Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Edgar »

Heb vele malen zaken gedaan met Polte-mans, en dat ging altijd perfect (Y)
Herman woont in Veldhoven...die foto is wel gemaakt vanachter zijn kraam, ik herken de spullen.
Die die al minstens 3-4 jaar meezeult :mrgreen:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaapvanleent »

Ik zeg niet dat je onbetrouwbaar bent, alleen ongeduldig.
Ik ben ook niet onbetrouwbaar; alle mensen meet iets meer geduld dan 3 dagen (4-5 dagen) ontvangen keurig het bedrag
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Polte »

Het lijkt me niets meer dan normaal dat als je iets koopt, GELIJK betaald. en niet een midweek of langer later......
Als ik wat koop heeft de verkoper z'n centen binnen het uur op z'n rekening staan. Maargoed, ik zal wel de enige zijn die dat niet meer dan normaal vind. :frownno:

Maargoed, jij hebt netjes aangegeven dat het wat langer ging duren, 2-5 dagen om precies te zijn.
Maar jij bent degene die met een bijdehandte reactie aankomt als ik je na 4 dagen mail dat ik nog geen betaling tot nu toe heb ontvangen.
Die mail die ik je stuurde leek mij geen boze, en ik word dan wat prikkelbaar als een mannetje wat net om de hoek komt kijken, mij = iemand die al jaren betrouwbaar verkoopt en koopt, zo aanspreekt.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaapvanleent »

Ik kan moeilijk zorgen dat de post voor mij om 10u wordt opgehaald.
Dus werd het die dag daarna 19.00, en is het dus pas 3 dagen onderweg.
Als ik zou internetbankieren zou het eerder zijn; maar dit doe ik dus niet....
Ik had eig nog 2 dagen.

Maar je wilde het (gezien mij laatste PB) dus niet gewoon alsnog opsturen als het geld aankomt.
Ik had mijn excuses gemaakt, meer kan ik niet voor je doen (bidden als daardoor het geld eerder aankomt :) ).

Ik trek hierbij trouwens negatieve opmerking in; je bent misschien wel een eerlijke handelaar (k weet niet, heb eenmaal nog niets ontvangen :lol: )
Hopelijk kunnen we dit oplossen

Mvg,

Jaap
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

Normaal geef ik geen feedback over kopers/verkopers op martkplaats maar nu dus wel...
Erg negatieve feedback voor Roelof Schuurman !! Komen tot een koop overeenkomst en dan haakt hij opeens af zonder nog maar wat te zeggen..
Verwijderd zelfs zijn bod en reageert niet meer, stuur hem paar keer een mailtje en krijg niks terug. Nog niet eens van sorry geen interesse meer.
Vorige keer flikte hij me dit ook al en begint meneertje wat te dreigen..
Dus bij deze pas op met deze kerel, meent zich nog al te veel...

Dit keer wel een positieve feedback voor het eerst voor Tim Overduin van marktplaats. Eerst wel interesse tonen en zeggen dat hij het wilt en een deal sluiten en dan haakt hij weer af na 1 week zonder een e-mail te sturen. Ik moet dan weer achter hem aan gaan of die überhaupt nog interesse heeft. Krijg je antwoord terug nee geen interesse meer moet het maar met mijn zakcentjes doen en papa en mama willen het geld niet overmaken..
Laat dat eenmalig zijn geweest want dit keer betaalde hij netjes en ook snel !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaapvanleent »

Goede zaken met Bangelore

+ overleg
+ snelle aankomst
+ goede verzending

Jaap
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jeroen wo2 »

bartdb4 schreef:UITERST NEGATIEVE ervaringen met de heer Herman Heikamp.


In Augustus heb ik op de beurs in Schaarsbergen een Luftwaffe officiers pet gekocht als origineel, met garantie op wo2 zijnde!!..

Na deze pet op WAF geplaatst te hebben bleek al snel dat het een replica was. Ik heb met de heer Heikamp telefonisch contact gehad en besproken wat de volgende stap zou zijn, ik had die pet immers mét garantie gekocht! Ik moest meneer maar 2 dagen later nog eens opbellen.

2 dagen later meneer gebeld. Hij begon over dat hij de pet onder CONSIGNATIE verkocht had voor een oude vrouw wiens man was overleden en dat hij aan de pet geen knaak had verdient (smoes nummer 1, overigens had hij dit bij verkoop moeten vermelden).
Hij wilde wel met mij op een beurs verder praten en naar een oplossing zoeken, misschien ruilen voor wat anders.. Ik zei geen toezegging te willen doen op het ruilaanbod en de zaken op een beurs verder te bespreken. Was oké, dit zouden wij wel een keer oplossen.

Vandaag terug gegaan naar dhr Heikamp met de pet. Uiterst onvriendelijk ontvangst. De eerste woorden waren NEE kom je nu pas!! hier gaan wij het niet over hebben, niks ervan. snauw snauw. Meneer beweerde geen handelaar te zijn, garanties die hij gaf zouden niet geldig zijn, ofwel hij was het ermee eens dat hij een oplichter was en mensen dingen gewoon kon verkopen als origineel en om het daarna niet terug te nemen wanneer het replica blijkt te zijn. Meneer vertelde dat hij het jammer voor mij vond dat ik de pet van hem gekocht had. Wat een beredenatie van die man.. pfffff.
Meneer Heikamp had helaas ook niet het lef om mij recht in mijn ogen aan te kijken, ik legde hem uit dat hij met pure oplichterij bezig was. Hij keek alleen maar naar de vloer, alsof daar de Herman stond die de garanties gaf en dingen verkocht. Uiterst nare vent, onsportief, onvriendelijk en vooral een Bedrieger.

Ik waarschuw iedereen voor de 'duistere praktijken' die meneer Heikamp handhaaft.
Koop er niks!

Erg jammer dat ik een negatieve feedback over dhr Heikamp moet plaatsen, ik had het probleem graag opgelost. Deze les kost mij E 220,-

Up! :evil:
Never Back Down
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Edgar »

Geef Herman Heikamp eens ongelijk, hij moet toch ergens 't geld vandaan halen voor die haar-implantaten in de toekomst. :wink:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door utmi »

S1991 schreef:Normaal geef ik geen feedback over kopers/verkopers op martkplaats maar nu dus wel...
Erg negatieve feedback voor Roelof Schuurman !! Komen tot een koop overeenkomst en dan haakt hij opeens af zonder nog maar wat te zeggen..
Verwijderd zelfs zijn bod en reageert niet meer, stuur hem paar keer een mailtje en krijg niks terug. Nog niet eens van sorry geen interesse meer.
Vorige keer flikte hij me dit ook al en begint meneertje wat te dreigen..
Dus bij deze pas op met deze kerel, meent zich nog al te veel...

Dit keer wel een positieve feedback voor het eerst voor Tim Overduin van marktplaats. Eerst wel interesse tonen en zeggen dat hij het wilt en een deal sluiten en dan haakt hij weer af na 1 week zonder een e-mail te sturen. Ik moet dan weer achter hem aan gaan of die überhaupt nog interesse heeft. Krijg je antwoord terug nee geen interesse meer moet het maar met mijn zakcentjes doen en papa en mama willen het geld niet overmaken..
Laat dat eenmalig zijn geweest want dit keer betaalde hij netjes en ook snel !
feedback voor jou: http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... p?t=491516

???
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jeroen wo2 »

Silvano, Silvano toch! :+
Geen spelletjes met die Amerikanen spelen he!
Never Back Down
Gebruikersavatar
floriskok
Lid
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 dec 2007, 10:25

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door floriskok »

jeroen wo2 schreef:Silvano, Silvano toch! :+
Geen spelletjes met die Amerikanen spelen he!
Hij kan die Amerikaan altijd proberen te sussen met een paar Tjechische patroontassen?
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Edgar »

Haha, goed bezig Silvano. Vooral dat aanbieden van die Wehrpass als ruil :mrgreen:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

Goede zaken gedaan met coco!
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door coco »

Goede zaken gedaan met Patrickh!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door mtdr »

Weer goede zaken gedaan met kakkertje25!
Verzamel D-Day Soldbucher.
Plaats reactie