Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Bolt Action »

Slechte ervaring met "jeroen wo2". Hij reageert niet meer op mijn berichten terwijl hij ze wel leest.
Laatst gewijzigd door Bolt Action op 15 feb 2011, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lau
Lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 10 apr 2010, 09:13
Ontvangen: 2 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Lau »

Goede zaken op Marktplaats met Niels uit Roggel en met Jasper J :)
jaap waterreus
Lid
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 feb 2011, 19:30

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jaap waterreus »

jeroen wo2 schreef:
bartdb4 schreef:UITERST NEGATIEVE ervaringen met de heer Herman Heikamp.


In Augustus heb ik op de beurs in Schaarsbergen een Luftwaffe officiers pet gekocht als origineel, met garantie op wo2 zijnde!!..

Na deze pet op WAF geplaatst te hebben bleek al snel dat het een replica was. Ik heb met de heer Heikamp telefonisch contact gehad en besproken wat de volgende stap zou zijn, ik had die pet immers mét garantie gekocht! Ik moest meneer maar 2 dagen later nog eens opbellen.

2 dagen later meneer gebeld. Hij begon over dat hij de pet onder CONSIGNATIE verkocht had voor een oude vrouw wiens man was overleden en dat hij aan de pet geen knaak had verdient (smoes nummer 1, overigens had hij dit bij verkoop moeten vermelden).
Hij wilde wel met mij op een beurs verder praten en naar een oplossing zoeken, misschien ruilen voor wat anders.. Ik zei geen toezegging te willen doen op het ruilaanbod en de zaken op een beurs verder te bespreken. Was oké, dit zouden wij wel een keer oplossen.

Vandaag terug gegaan naar dhr Heikamp met de pet. Uiterst onvriendelijk ontvangst. De eerste woorden waren NEE kom je nu pas!! hier gaan wij het niet over hebben, niks ervan. snauw snauw. Meneer beweerde geen handelaar te zijn, garanties die hij gaf zouden niet geldig zijn, ofwel hij was het ermee eens dat hij een oplichter was en mensen dingen gewoon kon verkopen als origineel en om het daarna niet terug te nemen wanneer het replica blijkt te zijn. Meneer vertelde dat hij het jammer voor mij vond dat ik de pet van hem gekocht had. Wat een beredenatie van die man.. pfffff.
Meneer Heikamp had helaas ook niet het lef om mij recht in mijn ogen aan te kijken, ik legde hem uit dat hij met pure oplichterij bezig was. Hij keek alleen maar naar de vloer, alsof daar de Herman stond die de garanties gaf en dingen verkocht. Uiterst nare vent, onsportief, onvriendelijk en vooral een Bedrieger.

Ik waarschuw iedereen voor de 'duistere praktijken' die meneer Heikamp handhaaft.
Koop er niks!

Erg jammer dat ik een negatieve feedback over dhr Heikamp moet plaatsen, ik had het probleem graag opgelost. Deze les kost mij E 220,-

Up! :evil:
Een luftwaffe schirmutze voor € 220.- ???? , voor zo"n prijs kan dat al nooit orgineel zijn.
Dat moet je al aan het denken zetten dat er iets niet klopt. :bonk:
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Westwall »

Zeer slechte ervaring met Rik Helwegen. Begin Januari mailde hij mij, dat hij geïnteresseerd was in een set foto's. Hij vroeg mij de set te reserveren tot 31 januari, dan was zijn verjaardag en dan zou hij de financiele mogelijkheden hebben om zich deze set te kopen. Geen probleem dacht ik. Heb Rik bovendien nog korting gegeven. Netjes de set achtergehouden voor Rik tot de desbetreffende dag. Op 31 januari niks van Rik gehoord, dag erna ook niet. Ik Rik gevraagd wanneer hij de set zou komen ophalen en of hij überhaupt nog geïnteresseerd was. Hij was nog steeds geïnteresseerd en zou het in eerste instantie, dit weekend komen ophalen. Beetje laat, maarja. Afgelopen donderdag een bericht van hem ontvangen dat hij er nog niet uit was met zijn vader. Zijn vader wilde eerst de foto's van de set doorsturen naar een collega die verstand had van militaria. :bonk: De verkoop moest dus nóg langer op zich laten wachten. Ik Rik nog een week gegeven om de foto's te laten keuren door de collega van zijn vader. :roll:
Een halfuurtje geleden krijg ik een PB van onze Rik waarin hij duidelijk maakt dat hij ervoor gekozen heeft de foto's toch niet te nemen omdat hij zich wil gaan richten op modelbouw :zapped:
Kortom: ik ben maarliefst ruim 6 weken aan het lijntje gehouden door dit 14-jarige persoon en de set wordt uiteindelijk toch niet overgenomen. Nou, mooi is dat :full:
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jeroen wo2 »

Bolt Action schreef:Slechte ervaring met "jeroen wo2". Hij reageert niet meer op mijn berichten terwijl hij ze wel leest.
Vriend, welke ervaring/feedback kan je mij geven als wij nog niet eens zaken gedaan hebben... als ik iets lees hoef ik niet meteen te reageren... verbandpakjes zijn nog steeds te koop maar niet meer voor jou _/-\o_
Ik ga me niet verlagen om je af te kraken zonder dat we zaken gedaan hebben :wink:
Never Back Down
Ewout
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jul 2009, 21:39
Locatie: België

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Ewout »

Bolt Action schreef:Slechte ervaring met "jeroen wo2". Hij reageert niet meer op mijn berichten terwijl hij ze wel leest.
Je lijkt wel een baby die z'n flesje niet op tijd krijgt. Ga toch naar de kindertuin man in plaatse van mensen te beschuldigen / zwart te maken zonder gegronde reden.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door US army »

Goede zaken gedaan met SjoerdNijkerk!! _/-\o_
Snelle reactie en betaling!

Bedankt!!
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door mtdr »

Zeer goede zaken gedaan met Jauke, bedankt!
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Jauke »

Goed zaken gedaan met mtdr!
Mooi verpakt zoals het hoort !
Laatst gewijzigd door Jauke op 19 feb 2011, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door mtdr »

Ook goede zaken gedaan met Westwall!
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Westwall »

Ik ook met mtdr :)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door sobel »

bartdb4 schreef:UITERST NEGATIEVE ervaringen met de heer Herman Heikamp.


In Augustus heb ik op de beurs in Schaarsbergen een Luftwaffe officiers pet gekocht als origineel, met garantie op wo2 zijnde!!..

Na deze pet op WAF geplaatst te hebben bleek al snel dat het een replica was. Ik heb met de heer Heikamp telefonisch contact gehad en besproken wat de volgende stap zou zijn, ik had die pet immers mét garantie gekocht! Ik moest meneer maar 2 dagen later nog eens opbellen.

2 dagen later meneer gebeld. Hij begon over dat hij de pet onder CONSIGNATIE verkocht had voor een oude vrouw wiens man was overleden en dat hij aan de pet geen knaak had verdient (smoes nummer 1, overigens had hij dit bij verkoop moeten vermelden).
Hij wilde wel met mij op een beurs verder praten en naar een oplossing zoeken, misschien ruilen voor wat anders.. Ik zei geen toezegging te willen doen op het ruilaanbod en de zaken op een beurs verder te bespreken. Was oké, dit zouden wij wel een keer oplossen.

Vandaag terug gegaan naar dhr Heikamp met de pet. Uiterst onvriendelijk ontvangst. De eerste woorden waren NEE kom je nu pas!! hier gaan wij het niet over hebben, niks ervan. snauw snauw. Meneer beweerde geen handelaar te zijn, garanties die hij gaf zouden niet geldig zijn, ofwel hij was het ermee eens dat hij een oplichter was en mensen dingen gewoon kon verkopen als origineel en om het daarna niet terug te nemen wanneer het replica blijkt te zijn. Meneer vertelde dat hij het jammer voor mij vond dat ik de pet van hem gekocht had. Wat een beredenatie van die man.. pfffff.
Meneer Heikamp had helaas ook niet het lef om mij recht in mijn ogen aan te kijken, ik legde hem uit dat hij met pure oplichterij bezig was. Hij keek alleen maar naar de vloer, alsof daar de Herman stond die de garanties gaf en dingen verkocht. Uiterst nare vent, onsportief, onvriendelijk en vooral een Bedrieger.

Ik waarschuw iedereen voor de 'duistere praktijken' die meneer Heikamp handhaaft.
Koop er niks!

Erg jammer dat ik een negatieve feedback over dhr Heikamp moet plaatsen, ik had het probleem graag opgelost. Deze les kost mij E 220,-

Ik moet je hierin absoluut gelijk geven.

Ik heb in het verleden enkele keren zaken met deze man gedaan en ondanks dat deze bijna prima waren verlopen is hij zeker niet te vertrouwen. Naast zijn belachelijke prijzen (maarach dat is zijn eigen zorg) en zijn norse uitstraling moet je bij deze verkoper echt tig keer nakijken of iets klopt of niet. Op een beurs herken je hem direct, veel US en iemand die je wegkijkt bij zijn stand. negatief advies van mijn kant dan ook.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door 779 »

Is dat dezelfde Herman die ook altijd staat bij de beurs te Duiven?
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door utmi »

779 schreef:Is dat dezelfde Herman die ook altijd staat bij de beurs te Duiven?
Ja, grote zaal achteraan links.
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rutger »

Goede zaken gedaan met Bob
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Plaats reactie