Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jolijn »

omgitsme schreef:
Jolijn schreef:Als ik in het land in een greppel ga staan,sta ik tot mn knieën in de sneeuw :P
Nou gezellig. Geef ons eens een beetje wat sneeuw?
Misschien dat we dan geluk hebben en niet naar school hoeven te gaan. Hehe. :mrgreen:
:mrgreen:

Wij moeten wel gewoon naar school, maar wel veel kinders te laat door bussen die niet/niet op tijd rijden ed.
Maar je mag alle sneeuw wel hebben, kan ik weer paardrijden :)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Jolijn schreef:
omgitsme schreef:
Jolijn schreef:Als ik in het land in een greppel ga staan,sta ik tot mn knieën in de sneeuw :P
Nou gezellig. Geef ons eens een beetje wat sneeuw?
Misschien dat we dan geluk hebben en niet naar school hoeven te gaan. Hehe. :mrgreen:
:mrgreen:

Wij moeten wel gewoon naar school, maar wel veel kinders te laat door bussen die niet/niet op tijd rijden ed.
Maar je mag alle sneeuw wel hebben, kan ik weer paardrijden :)
Alle sneeuw hoef ik nu ook weer niet. Gewoon voldoende dat ze zeggen blijf maar thuis heeft geen zin. :D
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Oke net half uurtje wakker van een avondje Cherso..
Maar Sterretje kan dus absoluut NIET draaien haha. :bonk: Was echt 10 keer niks.
Maar toch beetje leuke avond gehad. Iemand anders nog uit geweest of gewoon thuis gebleven?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door rammsander »

Suprise maken :P haha was wel leuk en mijn euto is binnen ^^
Heeft iemand nog meer leuke dingen gedaan?

Greetz,Rammsander
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door irish guards »

Ik ben naar: haar naam was Sarah geweest.
Erg indrukwekkende film, een echte aanrader!! :wink:
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jolijn »

Vanaf welke leeftijd irish guards?
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door irish guards »

12+ :wink:
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

Zaterdag was het een dagje Antwerpen. Het was wel te doen.
En zondag Sinterklaas gevierd. Wel raar om dat zonder oma te doen.
Maar nog even en dan op naar Sankt Vith!
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Geweldig. Fiets je weg en op de hele weg was het NERGENS glad, en uiteraard kom je in de straat van de school is het daar wel weer glad. Ga je uiteraard half op je gezicht..
Kom je aan op school, zie je de leraar al staan aan het wachten om je omdat je paar seconden te laat bent.
Denk je van ach ren ik even de trap op. Ja niet dus, ga ik vol op mijn pens en heb nu mijn knie open liggen wat ik dus net zag.
Heerlijk dagje... Toch?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jolijn »

Heerlijk omgitsme :frownno:
Bij ons op school ook één ijsbaan...

Jongen uit mijn klas had een keer kortsluiting gemaakt tijdens Frans, oeioei, hele gebouw zonder stroom (ik moest er stiekem wel om lachen :lol: ).
Hij had een paperclip in het stopcontact gestoken (zelf niets opgelopen gelukkig)!
Was vandaag bijna weer gebeurd...
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

omgitsme schreef:Geweldig. Fiets je weg en op de hele weg was het NERGENS glad, en uiteraard kom je in de straat van de school is het daar wel weer glad. Ga je uiteraard half op je gezicht..
Kom je aan op school, zie je de leraar al staan aan het wachten om je omdat je paar seconden te laat bent.
Denk je van ach ren ik even de trap op. Ja niet dus, ga ik vol op mijn pens en heb nu mijn knie open liggen wat ik dus net zag.
Heerlijk dagje... Toch?
:o Morgen kan het vast niet slechter, toch?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Mar10e schreef:
omgitsme schreef:Geweldig. Fiets je weg en op de hele weg was het NERGENS glad, en uiteraard kom je in de straat van de school is het daar wel weer glad. Ga je uiteraard half op je gezicht..
Kom je aan op school, zie je de leraar al staan aan het wachten om je omdat je paar seconden te laat bent.
Denk je van ach ren ik even de trap op. Ja niet dus, ga ik vol op mijn pens en heb nu mijn knie open liggen wat ik dus net zag.
Heerlijk dagje... Toch?
:o Morgen kan het vast niet slechter, toch?
Nou laten we hopen van niet.. Morgen kan ik wat post rondbrengen...
@ Jolijn, nou lekker dan.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jan Klaassen »

@Jolijn; dan vraag ik me toch af wat er met die persoon aan de hand is... Het is namelijk flink richten om een paperclip in het stopcontact te vrutten. En dat het dan 'vandaag bijna weer' gebeurt is, moet toch wel expres zijn neem ik aan x) Sabotage van de les ;)

Vandaag lekker nog vrij, morgen eveneens. Woensdag les, donderdag excursie Dordrecht en vrijdag nog eventjes wat les. Verder fantastische week zo :D Zolang de NS maar niet weer gaat zitten kloten, die lui zitten me nu ondertussen behoorlijk hoog en ze komen elke dag weer m'n strot uit x)
En wat krijg je als je het station niet af kan door ontspoorde goederentrein? Gratis koffie. Ja, en excuses, achteraf. Lekker dan.
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door coco »

YEEY, de sneeuw is weg :mrgreen:
Het is nog wel glad, maar is mee te leven!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Mar10e »

Geef mij maar sneeuw. Die gladheid vind ik niks.



@ omgitsme: Hoe is het nu?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gesloten