Slowchat topic - deel 21

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Jabnus »

Jongens, rustig maar. Er is verder weinig te bespreken dan wat er hierboven is verteld. Meneer 107 is erop uit om onrust te stoken en heeft zijn aandacht en antwoorden nu wel gehad. Hierbij dan ook nogmaals de opmerking dat dit forum HELEMAAL NIETS met hem of enkele andere mannen uit zijn vriendenkring te maken heeft gehad. Hij kan alleen maar zuur spreken over een heel ander forum dan waar het hier over gaat. Laten we het daar maar bij houden.

Ontopic: Er was verder ook niks te merken van dingen die fout liepen, want dit forum werkte gewoon goed in de tijd dat het online was. Afgaande op de reacties hier waren er schijnbaar toch ook wel wat mensen die regelmatig posten of gewoon lekker meelazen met de posts die er kwamen. Dit is toch wel fijn om te lezen hier, want dat is precies waar het om ging: plezier hebben en samen iets leuks opbouwen. Ook wij balen nogmaals enorm van die storing in het datacenter. Ik kan me zelf bijvoorbeeld ook wel voor mn hoofd slaan. Bijna 1500 posts, heel veel daarvan enkele kantjes lang: allemaal weg. Zoals je hierboven kunt lezen hebben we daarom ook gezamenlijk besloten dat dit dan maar het einde moest zijn. We willen zelf dan ook zeker niet weer een nieuw leeg forum opstarten en weer helemaal opnieuw beginnen. De fut is gewoon even weg. In tegenstelling tot wat men hier nu roept willen sommigen van ons echter wel in de toekomst nog iets samen doen, op dit moment weten we echter nog niet precies wat. Mocht er in de tussentijd ergens iets leuks en nieuws ontstaan dan zou dat mooi zijn en kunnen we in de tussentijd allemaal weer leuk posten. Eerst nu maar eens afwachten tot iedereen van vakantie terug is en we deze tegenslag verwerkt hebben. En ja, beste Coco (wat was je naam op WW2Cf?), het is inderdaad niet eerlijk hoe de dingen soms lopen.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door 779 »

Wat was eigenlijk de meerwaarde van het WW2CF jegens dit forum? Er zaten dezelfde leden, het had dezelfde forumonderdelen en was ook gericht op alle aspecten van de tweede wereld oorlog. Enige wat ik kan bedenken is dat Proos hier wel ogenschijnlijk alles onder controle heeft. :lol:

779
Gebruikersavatar
107
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 jan 2008, 14:00
Locatie: Drachten-city
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door 107 »

Jongens, rustig maar. Er is verder weinig te bespreken dan wat er hierboven is verteld. Meneer 107 is erop uit om onrust te stoken en heeft zijn aandacht en antwoorden nu wel gehad. Hierbij dan ook nogmaals de opmerking dat dit forum HELEMAAL NIETS met hem of enkele andere mannen uit zijn vriendenkring te maken heeft gehad. Hij kan alleen maar zuur spreken over een heel ander forum dan waar het hier over gaat. Laten we het daar maar bij houden.
Beste Gaston,

Waarom zou ik onrust willen stoken? Het forum is er al niet meer, dus lijkt mij dat redelijk zinloos. Volgens mij denkt u dat mijn leven bestaat uit het volgen van uw doen en laten. Beste Gaston, ik heb echt wel betere dingen te doen dan mij druk te maken over een persoon met wie ik verder alleen maar te maken heb gehad in mijn tijd als moderator bij ww2cf deel 1. Zo belangrijk bent u echt niet voor mij.

Zuur spreken hoeft niet aangezien ik inderdaad weinig met ww2cf deel 2 te maken had. Maar helaas voor u spreek ik nog wel met een aantal mods die daar actief waren en die vertellen toch een ietwat ander verhaal. Maar zoals ik al eerder aangaf, dat is tussen jullie.

Toch leuk dat u mijn vriendenkring aanhaalt. U heeft destijds weinig geleerd blijkt wel. Weer gaat u derden erbij betrekken waarvan u niet eens weet wie het zijn en of dezen er überhaubt ook maar iets mee te maken hebben. Zalig zijn de onwetenden zullen we maar zeggen (en dan niet alleen aangaande wie mijn vrienden zijn).

Zoals ik al eerder aangaf, mocht u vragen hebben ben ik bereid ze verder per PB te beantwoorden (mits dit een beetje normaal geschreven PB's zijn).

Met vriendelijke groet.
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Jabnus »

779 schreef:Wat was eigenlijk de meerwaarde van het WW2CF jegens dit forum? Er zaten dezelfde leden, het had dezelfde forumonderdelen en was ook gericht op alle aspecten van de tweede wereld oorlog. Enige wat ik kan bedenken is dat Proos hier wel ogenschijnlijk alles onder controle heeft. :lol:

779

Hoi 779,

Het laatste WW2Cf was een forum dat voornamelijk op onderscheidingen was gericht. In principe uit alle landen en tijdperken, met een speciale nadruk op WOI en II. Daar bestonden dan ook de meeste forumsecties uit. Als ik me niet vergis heeft het WO2 forum hier daar geen speciale secties voor. Dit is toch wel een duidelijk verschil? OOk probeerden we om net wat meer info in de topics te posten dan alleen een afbeelding van een onderscheiding en om biobliotheken aan te leggen mbt bepaalde onderscheidingen. Bijv. met foto's van alle makers van bepaalde onderscheidingen. Zo kun je elke maker controleren en dat zijn hele handige referentielijsten voor met name jonge en nieuwe verzamelaars die willen controleren of hun te maken aankopen goed of slecht zijn. De bedoeling was om zo een database met veel info te creeren. Wij waren verder zeker niet gericht op alle aspecten van de Tweede Wereldoorlog. Het is jammer dat je niet wat verder rond hebt gekeken, het had je misschien wel kunnen bekoren (weet overigens niet of jij onderscheidingen verzamelt of iets anders). En ja, als Proos hier de technische man is dan heeft die het inderdaad beter onder controle, weinig tegenin te brengen.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door michiel01 »

Heren, blijkbaar is het voor jullie beiden toch erg moeilijk om een persoonlijke vete niet in het openbaar uit te vechten. Dus als het niet fatsoenlijk kan en niet enkel jegens elkander, dan gooi ik niet dit topic maar beide profielen op slot, voor onbepaalde tijd. Minimaal voor de duur van het bespreken van dit voorval binnen de staf.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door coco »

Mijn naam op ww2cf was 'nieuwkomer' net zoals ik hier even geheten heb.
Nu ander onderwerp, mijn vriendin ligt naast me te snurken haha, kga ook maar eens telefoon afsluiten en pitten
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door 779 »

Ik vind dit nou nooit op straat :cry:

Afbeelding
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door coco »

Niet?
Ik elke dag, waardeloze meuk haha
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door SS collector »

jaj Hoge school heeft zo zijn voordelen (eerste jaar althans) vriendin op 1 september naar school gebracht en dan zit je lekker thuis Scarface te zien met een whiskeytje terwijl je vorig jaar toen nog naar school moest heerlijk :D
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Kugelblitz »

SS collector schreef:jaj Hoge school heeft zo zijn voordelen (eerste jaar althans) vriendin op 1 september naar school gebracht en dan zit je lekker thuis Scarface te zien met een whiskeytje terwijl je vorig jaar toen nog naar school moest heerlijk :D
Haha, niet vergeten naar college te gaan he! ;) Voor je t weet loop je achter...
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door Erik S. »

Vandaag even mijn conditie op de proef gezet, 100 km gelongboard, naar België en verder. Onderweg kwam ik het een en ander tegen.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Toch komt die Sherman bekend voor!
Afbeelding

Kijken of mijn benen morgen nog een trip toestaan!
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
robinj
Lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 23 jul 2011, 19:47
Locatie: Arnhem

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door robinj »

Zie ik daar nou thomas van floris zijn werkgroep?
On wings of history they turned from home to live eternally
skybound they roam
In all of history, never before was more owed to so few

Fighter pilots in exile!
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door SS collector »

Dat beloofd al een goed begin van het schooljaar na de eerste dag al een feestje en de volgende dag kennismaking in een soort van sportdag
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door beno »

Haha, ik begin pas 28 september ;)
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Slowchat topic - deel 21

Bericht door yente »

Ik 27 :)
Mvg yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gesloten