Bodemvondst geweer

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Bodemvondst geweer

Bericht door jaapvanleent »

ik sla mijn wapen gewoon in België op (airsoftgun).
dan hoef je niet al die vergunningen te krijgen...
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Bodemvondst geweer

Bericht door Bolt Action »

Haplo schreef:
jaapvanleent schreef: En qua wapenwet hier in Nederland is het zeker wel goed geregeld.
Het kan een poosje duren eer alles geregeld is en je zal er zelf moeite voor moeten doen.
Maar zo haal je wel de mensen er uit die er serieus mee willen beginnen.
Zoals mij :) Maar die papiermolen is wel een gedoe zeg, maar jah zoals je zegt hierdoor is het goed geregeld.

EN hoe zit het met die patroon? Zit hij in de kamer nu zelf vastgeroest? Ik weet wel enkele manieren om hem te verwijderen...maar zoals eerder gezegd je weet niet wat hij gaat doen.
Veni Vidi Vici
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 dec 2010, 22:01

Re: Bodemvondst geweer

Bericht door Veni Vidi Vici »

Tsja, dit had ik niet verwacht, ding ligt echt al maanden in mijn huiskamer! Misschien dat de kelder een betere plek is?!
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Bodemvondst geweer

Bericht door Nico Roelofs »

Veni Vidi Vici schreef:Tsja, dit had ik niet verwacht, ding ligt echt al maanden in mijn huiskamer! Misschien dat de kelder een betere plek is?!
Tja voor het zicht op het wapen wellicht wel. Maar de agenten zijn ook niet dom en die kijken ook op internet, dus bij deze weten ze nu ook waar ze moeten kijken als ze je vinden via het net.
Veni Vidi Vici
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 dec 2010, 22:01

Re: Bodemvondst geweer

Bericht door Veni Vidi Vici »

Aha! Ik hoop dat onze dienders het drukker hebben met belangrijkere zaken dan dit soort dingen.. ;)
Stefke
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 06 jun 2007, 14:17

Re: Bodemvondst geweer

Bericht door Stefke »

Als je een hoop gelazer wilt vermijden, zou ik hem gewoon op het politie bureau inleveren. Voor een niet al te hoog bedrag kun je een veel betere krijgen die volgens de nederlandse wet onklaar is gemaakt. Hier krijg je geen gelazer mee.
If you wish for peace, understand war.
Plaats reactie