Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door mtdr »

Nu tentamenweek, over een paar maanden HAVO diploma binnen en dan maar zien wat voor vervolgopleiding het wordt...
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

mtdr schreef:Nu tentamenweek, over een paar maanden HAVO diploma binnen en dan maar zien wat voor vervolgopleiding het wordt...
Ik hoop ook dit jaar op HAVO diploma... Maar dat zal wel lukken, alleen maar voldoendes.
Daarna waarschijnlijk HBO opleiding Maatschappelijk werker volgen..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

jaapvanleent schreef:Nooit over nagedacht dat er heel misschien iets van schuld bij jou ligt...
Nee... Zeker als je gewoon in de les bent en die leraar je dan opschrijft als afwezig? Zou niet weten waar dan de fout bij mij ligt?
Leg eens uit?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door jaapvanleent »

Daar niet nee; maar bij de rest?
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
SgtArends
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 13 sep 2010, 21:29
Locatie: Rheden, (GLD)
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door SgtArends »

Je zou ook eerder naar bed kunnen gaan, en je wekker zetten zodat je je niet verslaapt :)
dan kom jij op tijd op school en is iedereen blij.
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

SgtArends schreef:Je zou ook eerder naar bed kunnen gaan, en je wekker zetten zodat je je niet verslaapt :)
dan kom jij op tijd op school en is iedereen blij.
Ik zet de wekker op tijd. Maar slaap vaak 's nachts niet.
Achja, heb er toch vaak weinig problemen mee. :D
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
SgtArends
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 13 sep 2010, 21:29
Locatie: Rheden, (GLD)
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door SgtArends »

dan kan het ook.
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Zojuist even leukere informatie mogen ontvangen !
Als ik geluk heb kom ik binnenkort in contact met 2 veteranen van de US 26th Infantry Division, 104th Infantry Regiment !
En nog met een zoon van een veteraan wat in de 104th Infantry Regiment zat !
Het kan niet beter worden vandaag ! _/-\o_
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jolijn »

Fijn hoor!
Ik heb vandaag dat boek van 600 blz. uitgelezen :)
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Edgar »

coco schreef:Haha inderdaad, hebben nog meer mensen mee gedaan aan de nationale IQ test?
Ik had 45 goed en 12 fout met mijn leeftijd is dat een IQ van 121, gemiddelde Nederlander heeft 110 valt nog niet tegen dus.
_/-\o- Die test zegt ook veel, lekker wetenschappelijk.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SgtArends
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 13 sep 2010, 21:29
Locatie: Rheden, (GLD)
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door SgtArends »

Edgar schreef:
coco schreef:Haha inderdaad, hebben nog meer mensen mee gedaan aan de nationale IQ test?
Ik had 45 goed en 12 fout met mijn leeftijd is dat een IQ van 121, gemiddelde Nederlander heeft 110 valt nog niet tegen dus.
_/-\o- Die test zegt ook veel, lekker wetenschappelijk.


:lol:
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door 779 »

S1991 schreef:
mtdr schreef:Daarna waarschijnlijk HBO opleiding Maatschappelijk werker volgen..
***. Niet dat ik een oordeel kan vellen of het iets voor jou is, maar is een opleiding die veel zelfkennis vereist, sociale vaardigheden, dynamische werkwijze en geduld. Weet je al welke richting jij op wil uiteindelijk?

779
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

779 schreef:
S1991 schreef:
mtdr schreef:Daarna waarschijnlijk HBO opleiding Maatschappelijk werker volgen..
*** Niet dat ik een oordeel kan vellen of het iets voor jou is, maar is een opleiding die veel zelfkennis vereist, sociale vaardigheden, dynamische werkwijze en geduld. Weet je al welke richting jij op wil uiteindelijk?

779
779,

Sociale vaardigheden heb ik wel (in mijn ogen dan), geduld iets minder maar kan ik aan werken.
Denk dat ik richting Jongeren ga, maar wil dat eerst eens rustig bekijken door met iemand op onze school erover te praten. Is zelf een Maatschappelijk Werker en kan erg goed met hem overweg.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door 779 »

Nice! Jongeren zijn idd interessante doelgroep. Weet niet of jet het weet, maar als Maatschappelijk werker richt je vooral op '1 op 1' gesprekken. Dus individueel. Als je hele groepen jongeren wilt begeleiden is de opleiding SPH meer wat je nodig hebt. Dat is de maatschappelijk werk voor groepen vooral. Één tip: Als je de opleiding MWD of SPH wilt volgen, moeten eerst je eigen problemen opgelost zijn. Anders loop je vast in de opleiding omdat je geconfronteerd wordt met jezelf.

779
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

779 schreef:Nice! Jongeren zijn idd interessante doelgroep. Weet niet of jet het weet, maar als Maatschappelijk werker richt je vooral op '1 op 1' gesprekken. Dus individueel. Als je hele groepen jongeren wilt begeleiden is de opleiding SPH meer wat je nodig hebt. Dat is de maatschappelijk werk voor groepen vooral. Één tip: Als je de opleiding MWD of SPH wilt volgen, moeten eerst je eigen problemen opgelost zijn. Anders loop je vast in de opleiding omdat je geconfronteerd wordt met jezelf.

779
Thanks voor de tip.
Jongeren zijn zeker interessant omdat ik zelf ook zo het nodige heb meegemaakt dus ik kan er later wel over mee praten en weet wat ze bedoelen.
Ben er idd van bewust dat je je vooral richt op 1 op 1 gesprekken en niet in groepsverband.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gesloten