Wie kan mij helpen?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Ruben210
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 dec 2011, 22:10
Locatie: Kalken (België)

Wie kan mij helpen?

Bericht door Ruben210 »

Ik ben 17 jaar en erg geïnteresseerd in WO2 vooral in D-day en overlord.
Ik heb al enkele boeken hierover gelezen en ik vraag mij af hoe jullie informatie verzamelen of meer te weten komen over WO2.
Ik ken in mijn buurt niemand die daar ook in geïnteresseerd. Ik vond deze forum en dit lijkt mij wel een goede forum daarom vraag ik dit hier eens.
Wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4862
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

WO2forum

Bericht door asjemenou »

Welkom op het forum Ruben. De punten die je aangeeft in je reactie is voor velen op dit forum herkenbaar lijkt mij zo. Soms heb je wel eens het gevoel dat je de enige bent met deze interesse (lees gekte!) maar dat is absoluut niet waar. Er bestaan hele volksstammen van en op dit forum kun je ze tegenkomen. Mensen van allerlei pluimage; verzamelaars, reenactors en geinteresseerden. Je kunt dus alle kanten op. Wie weet woont er wel eentje bij je in de buurt die dezelfde interesse heeft maar waarvan je dat niet eens weet. Ik denk dat dit forum genoeg leesstof voor je bevat.
Wees niet bang om een vraag te stellen. Vragen staat immers vrij en daar is dit forum ook voor bedoelt.
Wat betreft je interesse voor D-day (Overlord), over dit thema valt op dit forum genoeg te vinden.
Wel een waarschuwing, dit forum kan verslavend werken. :wink:
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Plaats reactie