:
Mar10e schreef:Bedankt.

Wat ga je 4 december doen?
Komen de Hagenezen van Oh Oh Cherso naar de lokale discotheek hier. :D
Wordt alleen vies druk, daar zie ik wel tegenop... Maar wordt wel gezellig. :yes:
Wat Oh Oh Cherso eigenlijk? Ik hoor die drie woorden regelmatig, maar ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen :oops:
Oh Oh Cherso is zo'n reality programma van RTL geweest. Kwam elke donderdag op tv. Zag je gewoon een paar jongenlui op Chersonisos in Kreta op vakantie gaan. Kreeg je tezien wat ze allemaal uitspookten en al.
Eigenlijk net zoiets als The Jersey Shore maar dan de Nederlandse variant. :mrgreen:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door SS collector »

Voor mij ook geen weekend rust vrees ik 3 december feestje in de Reflex, zaterdag naar de cinema vriendin wil perse nog eens Harry Potter zien :roll: en zondag weeral rijles vroeg uit het bed :|
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door coco »

@ Martine, bedankt maar komt wel goed (I hope).
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

omgitsme schreef:
Mar10e schreef: Wat Oh Oh Cherso eigenlijk? Ik hoor die drie woorden regelmatig, maar ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen :oops:
Oh Oh Cherso is zo'n reality programma van RTL geweest. Kwam elke donderdag op tv. Zag je gewoon een paar jongenlui op Chersonisos in Kreta op vakantie gaan. Kreeg je tezien wat ze allemaal uitspookten en al.
Eigenlijk net zoiets als The Jersey Shore maar dan de Nederlandse variant. :mrgreen:
Ik heb ook geen idee wat The Jersey Shore is :oops: Maar het klinkt echt aantrekkelijk om naar te kijken, sorry.



SS collector schreef:Voor mij ook geen weekend rust vrees ik 3 december feestje in de Reflex, zaterdag naar de cinema vriendin wil perse nog eens Harry Potter zien :roll: en zondag weeral rijles vroeg uit het bed :|
Een weekend zonder rust kan alsnog een leuk weekend zijn :)
Voor wat heb je rijles?

coco schreef:@ Martine, bedankt maar komt wel goed (I hope).
Is het nog steeds dik?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Mar10e schreef:
omgitsme schreef:
Mar10e schreef: Wat Oh Oh Cherso eigenlijk? Ik hoor die drie woorden regelmatig, maar ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen :oops:
Oh Oh Cherso is zo'n reality programma van RTL geweest. Kwam elke donderdag op tv. Zag je gewoon een paar jongenlui op Chersonisos in Kreta op vakantie gaan. Kreeg je tezien wat ze allemaal uitspookten en al.
Eigenlijk net zoiets als The Jersey Shore maar dan de Nederlandse variant. :mrgreen:
Ik heb ook geen idee wat The Jersey Shore is :oops: Maar het klinkt echt aantrekkelijk om naar te kijken, sorry.
Is inderdaad erg aantrekkelijk om te kijken :D Elke zondag avond om 10 uur bij MTV.
Jersey Shore

Ohja en ga misschien a.s. zaterdag naar Duiven, nog meer mensen die gaan?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door coco »

Ik ben zaterdag op de verjaardag van mijn vriendin, en kmoet werken dus ben niet op Duiven dit keer.
@Martine, Mijn hand is niet meer dik en mijn vingers is de helft van gister, het komt wel goed Guitar hero lukt ook alweer :lol:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
ammo
Lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door ammo »

omgitsme schreef:
Ohja en ga misschien a.s. zaterdag naar Duiven, nog meer mensen die gaan?
Ik ga zaterdag ook naar duiven.
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

ammo schreef:
omgitsme schreef:
Ohja en ga misschien a.s. zaterdag naar Duiven, nog meer mensen die gaan?
Ik ga zaterdag ook naar duiven.
Ik ga er nu ook heen voor de eerste keer. Heb gehoord dat het voornamelijk Brits en Duits is wat daar gehandeld wordt?
Of zit ik fout?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Haplo »

Ben ook aanwezig.
Duits is goed te vinden en brits / commonwealth ook wel.
Amerikaans is ook nog wel redelijk.
Maar je was met brits bezig, dus dat zit wel goed. :)
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Haplo schreef:Ben ook aanwezig.
Duits is goed te vinden en brits / commonwealth ook wel.
Amerikaans is ook nog wel redelijk.
Maar je was met brits bezig, dus dat zit wel goed. :)
Jep ben met Brits bezig en Amerikaans zoek nog steeds iets om mijn eerste pop af te krijgen..
Benieuwd of ik het daar vind. Tot zaterdag dan maar?
Misschien een meet Haplo?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

:( In verband met gladheid en pekel gaat de rit niet door. Maar waar is de sneeuw dan? En wat moet ik morgen nu doen? Ik had zo gehoopt om eindelijk mijn M43-set aan te kunnen trekken. Dit is gewoon echt )(@(*)*&#$%
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Mar10e schreef::( In verband met gladheid en pekel gaat de rit niet door. Maar waar is de sneeuw dan? En wat moet ik morgen nu doen? Ik had zo gehoopt om eindelijk mijn M43-set aan te kunnen trekken. Dit is gewoon echt )(@(*)*&#$%
Je kan nog altijd de set aan doen. Alleen niemand ziet het :mrgreen:
Vraag ik me ook af waar de sneeuw, gladheid en pekel is... Hier in ieder geval nog niks gemerkt.. Zal toch vast en zeker alleen weer in het noorden vallen. :(
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

omgitsme schreef:
Mar10e schreef::( In verband met gladheid en pekel gaat de rit niet door. Maar waar is de sneeuw dan? En wat moet ik morgen nu doen? Ik had zo gehoopt om eindelijk mijn M43-set aan te kunnen trekken. Dit is gewoon echt )(@(*)*&#$%
Je kan nog altijd de set aan doen. Alleen niemand ziet het :mrgreen:
Vraag ik me ook af waar de sneeuw, gladheid en pekel is... Hier in ieder geval nog niks gemerkt.. Zal toch vast en zeker alleen weer in het noorden vallen. :(

Ik zit er over te denken om het aan te trekken en dan in het bos foto's te maken...
Misschien komt die sneeuw morgen hier? Het is nu nog aan de kust.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door coco »

Laat die sneeuw rommel maar lekker in het noorden, en laat de zomer maar snel weer komen, geen winterdip maar het is gewoon een k*t uitvinding :lol:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gesloten