Amerikaans geld naar Euro's

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door S1991 »

Hoi allemaal,

Het topic klinkt misschien een beetje vreemd maar de vraag is eigenlijk vrij simpel.
Weet iemand van jullie waar ik misschien mijn US dollars kan laten omwisselen naar euro's?
Bij mijn eigen bank kan het maar dan moet ik 2 weken wachten... Bij het postkantoor doen ze dit ook niet..
Iemand misschien ideeën?

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door Erik S. »

Amsterdam, op de Damrak!
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door S1991 »

Erik S. schreef:Amsterdam, op de Damrak!
Ergens in de buurt...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door coco »

In de buurt van wat..?
De bank lijkt me gewoon beste optie, ben je overigens al naar meerdere banken geweest of gewoon eentje?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door S1991 »

coco schreef:In de buurt van wat..?
De bank lijkt me gewoon beste optie, ben je overigens al naar meerdere banken geweest of gewoon eentje?
In de buurt van Echt..
Ben naar mijn eigen bank gegaan wat ze me geadviseerd hebben... Betwijfel het eigenlijk of een andere bank dit ook zou doen.
Anders ga ik morgen wel nog even naar paar andere banken hier kijken wat hun zeggen..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door coco »

Iedere bank zal wel een ander protocol hebben, dat kan positief en negatief uit pakken natuurlijk succes ermee
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door 779 »

In Maastricht hebben ze een GWK (GrensWisselKantoor) op Stationsplein 5.

779
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Amerikaans geld naar Euro's

Bericht door fritz derochebrune »

779 schreef:In Maastricht hebben ze een GWK (GrensWisselKantoor) op Stationsplein 5.

779
Inderdaad, zit in de stationshal zelf, rechts naast het loket.
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Plaats reactie