apv groesbeek

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
snip
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2011, 10:24

apv groesbeek

Bericht door snip »

Hallo,

ik zag dat in de APV van groesbeek er op het moment geen metaaldetector verbod in staat beschreven?
ik ben aan het nabellen in hoeverre dit schijnt te kloppen. en of er wat te regelen valt.

maar weet iemand of er uberhaupt in de regio tussen well en plasmolen mook stekken zijn waar wel gezocht mag worden? plasmolen en mook zowiezo niet volgens de apv, middelaar is twijfel.
molenhoek kan ik zo niets van vinden.


ik hoef geen mooie stekken te hebben, want die vind ik zelf wel :)
maar ik wil weten waar ik mag zoeken zonder dat mijn mine lab word afgepakt.
illegale en goede vindplaatsen kan ik zat aanwijzen hier, evenals meerdere dump putten, maar ik weel geen risico lopen met materiaal wat een hoop heeft gekost om aan te schaffen.


bedakt vast
snip
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2011, 10:24

Re: apv groesbeek

Bericht door snip »

Zojuist de heer gesproken die betrokken is bij opstellen en wijzigingen van de APV en deze bevestigde dat het detector verbod niet meer in de APV staat en dus niet meer van kracht is.

de beste man gaf aan dat het wel verstandig was om even contact op te emen met grondeigenaren om eea te bespreken.

misschien zijn er meer mensen hier die iets willen proberen te regelen?

want wat zijn de overige risico's nu de APV is vervallen?
is in beslag name van materiaal nog mogelijk of lopen we alleen t risico van het scoren van een boete?
ervanuitgaande dat munitie gemeld word en niet versleept word richting huis.

misschien zijn er mensen die regelmatig daar zoeken en een keer iemand op sleeptouw willen nemen?


mvg snip
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: apv groesbeek

Bericht door Nick U »

Hooguit een boete voor van de paden, of bodemverstoring.
Laat je ook nog overal afval slingeren dan kan je (terecht) rekenen om een milieuboete.
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
Trappmeister
Lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 07 sep 2011, 20:39

Re: apv groesbeek

Bericht door Trappmeister »

Zorg dan voor de zekerheid even voor een papiertje waarop staat dat er geen detector verbod meer is. Weet je zeker dat je goed zit en heb je ook wat dat je kan laten zien aan de betreffende boswout.
Plaats reactie