Tour 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Wie wint dit jaar de Tour de France?

Lance Armstrong
20
63%
Jan Ullrich
3
9%
Iban Mayo
0
Geen stemmen
Tyler Hamilton
1
3%
Roberto Heras
0
Geen stemmen
Gilberto Simoni
1
3%
Ander...
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Tim schreef:Kan je dan mss zeggen waarom ?
...omdat ik het Lotze of Flecha gunde
Tim schreef:Komt nogal raar over tov alle Belgen hier op het forum
...waarom?
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Adrian schreef:Je insinueert dat hij gewonnen heeft door die valpartij.
Of zie ik dat verkeert soms?
Je tweede vaststelling is juist: je ziet het niet goed. Ik zeg dat de kans dat hij won kleiner was als McEwen en enkele andere snelle jongens niet gevallen waren.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Die andere Timo schreef:...waarom?
Omdat alle blije Vlaamse Boonen - supporters zouden willen weten waarom precies je het Boonen niet gunt. Komt toch nogal raar over als je er niet eens een reden voor geeft ? En behalve het feit dat je het iemand anders gunt zou ik niet echt een reden kunnen bedenken waarom je het Boonen niet zou gunnen.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Ik denk dat het weer fout gaat op goed lezen wat er staat.
Die andere Timo schreef:Jammer. Komt ook door de valpartij.
jouw reaktie daarop...
Adrian schreef:Ik ben geen kenner,maar om nu te beweren dat hij enkel gewonnen heeft door die valpartij is in mijns inziens niet correct.
...maar zonder dat iemand daar aanleiding toe gaf heb je wel gelijk: het is onjuist te beweren dat het enkel door de valpartij komt.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Andere Timo.

Wees in't vervolg wat duidelijker van de eerste keer ipv korte reactie's te geven waar wij weer alles van kunnen denken.
Of is het uw bedoeling soms om zo te werk te gaan om zoals altijd in uw geval discussie's uit te lokken?
Hey,mijn mening maar.

Adrian.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Tim schreef:Omdat alle blije Vlaamse Boonen - supporters zouden willen weten waarom precies je het Boonen niet gunt. Komt toch nogal raar over als je er niet eens een reden voor geeft ? En behalve het feit dat je het iemand anders gunt zou ik niet echt een reden kunnen bedenken waarom je het Boonen niet zou gunnen.
Ik ga deze vraag niet nogeens beantwoorden. Ik zat twee uur lang Lotz te supporteren en gunde het op het einde Flècha omdat die hard werkte in de kopgroep.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Adrian schreef:Wees in't vervolg wat duidelijker van de eerste keer ipv korte reactie's te geven waar wij weer alles van kunnen denken.
...dus ik moet meer mijn best doen omdat ik anders op de lange tenen trap van mensen die niet goed lezen :?
Adrian schreef:Of is het uw bedoeling soms om zo te werk te gaan om zoals altijd in uw geval discussie's uit te lokken?
Rot effe lekker een eind op
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Die andere Timo schreef:
Adrian schreef:Wees in't vervolg wat duidelijker van de eerste keer ipv korte reactie's te geven waar wij weer alles van kunnen denken.
...dus ik moet meer mijn best doen omdat ik anders op de lange tenen trap van mensen die niet goed lezen :?
Adrian schreef:Of is het uw bedoeling soms om zo te werk te gaan om zoals altijd in uw geval discussie's uit te lokken?
Rot effe lekker een eind op
Lekker volwassen houding me dunkt.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Leuk hé om met "die andere Timo" in discussie te geraken :lol:


Rick
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Waarop baseer je de beschuldiging dat ik zo te werk ga dat ik, naar jouw mening zelfs altijd, discussies uitlok? Als je met dit soort ongenuanceerde uitspraken komt dan ben ik vrij kort door de bocht: onderbouw je mening, bewijs wat je zegt, of maak je excuses en hou je bek.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Timo ik heb een vraagje aan je: hoe oud ben je?


Rick
Laatst gewijzigd door Skylighter op 09 jul 2004, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Skylighter schreef:Leuk hé om met "die andere Timo" in discussie te geraken :lol:
..wat had jij nog?
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Die andere Timo schreef:
Tim schreef:Omdat alle blije Vlaamse Boonen - supporters zouden willen weten waarom precies je het Boonen niet gunt. Komt toch nogal raar over als je er niet eens een reden voor geeft ? En behalve het feit dat je het iemand anders gunt zou ik niet echt een reden kunnen bedenken waarom je het Boonen niet zou gunnen.
Ik ga deze vraag niet nogeens beantwoorden. Ik zat twee uur lang Lotz te supporteren en gunde het op het einde Flècha omdat die hard werkte in de kopgroep.
Dat vraag ik toch ook niet ?

Kunnen we ook even op een rustige en vriendelijke manier met elkaar discussieren, zonder negatieve opmerkingen te willen uitlokken etc.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Die andere Timo schreef:
Skylighter schreef:Leuk hé om met "die andere Timo" in discussie te geraken :lol:
..wat had jij nog?
Niks :)
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Skylighter schreef:Timo ik heb een vraagje aan je: hoe oud ben je?
..dat is niet terzake. Je uit beschuldigingen aan mijn adres en als ik daar fel op reageer gas je zeiken. Nogmaals bewijzen of kop houden.
Gesloten