Leuke meevallers,

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Leuke meevallers,

Bericht door Roel R. »

Ik heb contact met een Nederlandstalige ebay.de handelaar. Nu verteld hij me net dat hij nog een feldpost brief heeft liggen verstuurd vanuit heijthuisen naar maastricht.

Laat ik nu toevallig in Heythuysen wonen :D

Hebben jullie ook wel eens van die leuke treffers?
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

ik heb een bidprentje van een man die op 10-05 is gestorven, ik ben op 10-05 geboren :D
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

heb zojuist de patches gevonden die bij mijn schotse bijbel horen en deze zijn zeer zeldzaam en prijzig en voor een leuk prijsje via verzamelaar gekocht.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

ik krijg soms dingen van mijn opa, en hij vind altijd mar meer trug
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

opa's zijn wat dat betreft echt onvoorstelbaar! dan komt hij aanzetten met insignes, uniformen en rare objecten laatste nog een vooroorlogse gummiknuppel.. zijn nieuwe project is nu ene paspop te regelen via een winkel waar hij klusjes af en toe doet/deed

en die man vraagt echt aan iedereen o ze nog spullen hebben! ik denk 10% van mn collectie komt via hem
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ik had bijna een meevaller. Een kennis van ons, die had een zoon. Deze heeft in de tijd ook helmen gespaard. Deze waren toen nog geen 200 of 300 euro. Hij had er acht. Wehrmacht en een FJ helm. De moeder (de kennis) had ze weggegeven aan een stel kleine kinderen, 5 jaar geleden. Helaas is de ene helft weggegeven via de vrienden van onze kennis, en de andere helft zoek geraakt.

7 wehrmacht helmen en 1 Fallschirmjager helm. Helaas zijn ze zoek geraakt.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

tja, die zitten vol verassingen, de mijne heeft van een belg die bij de duitser was zijn uniform gekregn, maar met alles!!! hij heeft het in de fik gestoken "zugt" :cry:
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik heb gister een krantje van maastricht uit 1907 en een gids voor de amerikanen die in maastricht gelegerd waren(om zo de stad te kennen,etc)gekregen van een bevriende verzamelaar.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gesloten