Live and Remember wedstrijd

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
L&R
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2011, 13:52

Live and Remember wedstrijd

Bericht door L&R »

Live & Remember Snapshot naar een nieuw seizoen

134 geallieerde soldaten uit de Tweede Wereldoorlog, begraven in België, kregen al een fanpagina. Wil jij je steentje bijdragen en ook een fanpagina maken? We gaan opnieuw van start! Om in de juiste mood te komen, starten we het nieuwe seizoen met de Live & Remember Snapshot-wedstrijd, een wedstrijd in de wedstrijd.

Maak een leuke snapshot – een foto of een filmpje – rond het Live & Remember thema. De 10 snapshots met de meeste likes winnen een unieke tournee generale langs het beste wat België aan oorlogsgeschiedenis te bieden heeft, tot achter de schermen van de Belgische oorlogsbegraafplaatsen. Grijp je naast de publieksprijs? Geen ramp. Mogelijk vindt onze professionele jury jouw snapshot wel de beste en win je één van de twee FUJIFILM Finepix T200. De Live & Remember Snapshot wedstrijd start op 26 september en eindigt op 16 november 2011 om 18 uur.

Natuurlijk kan je ook nog tot 16 maart 2012 meedoen met Live and Remember zelf. Draag een fanpagina op facebook op aan een gesneuvelde geallieerde sodlaat uit de Tweede Wereldoorlog, die in België begraven ligt, en maak kans op een trip naar Londen of een dvd-pakket.

Voor meer informatie, kijk op http://www.liveandremember.be
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Re: Live and Remember wedstrijd

Bericht door D_Dutch »

Ah zonde. Alleen voor mensen die in België wonen lees ik in het regelement. :(
Gebruikersavatar
Linkert
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 okt 2010, 22:43
Locatie: Linkhout
Contacteer:

Re: Live and Remember wedstrijd

Bericht door Linkert »

Ik ben fier te kunnen zeggen dat ik een redelijke bijdrage geleverd heb aan de winnaars van vorig jaar :-)
De 2 jongedames maakten een pagina over Bernard Maxwell Clegg die in de nacht van 21 en 22 februari 1945 terugkeerde van een bombardement op Dortmund, hun Lancaster werd neergehaald door een Junkers. Enkel piloot Jenkins overleefde de clash. Hij is nog steeda in leven en komt ons binnenkort trouwens bezoeken.
Plaats reactie