Tour 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Wie wint dit jaar de Tour de France?

Lance Armstrong
20
63%
Jan Ullrich
3
9%
Iban Mayo
0
Geen stemmen
Tyler Hamilton
1
3%
Roberto Heras
0
Geen stemmen
Gilberto Simoni
1
3%
Ander...
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Die andere Timo schreef:Ja vast.
IK CITEER: Dat is in feite de standaard reaktie op dit forum als mensen geen verdere argumenten voor hun standpunt hebben. Natuurlijk heeft ieder een mening, maar feiten zijn feiten. Als ik hier beweer dat de wereld plat is en Timo (daar stond Skylighter) komt met feiten over de ronde aarde, dan kan ik ook wel zeggen dat ieder z'n mening heeft maar dat slaat dan ook nergens op.

Bij deze Timo.


Rick
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Graag nu weer met z'n allen on-topic, discussiëren over de tour dus en niet discussiëren over elkaar.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

"Ja vast" is een standaard reaktie op dit forum? Ik zag een bericht van jou voor een bericht van Adrian aan. Jij was dus niet degene die beschuldigingen uitte.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Bon.

Wat vinden jullie van het hoge aantal valpartijen de laatste tijd ? Wat denken jullie van de oorzaken ervan ? Op tv geven ze de schuld aan de klassementsrijders, die altijd proberen vooraan te blijven, ook in de sprint. Hierdoor zouden de sprinters gehinderd worden. Ook zal het wel te maken hebben met het feit dat de wegen steeds gevaarlijker worden voor de renners door wegversmallingen ed.
Iemand nog meningen hierover ?
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ik denk dat het ook te maken heeft met het weer de laatste tijd, wegdek met die regen erg glad e.d. Maar zeker ook met de klassementsrenners die voorin willen blijven tijdens de sprint, die gozers hebben daar gewoon niks te zoeken.
De laatste valpartij van vandaag... geen flauw idee hoe het kwam, zomaar hups onderuit.


Rick
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

De bomen langs de weg in combinatie met regen zorgen voor de valpartijen!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ahem...

Dit topic gaat over de Tour de France dus gaarne zo snel mogelijk terug on topic. Ik laat deze hele kinderachtige discussie gewoon staan, maar ik verwacht dat jullie nu weer back on topic gaan. Als dat niet lukt, door wiens toedoen dan ook, gaat het topic dicht.

Reacties als:
Rot effe lekker een eind op
(Nogmaals) bewijzen of kop houden.
Zijn niet gewenst. De eerst volgende die nog posts in deze trend plaatst wordt door mij voorgedragen bij de Admins voor een tijdelijke ban om af te koelen. Je hoeft van mij echt niet in een topic de hele tijd on-topic te blijven maar er zijn grenzen. En op het moment dat er dingen worden geplaatst zoals in de bovenstaande quotes is die grens bij mij overschreden. Dit is dus een allerlaatste waarschuwing.

Zoals 'Die andere Timo' al zei: Lees goed en ga dan pas in discussie. Om goed te kunnen lezen moet je ook zorgen dat de posts die je plaatst volledig zijn en niet afgeraffeld zoals Adrian opmerkte. Beide partijen hebben dus gedeeltelijk gelijk.
Deze discussie is bij deze afgelopen. Terug naar de Tour de France en anders gaat dit topic op slot.

(Edit Sjoerd: een paar storende foutjes verwijderd en missende woorden toegevoegd.)
Laatst gewijzigd door Sjoerd op 09 jul 2004, 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Ook nemen ze meer risico's vanwege de hoge druk om te presteren zowel individueel als voor de ploeg.
Ook het materiaal laat het onderweg nogal eens afweten met valpartijen tot gevolg vrees ik.
Plus de reeds aangehaalde redenen natuurlijk. :-)

Adrian.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Eigenlijk te gek voor woorden, zulke dure fietsen en dan laten ze het nog weleens afweten (het materiaal dan) :P


Rick
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Modern of niet, het blijft een ontzettend klein oppervlakte wat contact maakt met de weg. Beetje water en nog wat zooi (liefst olie, diesel enzo) op de weg en het is feest.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

water en asfalt is een dodelijke combinatie...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Christophe Brandt test positief en ligt uit de Tour. Zijn ploeg legt hem een schorsing op.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Die andere Timo schreef:Christophe Brandt test positief en ligt uit de Tour. Zijn ploeg legt hem een schorsing op.
:shock:
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Erg raar allemaal. Het gaat om sporen van Methadon. Dat heeft geen prestatieverhogende werking en staat alleen op de dopinglijst omdat het zeer slecht is voor de gezondheid. Hoe dan ook, Brandt is naar huis. Zijn Loto collega's snappen er ook niets van.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Hopelijk heeft hij er dus medische redenen voor. Al wordt methadon vooral gebruikt om van de drugs af te raken ...
Gesloten