Mijn verzameling, van alles en nog wat

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door jantje beton »

mtdr schreef:Zijn die 2 niet één en dezelfde? Een jaar lang hoor je Jantje niet en nu de collectie van "Dennis" weer te sprake komt is ie er weer? Of is dit nou mijn gevoel? :) Mss even checken?
hadden ze jou al niet begraven ?
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door S1991 »

jantje beton schreef:
mtdr schreef:Zijn die 2 niet één en dezelfde? Een jaar lang hoor je Jantje niet en nu de collectie van "Dennis" weer te sprake komt is ie er weer? Of is dit nou mijn gevoel? :) Mss even checken?
hadden ze jou al niet begraven ?
Moderators?! Misschien eens er iets over zeggen en ook de schuldige aankijken i.p.v. diegene wat reageren?? :bonk:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door Edgar »

Wel grappig inderdaad, je ziet Jantje Beton nooit online, maar als Dennis z'n prachtige collectie weer eens post, is ie weer als de kippen bij :mrgreen:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door jantje beton »

Edgar schreef:Wel grappig inderdaad, je ziet Jantje Beton nooit online, maar als Dennis z'n prachtige collectie weer eens post, is ie weer als de kippen bij :mrgreen:
de kliek is weer compleet ! , we missen alleen jim nog !
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door mtdr »

Niks kliek, ik ken deze andere mensen bijna niet, het is alleen wel erg verdacht allemaal vind jezelf ook niet? :mrgreen:
Verzamel D-Day Soldbucher.
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door jantje beton »

mtdr schreef:Niks kliek, ik ken deze andere mensen bijna niet, het is alleen wel erg verdacht allemaal vind jezelf ook niet? :mrgreen:
als ik een cijfer mag uitdelen voor huigelen en liegen , dan kreeg je een tien van me !

ook jij welkom bij de kontenlikkersbrigade.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door S1991 »

jantje beton schreef:
mtdr schreef:Niks kliek, ik ken deze andere mensen bijna niet, het is alleen wel erg verdacht allemaal vind jezelf ook niet? :mrgreen:
als ik een cijfer mag uitdelen voor huigelen en liegen , dan kreeg je een tien van me !

ook jij welkom bij de kontenlikkersbrigade.
:frownno:

Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt?

Maar goed, ben het wel eens met Edgar en mtdr.. Wel erggg verdacht dat HENKIE niet online komt nadat hij zijn "verzameling" geplaatst heeft...
En jantje beton er erg snel bij is als er een reactie geplaatst wordt door iemand..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door jantje beton »

omgitsme schreef:
jantje beton schreef:
mtdr schreef:Niks kliek, ik ken deze andere mensen bijna niet, het is alleen wel erg verdacht allemaal vind jezelf ook niet? :mrgreen:
als ik een cijfer mag uitdelen voor huigelen en liegen , dan kreeg je een tien van me !

ook jij welkom bij de kontenlikkersbrigade.
:frownno:

Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt?

Maar goed, ben het wel eens met Edgar en mtdr.. Wel erggg verdacht dat HENKIE niet online komt nadat hij zijn "verzameling" geplaatst heeft...
En jantje beton er erg snel bij is als er een reactie geplaatst wordt door iemand..
leuk dat iedereen weer toehapt , en het zijn natuurlijk weer dezelfde figuren :yes:
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door Proos »

jantje beton schreef:hadden ze jou al niet begraven ?
Volgens mij was de oproep van mijn collega best helder. Dus toch maar een ban, al is het kerstavond. Na de kerst mag Jantje weer terugkomen; onder voorbehoud van beter gedrag.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Mijn verzameling, van alles en nog wat

Bericht door Stefan »

Bij deze gaat dit topic dicht.

Als er meer duidelijkheid is, gaat ie weer open.

Vriendelijke groet,

Stefan.
Gesloten