Slowchat topic - deel 20

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

Dat zeg ik niet, maar als iemand op (bijv.) de sp stemt is het oh oke, en als iemand op de pvv stemt is er gelijk een hele discussie nodig.
Maare daar gingen we het niet over hebben nog gecarnavalt Bob?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door 779 »

We hebben gelukkig in Nederland een vrijgevochten stem vrijheid. Ik doe niet aan carnaval, woon daarvoor niet in de juiste plaats. Daarnaast is Nederlands carnaval niets anders dan zuipen met een zogenaamde 'goede reden' en dan goedkope praalwagens van 3 stukken staal en 3 reepjes papier-maché. Ik zou wel eens een keer carnaval in Rio willen meemaken! :D
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

Dan ben je niet bij de juiste carnaval geweest haha.
Veel boven de rivieren mensen zien het carnaval zo (en helaas gedragen ze zich dan ook zo....) geloof me wagens in bijv. BoZ zijn echt super professioneel gemaakt soms nog beter dan in Rio.
Wat in Rio zoiezo beter is, is de temperatuur en de manier waarop vrouwen zich dan kleden haha.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door 779 »

coco schreef: de manier waarop vrouwen zich dan kleden haha.
Dat is dan ook de mooiste reden. Zou graag foto's willen posten hier die, maar die vallen dan weer onder de NSFW of niet goed voor de jeugdigden haha.
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door SS collector »

Gisteren nacht goed wezen carnavallen in Herenthout volgend jaar weer alleen die vlucht boven het publiek mag volgend jaar weg vallen 8)
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Ik heb.... geen carnaval gevierd 8)
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Erik S. »

coco schreef:Dan ben je niet bij de juiste carnaval geweest haha.
Veel boven de rivieren mensen zien het carnaval zo (en helaas gedragen ze zich dan ook zo....) geloof me wagens in bijv. BoZ zijn echt super professioneel gemaakt soms nog beter dan in Rio.
Wat in Rio zoiezo beter is, is de temperatuur en de manier waarop vrouwen zich dan kleden haha.
De wagens in Bergen op Zoom waren inderdaad weer netjes gemaakt, maar ik vier alleen geen Carnaval! Dit jaar zijn er tijdens de bouw van de praalwagens 2 doden gevallen helaas...
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Nou... in ons dorp waren welgeteld 9 "praalwagens" en heel wat lopertjes.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

@ Erik, 2 doden man dat is niet te zuinig ik moest helaas gewoon werken dus kon er niet heen normaal is het wel een soort vaste prik op de carnavals dinsdag :)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door S1991 »

Weet iemand misschien welke Nederlandse troepen zich nu precies in Afghanistan zijn? En daar zijn geweest??
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door 779 »

Er zijn-volgens mij- zo'n 10.000 militairen gewees, wat ik laatst hoorde. Op dit moment zijn er geloof ik, officieel, alleen waarnemers. Zijn dus een hele berg eenheden die er dus zijn geweest. Als je dat exact wilt weten, moet je ff mailtje sturen naar mindef. :P

779
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door jurgen »

779 schreef:Er zijn-volgens mij- zo'n 10.000 militairen gewees, wat ik laatst hoorde. Op dit moment zijn er geloof ik, officieel, alleen waarnemers. Zijn dus een hele berg eenheden die er dus zijn geweest. Als je dat exact wilt weten, moet je ff mailtje sturen naar mindef. :P

779
Volgens wikipedia heeft Nederland Afghanistan ondertussen verlaten. Er zouden in 2006 wel bijna 2000 militairen gestationeerd geweest zijn. Als deze daar 6 of 8 maanden zitten, en dan worden ze afgewisseld door andere eenheden, dan moeten er toch meer dan 10.000 (verschillende) militairen daar geweest zijn, niet?
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jauke »

Dit was vandaag, wat zou er aan de hand zijn, een tijdje geleden vielen er ook al duizenden vogels dood uit de lucht... en als het water vervuilt was dan zouden er ook andere vissen dood tussen moeten zitten.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door S1991 »

779 schreef:Er zijn-volgens mij- zo'n 10.000 militairen gewees, wat ik laatst hoorde. Op dit moment zijn er geloof ik, officieel, alleen waarnemers. Zijn dus een hele berg eenheden die er dus zijn geweest. Als je dat exact wilt weten, moet je ff mailtje sturen naar mindef. :P

779
Heb idd al een mail gestuurd naar het Ministerie van Defensie alleen nog niks teruggehoord.
Als iemand zelf al weet welke eenheden er gezeten hoor ik het graag !
Zoek er namelijk de emblemen van voor een Amerikaanse vriend.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Ik keek gisteren naar Man bijt hond en bij de laatste rubriek, dag op dag, zag ik en serieuze fout...
In het filmpje stond dat Anne Frank op 10 maart 1944 op de trein zat naar Auschwitz. Terwijl dat ze toen nog in het Achterhuis zat.
Hier de link naar het filmpje:
http://www.een.be/programmas/man-bijt-hond/dag-op-dag
Vanaf een halve minuut begint het over Anne Frank.
Gesloten