Ijzerenkruis SS ???

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ijzerenkruis SS ???

Bericht door coco »

Dat zeg ik toch ook, het is geen fantasie item maar een slechte fake.
En zoals ik ook al aangaf zijn originele exemplaren erg schaars en duur, toch had ik in jouw geval hem aangekocht Kugel haha.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Ijzerenkruis SS ???

Bericht door Kugelblitz »

coco schreef:Dat zeg ik toch ook, het is geen fantasie item maar een slechte fake.
En zoals ik ook al aangaf zijn originele exemplaren erg schaars en duur, toch had ik in jouw geval hem aangekocht Kugel haha.
Tussen fakes en slechte fakes zit nog wel een verschil, je zou deze eigenlijk een fantasie item kunnen noemen, haha...
Haha, we hebben niet allemaal zoveel geld als jij, Coco! :D Had jij hem niet voor me kunnen kopen? :wink:

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ijzerenkruis SS ???

Bericht door coco »

Haha achja als ik het geld er nu voor had, en er mij eentje werd aangeboden had ik hem toch zeker gekocht. :lol:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Ijzerenkruis SS ???

Bericht door Kugelblitz »

coco schreef:Haha achja als ik het geld er nu voor had, en er mij eentje werd aangeboden had ik hem toch zeker gekocht. :lol:
Hehe, tja ik was destijds krap bij kas (als altijd eigenlijk), maar bovendien zou ik het niet per sé in de collectie willen hebben. Zou het in ieder geval nooit kopen... Is dan wel een schaars item, maar je moet het natuurlijk ook mooi vinden. Zelfs al zou het een investering zijn, zou ik niet gauw iets kopen wat ik niet mooi vind, enkel om geld vast te zetten.

Kleuren en design spreken me niet zo aan, vind het qua uitstraling een redelijk nietszeggende onderscheiding, alhowel het natuurlijk wel iets heel speciaals is! :)

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ijzerenkruis SS ???

Bericht door coco »

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, ik zou ook niet zo snel iets aanschaffen omdat het zeldzaam is maar wel omdat ik het mooi vind.
We gaan een beetje off-topic haha.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Plaats reactie