Slowchat topic - deel 21

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door S1991 »

Jolijn schreef:Vervelend!
Had vandaag gezellig 6+7e uur tussenuur, en het 8e uur nog les :(
Heb nu wel al mn huiswerk af dus kan lekker gaan rijden zo :)
Dat is nog niks..
Had gistere eerste 2 uur vrij, 3e uur verplicht uur naar studiehuis omdat we geen Nederlands hebben en viel het 4e uur uit en had ik het 5e nog eens tussenuur. 6e uur was het weer hetzelfde verhaaltje als het 3e.. Mocht ik ook nog niet eens naar huis gaan terwijl ze vaak zeggen van ga maar dan..
Maar ach wel lekker in het zonnetje gezeten op school.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Jolijn »

S1991 schreef:
Jolijn schreef:Vervelend!
Had vandaag gezellig 6+7e uur tussenuur, en het 8e uur nog les :(
Heb nu wel al mn huiswerk af dus kan lekker gaan rijden zo :)
Dat is nog niks..
Had gistere eerste 2 uur vrij, 3e uur verplicht uur naar studiehuis omdat we geen Nederlands hebben en viel het 4e uur uit en had ik het 5e nog eens tussenuur. 6e uur was het weer hetzelfde verhaaltje als het 3e.. Mocht ik ook nog niet eens naar huis gaan terwijl ze vaak zeggen van ga maar dan..
Maar ach wel lekker in het zonnetje gezeten op school.
Achja...
moest vrijdag 8 uur bij de podotherapeut zijn (is vlak bij school), had eerste uur vrij en was daar kwart over 8 al weer klaar.
Dus was half 9 op school, nouja... dan maar wachten dacht ik.
Ben ik daar, valt het 2e uur ook nog uit :( Dus van half negen tot 10 over 10 wachten. Heb je doodleuk derde uur een studieuur (?!?!?!?!), en alleen het vierde uur les. Ben langer onderweg en bezig met wachten geweest dan dat ik les had....
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door S1991 »

Jolijn schreef:
S1991 schreef:
Jolijn schreef:Vervelend!
Had vandaag gezellig 6+7e uur tussenuur, en het 8e uur nog les :(
Heb nu wel al mn huiswerk af dus kan lekker gaan rijden zo :)
Dat is nog niks..
Had gistere eerste 2 uur vrij, 3e uur verplicht uur naar studiehuis omdat we geen Nederlands hebben en viel het 4e uur uit en had ik het 5e nog eens tussenuur. 6e uur was het weer hetzelfde verhaaltje als het 3e.. Mocht ik ook nog niet eens naar huis gaan terwijl ze vaak zeggen van ga maar dan..
Maar ach wel lekker in het zonnetje gezeten op school.
Achja...
moest vrijdag 8 uur bij de podotherapeut zijn (is vlak bij school), had eerste uur vrij en was daar kwart over 8 al weer klaar.
Dus was half 9 op school, nouja... dan maar wachten dacht ik.
Ben ik daar, valt het 2e uur ook nog uit :( Dus van half negen tot 10 over 10 wachten. Heb je doodleuk derde uur een studieuur (?!?!?!?!), en alleen het vierde uur les. Ben langer onderweg en bezig met wachten geweest dan dat ik les had....
Ja is idd balen..
Is bij ons ook vaak geven ze het pas de dag zelf aan dat je uitval hebt... Kom je aan op school zie je het op het rooster staan dat je uitval hebt.
Niet dat ze het eerder erop zetten...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door SS collector »

Jolijn schreef:
SS collector schreef:nog geen 2 weken terug school en alweer strafstudie morgen man man :p
:lol: hoe krijg je dat voor elkaar????
Anderhalf uur te laat terug van de middagpauze :)
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Jauke »

Ik lekker geluk, maar 3 uur les vandaag.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door 779 »

Op het HBO is het beter voor elkaar: Online checken of de les doorgaat en heb nu de komende twee weken bijna vrij vanwege herkansings- en toetsweek. TERRASWEER!!! :D
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Stefan »

Haha, dat is inderdaad fijn.

Beter is het nog als je 4 dagen in de week vrij hebt school omdat je te snel gewerkt hebt... (Zoals ik.)
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Jolijn »

SS collector schreef:
Jolijn schreef:
SS collector schreef:nog geen 2 weken terug school en alweer strafstudie morgen man man :p
:lol: hoe krijg je dat voor elkaar????
Anderhalf uur te laat terug van de middagpauze :)
:lol:

Nouja heb deze week ook veel uitval ivm rapportvergaderingen en monedelingen Engels en Nederlands enzo.
Maar hier regend het lekker dus géén terrasweer :(
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door coco »

Iedereen zeuren over hoeveel vrije uren ze hebben, het lijken we Nederlanders :lol: .
Dagje ruilen? jullie 9 uur werken (7:30 tot 17:00) en ik een dagje school overnemen.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Jolijn »

coco schreef:Iedereen zeuren over hoeveel vrije uren ze hebben, het lijken we Nederlanders :lol: .
Dagje ruilen? jullie 9 uur werken (7:30 tot 17:00) en ik een dagje school overnemen.
Ligt eraan wat voor werk je doet en met welke dag je wilt ruilen :lol:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door coco »

Laboratorium werk, micro biologisch bepalen vanlevensmiddelen (varierend van filet american tot honden brokken).
Super leuk, en super interessant.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door SS collector »

nog welgeteld 32 dagen les, daarna examen en proclamatie: gratis wijn :D
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Stefan »

Doe mij toch maar een ijskoude goud gele rakker ;)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door S1991 »

Krijg je net deze mail doorgestuurd...
STAKEN!

Oproep aan alle leerlingen en leraren,
Op maandag 4 april 2011 is er weer een landelijke leerlingen staking georganiseerd tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie.
Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!!
Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, stuur dit bericht naar iedereen door om de staking een succes te maken, zodat we de regering over kunnen halen om alle nieuwe plannen in te trekken!
Tjah... Wat daar van te denken... :zapped:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door coco »

Dat is een grap van studenten uit Amsterdam las ik ergens van de week, was een school projectje wat uit de hand liep ofzo.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gesloten