Opheffen van een ban

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Opheffen van een ban

Bericht door LEO »

Zoals de vaste kern van de forumbezoekers wel zal weten is er momenteel een geharrewar van " Gasten" (zie topic " bombardement op Hamburg").

Hierbij doe ik een oproep aan het bestuur om, indien mogelijk, de ban voor Ruimteaapje (Harro) op te heffen. Deze persoon is inderdaad een bron van kennis in de materie die ons allen interesseerd. En dus een meerwaarde voor dit forum. Persoonlijk vindt ik dat de info die hij geeft belangrijker is dan de manier waarop hij die geeft in soms langdradige diskussies.

Wie van jullie steunt mijn vraag ? Wie heeft opmerkingen ?

@ Bestuur : Beschouw dit topic aub niet als een vorm van muiterij, de uiteindelijke beslissing ligt immers bij jullie.

Met beleefde groet,

Leo.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Opheffen van een ban

Bericht door mtdr »

Ik steun de vraag, iemand met kennis kunnen we hier sowiezo gebruiken en kennis heeft hij genoeg. :)
Verzamel D-Day Soldbucher.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Opheffen van een ban

Bericht door 779 »

mtdr schreef:Ik steun de vraag, iemand met kennis kunnen we hier sowiezo gebruiken en kennis heeft hij genoeg. :)
Ken je Harro wel? :mrgreen: Als je hem nodig hebt, kan je beter naar het enige forum waar hij nog actief is: http://www.stiwotforum.nl

779
rene1945
Lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 23 jun 2011, 15:59
Contacteer:

Re: Opheffen van een ban

Bericht door rene1945 »

ik ken de persoon in kwestie niet
ik weet ook niet waarom diegene een ban heeft gekregen dus als dat bekend kan/mag gemaakt worden kan ik er pas mijn mening over geven...
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Opheffen van een ban

Bericht door michiel01 »

Ik maak het bespreekbaar.
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Opheffen van een ban

Bericht door LEO »

Bedankt Michiel01.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Re: Opheffen van een ban

Bericht door patrickh »

Mee eens,vond de discussies altijd zeer interessant om te lezen,of ik het er nu wel of niet mee eens was!
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Opheffen van een ban

Bericht door JimK »

Een ban van bijna 5 jaar is ook wel lang. Misschien opnieuw bekijken...., dat is aan het team hier.
patrickh schreef:Mee eens,vond de discussies altijd zeer interessant om te lezen,of ik het er nu wel of niet mee eens was!
Mee eens, vroeger was alles beter hier :mrgreen:

Het mod team destijds vond het ook een bron van kennis die ze gingen bannen getuige deze post van martijn:
Berichtdoor Martijn » 04-11-2006 14:58
We gaan voor onbepaalde tijd afscheid nemen van Harro op dit forum.

Deze ban komt voort uit een hele lange optelsom in de geschiedenis van Harro op dit forum. De staff vindt het nu genoeg geweest.

We willen echter wel, ondanks naar onze mening deze niet te voorkomen ban, onze dank uitspreken naar Harro. Harro heeft dit forum van ontzettend veel informatie voorzien en wij zien hem als een kundige bron van kennis. Helaas, maar onvermijdelijk verloren gegaan.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Opheffen van een ban

Bericht door Martijn »

De staff staat nog steeds achter de tekst in het banbericht, maar ziet vooralsnog geen reden om de ban op te heffen. Graag willen we het hierbij laten omdat het ongepast is om openbaar over de ban van een forumlid te praten.

Topic wordt om die reden gesloten.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten