m1a1 Thompson pouch

Plaats hier alles met betrekking tot militariareproducties en re-enactment.

Moderator: Kugelblitz

johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: m1a1 Thompson pouch

Bericht door johan willaert »

Hilmer97 schreef:Maar voor de mensen die dit boek van plan zijn te kopen het is wel een heel mooi boek en dit boek geeft alles veel beter weer dan iun de film BOB want ik heb nog maar 1 hoofdstuk gelezen en ik heb al tientallen fouten ontdekt die in BOB voorkomen en ook al tientallen dingen die niet in BOB voorkomen maar wel gebeurt zijn. :D
Dus je gaat er van uit dat het boek dan wel waarheidsgetrouw is...
29th Let's Go!!!!!
FryslânVerzamelaar
Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:51

Re: m1a1 Thompson pouch

Bericht door FryslânVerzamelaar »

johan willaert schreef:
Hilmer97 schreef:Maar voor de mensen die dit boek van plan zijn te kopen het is wel een heel mooi boek en dit boek geeft alles veel beter weer dan iun de film BOB want ik heb nog maar 1 hoofdstuk gelezen en ik heb al tientallen fouten ontdekt die in BOB voorkomen en ook al tientallen dingen die niet in BOB voorkomen maar wel gebeurt zijn. :D
Dus je gaat er van uit dat het boek dan wel waarheidsgetrouw is...
deels klopt het maar deels dus ook niet... Maar toch leuk om te lezen :)
airborneandreas
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2012, 17:50

Re: m1a1 Thompson pouch

Bericht door airborneandreas »

hallo, ik heb de smg thompson zak gekocht voor 10 euro en ik ben er zeker content van, vind het veelweter dan de 5 ceel thompson pouch... simpelweg omdat je vlugger je magazijn kunt nemen... wat je ook zou kunnen doen eventueel is een thompson rigger poch kopen... daar kunnen heel wat magazijnen in: je hebt ze voor de 30 round of de 20 ronds. ik heb de 20 ronds en die neemt niet zoveel plaats in op je riem...
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: m1a1 Thompson pouch

Bericht door Erik »

FryslânVerzamelaar schreef:Maar jou uniform van de 82nd Airborne divisie die heeft als ik het niet fout heb een Greasy Gun toch? Waar zat die dan bij zeg maar?
Het is al eens vaker voorgesteld: maar wordt het geen tijd dat je eerst studie doet middels boeken EN voorschriften uit die tijd en daarna de kleine finesses eens gaat navragen bij de deskundigen? Nu is het alsof de forumleden jou moeten aankleden!

Als je de reenactment in wilt, is het verstandig eens bij de club te gaan kijken waar je later bij wilt. Reenactors hebben gewoonlijk die studie al gedaan en kunnen je aardig op weg helpen. Kun je meteen je vragen bij hun kwijt! En je komt erachter of die club op jouw uitbeelding zit te wachten!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
FryslânVerzamelaar
Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:51

Re: m1a1 Thompson pouch

Bericht door FryslânVerzamelaar »

Kijk even naar de datum van de post... Mijn verzamel plannen en doelen zijn namelijk een stuk veranderd.
Gebruikersavatar
Miller
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 sep 2006, 12:20
Locatie: Ginkelsche Heide, Ede bij Arnhem, Gelderland, The Netherlands

Re: m1a1 Thompson pouch

Bericht door Miller »

FryslânVerzamelaar schreef:Kijk even naar de datum van de post... Mijn verzamel plannen en doelen zijn namelijk een stuk veranderd.
Oke!

Wat zijn je plannen en doelen nu dan, als ik vragen mag? :)
Floris / MILLER
Werkgroepcoördinator 1 Border, War Department Military Living History Association
--->> http://www.wardepartment.nl" onclick="window.open(this.href);return false; <<---
(Gezocht: Nederlandse VN uitzending Libanon UNIFIL '79-'85 items)
FryslânVerzamelaar
Lid
Berichten: 345
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:51

Re: m1a1 Thompson pouch

Bericht door FryslânVerzamelaar »

Wat zijn je plannen en doelen nu dan, als ik vragen mag? :)
Dat mag!, mijn verzamel interesse is wel bij Amerikaans gebleven en ik verzamel nu vooral persoonlijke dingen en allerlei kranten en tijdschriften met artikelen over grote veldslagen of bijzondere gebeurtenissen :) Iets wat dus goed bij mijn budget past en veel leuker is dan mijn reproducties van destijds! Mijn doel is om ooit een US infanterie soldaat samen te stellen van de Normandische stranden. Verder interesseer ik me nog steeds in de US Airborne door veel boeken te kopen en te lezen!

Met Vriendelijke Groeten!
Plaats reactie