Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door utmi »

Bedankt voor de waarschuwing, maar verbaast me niets. :x
Ik koop al jaren niets meer bij hem vanwege zijn onvriendelijke gedrag. :r
Loop zo langs hem, boeit me niet eens wat hij te koop heeft.
Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen...een verkoper (een handelaar al helemaal!) moet staan voor wat hij verkoopt, zo niet geen zaken mee doen! en Herman is er daar een van...bij mij was hij er zeker nog niet mee klaar geweest!
Their name liveth for evermore
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaapvanleent »

bijzonder.
hij had je gewoon geld moeten teruggeven en pet weer innemen.
of gewoon niet de garantie maar vermoedelijk Wo2 geven (tenzij je het echt zeker weet)
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jeroen wo2 »

Vervelende situatie Bart.... ik was er getuige van dat men garantie gaf.
Ik koop ook niks meer bij de man die alleen aardig doet als je wat koopt bij hem.
Ik had hem persoonlijk over zijn tafel heen getrokken... maar ach los je uiteindelijk ook niet veel op, misschien komt er dan nog wat losgeld uit de broekspijpen rollen?
Never Back Down
Ewout
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jul 2009, 21:39
Locatie: België

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Ewout »

jeroen wo2 schreef:Vervelende situatie Bart.... ik was er getuige van dat men garantie gaf.
Ik koop ook niks meer bij de man die alleen aardig doet als je wat koopt bij hem.
Ik had hem persoonlijk over zijn tafel heen getrokken... maar ach los je uiteindelijk ook niet veel op, misschien komt er dan nog wat losgeld uit de broekspijpen rollen?
Ik stond er ook bij toen deze verschrikkelijk lelijke man met het IQ van een eekhoorn Bart oplichtte met deze pet. De volgende keer dat ik hem zie krijgt hij een gloeiend hete metalen staaf van een meter lang op een plek geramd waar de zon nooit schijnt.
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Jauke »

bartdb4 schreef:UITERST NEGATIEVE ervaringen met de heer Herman Heikamp.


In Augustus heb ik op de beurs in Schaarsbergen een Luftwaffe officiers pet gekocht als origineel, met garantie op wo2 zijnde!!..

Na deze pet op WAF geplaatst te hebben bleek al snel dat het een replica was. Ik heb met de heer Heikamp telefonisch contact gehad en besproken wat de volgende stap zou zijn, ik had die pet immers mét garantie gekocht! Ik moest meneer maar 2 dagen later nog eens opbellen.

2 dagen later meneer gebeld. Hij begon over dat hij de pet onder CONSIGNATIE verkocht had voor een oude vrouw wiens man was overleden en dat hij aan de pet geen knaak had verdient (smoes nummer 1, overigens had hij dit bij verkoop moeten vermelden).
Hij wilde wel met mij op een beurs verder praten en naar een oplossing zoeken, misschien ruilen voor wat anders.. Ik zei geen toezegging te willen doen op het ruilaanbod en de zaken op een beurs verder te bespreken. Was oké, dit zouden wij wel een keer oplossen.

Vandaag terug gegaan naar dhr Heikamp met de pet. Uiterst onvriendelijk ontvangst. De eerste woorden waren NEE kom je nu pas!! hier gaan wij het niet over hebben, niks ervan. snauw snauw. Meneer beweerde geen handelaar te zijn, garanties die hij gaf zouden niet geldig zijn, ofwel hij was het ermee eens dat hij een oplichter was en mensen dingen gewoon kon verkopen als origineel en om het daarna niet terug te nemen wanneer het replica blijkt te zijn. Meneer vertelde dat hij het jammer voor mij vond dat ik de pet van hem gekocht had. Wat een beredenatie van die man.. pfffff.
Meneer Heikamp had helaas ook niet het lef om mij recht in mijn ogen aan te kijken, ik legde hem uit dat hij met pure oplichterij bezig was. Hij keek alleen maar naar de vloer, alsof daar de Herman stond die de garanties gaf en dingen verkocht. Uiterst nare vent, onsportief, onvriendelijk en vooral een Bedrieger.

Ik waarschuw iedereen voor de 'duistere praktijken' die meneer Heikamp handhaaft.
Koop er niks!

Erg jammer dat ik een negatieve feedback over dhr Heikamp moet plaatsen, ik had het probleem graag opgelost. Deze les kost mij E 220,-


"Wie de leugen lief heeft en doet, kun je nooit meer met de Waarheid bezoeken, want ook de Waarheid is voor hen een leugen"
Gebruikersavatar
Tommes
Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 24 sep 2008, 21:57

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Tommes »

Gewoon stampij maken, midden op de beurs. En aangifte doen van oplichting. Heb je geen foto van die kerel? Dan weet ik wie het is en zal ik zijn kraam niet aan doen.
Gezocht alles M.B.T Deventer/Schalkhaar 40-45
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaapvanleent »

E220 is erg veel; ik dacht dat het om E50 ofzo ging...
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door bartdb4 »

Hallo,

Het gaat gewoon om een redelijk hoog bedrag.
Hoewel ik die hele Herman niet mag ga ik geen foto's van iemand op het internet zetten, dat is strafbaar en zo ben ik niet. Dhr Heikamp staat op vrijwel elke Nederlandse beurs en dan met name Duiven en Huizen. Het is een kale man met een grote walrussnor en een bril.
Hij snauwde ook iemand af die tijdens onze discussie om een prijs vroeg. Onvriendelijk enz.
Hoewel mijn bloed echt begon te koken tijdens ons 'gesprek' heb ik mij kalm gehouden, dat was echt moeilijk..

Goed oppassen voor deze man, zijn vrouw zit meestal ook achter zijn kraam, dat is misschien ook een herkenpunt?
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door michiel01 »

is tevens de organisator van de beurs in Breda.
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Polte »

Bijdeze kan JaapvanLeent z'n 17 euro terug ontvangen, als ik ooit zijn betaling via acceptgiro (bestaat dat nog?) ontvang.
Het begint eerst al met toestemming aan moeders vragen of ie iets mag kopen, en als ik dan na 4 dagen nog niks ontvangen heb en hem dat laat weten krijg ik het response; "Ik neem aan dat je een brood kunt kopen" ...

HEY, UP YOURS!!!!!!!!
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Jauke »

utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door utmi »

Jauke schreef:lees het eerste stukje....
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/m ... ar-los.ece
Herman woont in Veldhoven...die foto is wel gemaakt vanachter zijn kraam, ik herken de spullen.
Their name liveth for evermore
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaapvanleent »

Polte schreef:Bijdeze kan JaapvanLeent z'n 17 euro terug ontvangen, als ik ooit zijn betaling via acceptgiro (bestaat dat nog?) ontvang.
Het begint eerst al met toestemming aan moeders vragen of ie iets mag kopen, en als ik dan na 4 dagen nog niks ontvangen heb en hem dat laat weten krijg ik het response; "Ik neem aan dat je een brood kunt kopen" ...

HEY, UP YOURS!!!!!!!!
Zelfde terug...
Acceptgiro bestaat nog. Nadat m'n ouders overgingen is er 2X een groot bedrag door gezeik met overstappen op internet "verdwenen". Vandaar ik niet.
Als jij zo'n slecht geduld heb ben ik benieuwd hoe je post van de VS e.d kunt overleven.
Was trouwens 3 dagen (post werd pas de dag daarna opgehaald).

onvriendelijke verkoper, die dus tevens ongeduldig en geen weerwoord duld.
Met kinderen omgaan lukt al helemaal niet...

Ik was van plan hier niets te posten (ik vond dat je wel gelijk had, maar ik mag nu eenmaal nog niet internetbankieren...)

Normaal ben ik niet negatief; maar zeuren als je binnen 3 dagen nog niets ontvangen hebt vind ik overdreven.

Jaap

PS: ik verwacht van jouw dus ook dat binnen 3 dagen na aankomst van het geld het weer op mijn rekening staat
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Polte »

Kerel toch, ik verscheep naar US, Duitsland en wat dan ook.
Er zijn hier genoeg mensen die voor mij in kunnen staan dat ik een betrouwbare verkoper ben, en mijn items snel en goed verstuur!

Ik zeurde na 3/4 dagen helemaal niet dat ik nog geen geld van je had, ik heb je alleen laten weten dat het er nog niet was! Dan dien ik geen idiote opmerking van jou te krijgen.
Zie hier mijn mail naar jou;
Verstuurd 30-01-2011
Door: Polte
Wilde je even laten weten dat ik nogsteeds niets ontvangen heb.
Is dit een ongeduldige reactie? Lijkt mij niet.

Is dit een snot apen reactie die erop volgt van jou? Lijkt mij wel.
Verstuurd 30-01-2011
Door: jaapvanleent
is ook pas 3 dagen op post.(de 26e in bus, in avond opgehaald, 27e op kantoor daar)
ik neem aan dat je een brood kunt kopen :) .
zal morgen/overmorgen wel komen; wees geduldig.
En dat ik niet met kinderen om kan gaan, dat kan wel kloppen, daarom heb ik er geen.


Je regelt verder maar een internetbankieren adres, dan krijg je je centen gelijk terug, ALS ik ze ontvang.


---
Laatst gewijzigd door Polte op 30 jan 2011, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaapvanleent »

Met dat 'of hij zijn brood nog kon kopen' bedoelde ik dat hij misschien mogelijk ietswat geduldig was. (post werd 3 dagen geleden opgehaald; moet eerst naar Hoofdkantoor, dan ING, dan pas naar jouw acc. Dit duurt nu eenmaal even. Hetzelfde als je voor post vanuit Engeland ook soms 1-2 weken kan wachten)

Maar laat maar; met ons beiden is nog prima te handelen.
Bij mij moet je iets van geduld hebben, bij hem De HSL :) (*lol*)

Jaap
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Plaats reactie