Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door irish guards »

@ Silvano
Gewoon dat pak op de fiets aantrekken wat je gebruikt als je met de hondjes speelt :P
Kan je vallen wat je wilt, je krijgt geen auwie maar je fiets wel :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

irish guards schreef:@ Silvano
Gewoon dat pak op de fiets aantrekken wat je gebruikt als je met de hondjes speelt :P
Kan je vallen wat je wilt, je krijgt geen auwie maar je fiets wel :mrgreen:
En dat pakkie ziet er warm uit...
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Mar10e schreef:
irish guards schreef:@ Silvano
Gewoon dat pak op de fiets aantrekken wat je gebruikt als je met de hondjes speelt :P
Kan je vallen wat je wilt, je krijgt geen auwie maar je fiets wel :mrgreen:
En dat pakkie ziet er warm uit...
Hahahahahaha. :lol:
Kan wel warm zijn ja maar uhm... Is echt TE lomp om mee te fietsen.. Zelfs op de wei zelf al kom ik bijna niet vooruit op die fietsen daar, zijn ook nog eens bredere sturen en meer damesfietsen. Kom ik nog niet vooruit, beetje moeilijk trappen. En voordat ik het pak aan heb en uit heb ben ik al 3 keer naar school heen en weer gefietst. :lol:
Warm is het zeker, njah soms..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

omgitsme schreef:
Mar10e schreef:
irish guards schreef:@ Silvano
Gewoon dat pak op de fiets aantrekken wat je gebruikt als je met de hondjes speelt :P
Kan je vallen wat je wilt, je krijgt geen auwie maar je fiets wel :mrgreen:
En dat pakkie ziet er warm uit...
Hahahahahaha. :lol:
Kan wel warm zijn ja maar uhm... Is echt TE lomp om mee te fietsen.. Zelfs op de wei zelf al kom ik bijna niet vooruit op die fietsen daar, zijn ook nog eens bredere sturen en meer damesfietsen. Kom ik nog niet vooruit, beetje moeilijk trappen. En voordat ik het pak aan heb en uit heb ben ik al 3 keer naar school heen en weer gefietst. :lol:
Warm is het zeker, njah soms..
Ik wilde nog vragen of ik hem voor rijles kon lenen, maar inmiddels heb ik bericht dat het niet door zal gaan ;)
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Wat zou je instructeur wel niet denken? Wat voor een gek komt daar aan met zo'n malloten pak?
En achter je aan komen allemaal van die politiehonden aangerend wat jou gezien hebben. :lol:
Haha en dan bam ligt Mar10e. O-)
Maarja net kwam ik ene tegen had zijn auto op wonderbaarlijke wijze tussen een struikgewas en een ander struikgewas in geparkeerd dwars op de straat... Was blijkbaar dus uitgegleden haha. Klein kinderen helemaal hysterisch. :lol:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

Ach, mijn instructeur is inmiddels wel wat gewend :P De eerste paar lessen had ik een knal rode hanenkam op mijn helm, maar toen die niet meer op mijn nieuwe helm paste, trok ik maar een zwart tutu aan. En ow, op de plek waar van die harde kneesliders horen te zitten, zitten gehaakte vlinders, hartjes en bloempjes.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jolijn »

:P
Ik heb morgen laatste 3 uur uitval van school :mrgreen:
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Charly1975 »

Mar10e schreef:Ach, mijn instructeur is inmiddels wel wat gewend :P De eerste paar lessen had ik een knal rode hanenkam op mijn helm, maar toen die niet meer op mijn nieuwe helm paste, trok ik maar een zwart tutu aan. En ow, op de plek waar van die harde kneesliders horen te zitten, zitten gehaakte vlinders, hartjes en bloempjes.
Jaaaa....veiligheid voor alles :? gehaakte kneesliders ... maar gelukkig ben jij één van die motorrijders die niet omkomt in het verkeer... het is altijd een ander :frownno:

Sorry...frustratie maar je weet ook wel waarom ... dat heb ik in m'n pb geschreven. :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Jolijn schreef::P
Ik heb morgen laatste 3 uur uitval van school :mrgreen:
Heb morgen de hele dag vrij. Wat vind je daarvan? :lol: :mrgreen:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

Charly1975 schreef:
Mar10e schreef:Ach, mijn instructeur is inmiddels wel wat gewend :P De eerste paar lessen had ik een knal rode hanenkam op mijn helm, maar toen die niet meer op mijn nieuwe helm paste, trok ik maar een zwart tutu aan. En ow, op de plek waar van die harde kneesliders horen te zitten, zitten gehaakte vlinders, hartjes en bloempjes.
Jaaaa....veiligheid voor alles :? gehaakte kneesliders ... maar gelukkig ben jij één van die motorrijders die niet omkomt in het verkeer... het is altijd een ander :frownno:

Sorry...frustratie maar je weet ook wel waarom ... dat heb ik in m'n pb geschreven. :wink:
Je gebruikt alleen kneesliders als je een KD wil maken en dat ga ik echt niet doen. In de pb stond al zo ongeveer waarom ;)
Maar ik ga sowieso niet zo maf rijden, zoals sommige dat op die buikschuivers doen. Ondanks het zwarte leer en rare frutsels, draag ik ook gewoon een geel hesje. Nu nog eentje van de rijschool, maar daarna mijn eigen (met een stomme tekst op de achterkant).
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jolijn »

omgitsme schreef:
Jolijn schreef::P
Ik heb morgen laatste 3 uur uitval van school :mrgreen:
Heb morgen de hele dag vrij. Wat vind je daarvan? :lol: :mrgreen:
Ruilen? :lol:
Mag jij mn Latijn so maken :P
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Charly1975 »

Mar10e schreef: Je gebruikt alleen kneesliders als je een KD wil maken en dat ga ik echt niet doen. In de pb stond al zo ongeveer waarom ;)
Maar ik ga sowieso niet zo maf rijden, zoals sommige dat op die buikschuivers doen. Ondanks het zwarte leer en rare frutsels, draag ik ook gewoon een geel hesje. Nu nog eentje van de rijschool, maar daarna mijn eigen (met een stomme tekst op de achterkant).
En die stomme tekst is?: Pas op zwenkt uit !!! ?????
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door coco »

Ik had vandaag en heb morgen vrij, met de reden dat ons project niet goed was opgestart,en dat we het nog moeten verbeteren enkel andere klassen met hetzelfde mochten wel door.
Wij informeren wat blijkt ze hebben ff geen micro-biologie docenten beschikbaar dus verzinnen ze maar deze onzin om ons bezig te houden, beetje jammer voor ze dat wij na anderhalf uur klaar waren :lol: .

Ondertussen wachtend op een PB op WAF vanuit de vs, komt mooie aanwinst deze kant op als het mee zit :mrgreen:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

coco schreef:Ik had vandaag en heb morgen vrij, met de reden dat ons project niet goed was opgestart,en dat we het nog moeten verbeteren enkel andere klassen met hetzelfde mochten wel door.
Wij informeren wat blijkt ze hebben ff geen micro-biologie docenten beschikbaar dus verzinnen ze maar deze onzin om ons bezig te houden, beetje jammer voor ze dat wij na anderhalf uur klaar waren :lol: .

Ondertussen wachtend op een PB op WAF vanuit de vs, komt mooie aanwinst deze kant op als het mee zit :mrgreen:
Vertel wat is het? :D
En Jolijn, uhm nee bedankt... Latijns is voor mij net zoiets als Chinees... Ken het dus ook niet hehe. :mrgreen:
Ben liever morgen even thuis om dan wat nog te gaan fitnessen en 's avonds weer met mijn viervoeters te spelen haha. Njah hun spelen met mij. :bonk:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door coco »

Wat is het zie je hier hopelijk binnenkort wel verschijnen, het is beetje in de trant van mijn laatste aanwinsten welke je wel weet.

Talen, nergens voor nodig als je dialect spreekt kom je overal!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gesloten