Beschuldigd!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Ja, wat is dat nu voor reaktie. Je had het zelf op het Wehrmacht Awards Forum over jouw "bekende vader" maar op mijn vraag daar wie dat dan is kreeg ik geen reaktie van je. Nu reageer je hier wel, zonder te antwoorden op mijn vraag. Erg raar allemaal.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Misschien verkeerde kant vader?

Nou ja, Vaak word ik ook als militarist uitgemaakt, omdat ik "leger spul" verzamel. Ook word je op school snel gezien als een nazi en dan wil iedereen plotseling dikke maatjes met je zijn. Zodra ik vertel wat mijn politiek standpunt is en wat ik verzamel, vinden ze mij maar een onderdeuntje omdat ik tegen de nazi's ben. Ja, zo erg is het gewoon hier met de jeugd. Allemaal 'nep nazi's'
Ook al verzamel ik Brits, word ik zelfs door mijn moeder (Die altijd al streng tegen enig iets van 'geweld' is) als militarist gezien. Ze accepteerd het in iederegeval wel, dat ik verzamel en waar het om gaat.

Je snel als facist word uitgescholden, of nazi, alleen omdat je (volgens hen) van de tweede wereld oorlog 'houd'. Ook weer iets wat ik belachelijk vind. Ik vind het interessant en ik verdiep mij erin, zoals bijna elke verzamelaar en dan word je door de mensen die der amper wat van weten, meteen uitgescholden. (Tegenwoordig leren wij echt te weinig over de WO2!)

Nou ja, ik wijk weer eens af :)
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Onder welke naam opereer je op WH-Awards? Ik praat niet over mijn vader op het forum. Misschien zeg ik eens: "Ik heb die helm van mijn vader gekregen". Maar ik begin toch niet mijn vader bekend te maken op het forum? Zijn dit geen familie zaken? Ik weet niet in welke thread je vraagt achter mijn vader, ik weet zelfs je naam op WH-Awards niet.
MVG,
Jr.
Die andere Timo schreef:Ja, wat is dat nu voor reaktie. Je had het zelf op het Wehrmacht Awards Forum over jouw "bekende vader" maar op mijn vraag daar wie dat dan is kreeg ik geen reaktie van je. Nu reageer je hier wel, zonder te antwoorden op mijn vraag. Erg raar allemaal.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Je hebt het in verschillende threads op dat forum over je vader en verschillende andere leden noemen hem als "jouw bekende vader". Ondermeer in deze thread, waarin ook mijn vraag staat...

http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ge=1&pp=15

Het is absoluut niet belangrijk, maar nieuwschierigheid groeit nu eenmaal als antwoorden uitblijven. Zeg dan gewoon dat je die naam niet geeft (ookal schijnt iedereen daar al teweten wie het is).
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Als je de andere threads op WH-Awards leest zal je zien dat mijn vader ook verzamelt, een goede vriend is van een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen etc. En daar zei ook iemand "je hebt maar geluk met zo'n vader", hij schreef dit omdat hij had gezien in een thread dat mijn vader mij een helm heeft cadeau gedaan in Stuttgart. Niets speciaals of bekends dus.
Die andere Timo schreef:Je hebt het in verschillende threads op dat forum over je vader en verschillende andere leden noemen hem als "jouw bekende vader". Ondermeer in deze thread, waarin ook mijn vraag staat...

http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ge=1&pp=15

Het is absoluut niet belangrijk, maar nieuwschierigheid groeit nu eenmaal als antwoorden uitblijven. Zeg dan gewoon dat je die naam niet geeft (ookal schijnt iedereen daar al teweten wie het is).
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Okay, maar was het nu zo moeilijk om dat dan even te zeggen toen ik het in die thread en hier vroeg? :)
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

jr. schreef:Als je de andere threads op WH-Awards leest zal je zien dat mijn vader ook verzamelt, een goede vriend is van een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen etc.
wat is de nickname van jouw vader daar dan? En wat is de nickname van "een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen"?
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Mijn vader zit niet op het forum. En de "verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen" heeft Gilles al verklapt wanneer we naar iemands mening "lekker vaag" bezig waren.
Miesjel schreef:
jr. schreef:Als je de andere threads op WH-Awards leest zal je zien dat mijn vader ook verzamelt, een goede vriend is van een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen etc.
wat is de nickname van jouw vader daar dan? En wat is de nickname van "een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen"?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

jr. schreef:Mijn vader zit niet op het forum. En de "verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen" heeft Gilles al verklapt wanneer we naar iemands mening "lekker vaag" bezig waren.
Miesjel schreef:
jr. schreef:Als je de andere threads op WH-Awards leest zal je zien dat mijn vader ook verzamelt, een goede vriend is van een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen etc.
wat is de nickname van jouw vader daar dan? En wat is de nickname van "een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen"?
sorry :roll: :P
btw, waarom is jouw vader zo "bekent" ?
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Lang verhaal Gilles, héél lang. Denk maar eens aan de mogelijkheden wanneer je morgen op vakantie vertrekt...
gilles schreef:
jr. schreef:Mijn vader zit niet op het forum. En de "verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen" heeft Gilles al verklapt wanneer we naar iemands mening "lekker vaag" bezig waren.
Miesjel schreef: wat is de nickname van jouw vader daar dan? En wat is de nickname van "een verzamelaar die we ondertussen allemaal kennen"?
sorry :roll: :P
btw, waarom is jouw vader zo "bekent" ?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Kun je me het verhaal niet pm'en :)
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Ik heb ook vakantie... 8)
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Kun je het niet in 1 woord samenvatten :lol:

bv: politicus, sporter, rechter, dytroux' advocaat ... :)
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

zanger, acteur, schilder, kunstenaar, bierbrouwer..:)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Volgens mij gaat het inmiddels over iets totaal anders. Mocht er nog iets zijn dat in dit topic besproken moet worden, dan hoor ik het graag, dan heropen ik 't weer.

Tot die tijd, slotje.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten