Gesplitst uit: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Gesplitst uit: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Jabnus »

@vriend Kugel: een en ander werkt alweer wat beter (het interne uploadsysteem), maar je post hier nog steeds een hoop zaken "er omheen" met veel nietszeggende mooipraterij. Wie is er emotioneel of onduidelijk? Welke vergelijking word er ergens gemaakt met andere fora? De enige die heel veel niet ter zake doende dingen erbij haalt ben je zelf hoor?

De vraag die je jezelf eens moet stellen is nog steeds waarom iedereen na verloop van tijd hier weggaat en wat je daaraan doet? Een Nederlands open forum waar iedereen vragen kan stellen (en beantwoorden!) is heus wat de meeste verzamelaars willen. Op de een of andere manier gaan mensen als ze wat ouder worden na verloop van tijd echter elders hun heil zoeken. De vraag is nog steeds: waarom? Dat is geen eeuwige vergelijking met het door jouw aangehaalde WAF, dat is een constatering en daarvoor verschuil je je weer achter lange replies over niet ter zake doende dingen.


[moderatorbewerking]Proos: dit bericht en de navolgende berichten zijn gesplitst uit een ander topic, genaamd "Post hier je Duitse onderscheidingen (url http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=35&t=27765). Motivatie van de splitsing is gelegen in de volledige afwijking van het originele onderwerp[/modbewerking]
Heavy Fuel

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Heavy Fuel »

Ergens ruik ik hier een azijn lucht :wink:
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door wvd »

Heavy Fuel schreef:Ergens ruik ik hier een azijn lucht :wink:

Snif snif hhmmm ik ruik niks :?
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Kugelblitz »

Jabnus schreef:@vriend Kugel: een en ander werkt alweer wat beter (het interne uploadsysteem), maar je post hier nog steeds een hoop zaken "er omheen" met veel nietszeggende mooipraterij. Wie is er emotioneel of onduidelijk? Welke vergelijking word er ergens gemaakt met andere fora? De enige die heel veel niet ter zake doende dingen erbij haalt ben je zelf hoor?

De vraag die je jezelf eens moet stellen is nog steeds waarom iedereen na verloop van tijd hier weggaat en wat je daaraan doet? Een Nederlands open forum waar iedereen vragen kan stellen (en beantwoorden!) is heus wat de meeste verzamelaars willen. Op de een of andere manier gaan mensen als ze wat ouder worden na verloop van tijd echter elders hun heil zoeken. De vraag is nog steeds: waarom? Dat is geen eeuwige vergelijking met het door jouw aangehaalde WAF, dat is een constatering en daarvoor verschuil je je weer achter lange replies over niet ter zake doende dingen.
Omdat wij de '(inhoudelijke)kwaliteit' van andere fora niet kunnen (en misschien zelfs willen) waarborgen, daarom gaan veel leden na verloop van tijd weg. Ik vind het ook geen probleem dat toe te geven (en ik weet dat jij dat niet suggereerde, voor het geval we weer op die toer gaan). Dit forum is laagdrempelig en vooral gericht op jonge gebruikers, dus geen beginnende verzamelaars per sé, maar jonge mensen die meer willen weten over de Tweede Wereldoorlog etc. Dat de verzamelsectie inmiddels zo goed als het hele forum domineert is in de loop der jaren zo gegroeid, maar dat betekent niet dat we inmiddels een ander doel nastreven.
Veel Nederlanders gebruiken dit forum als opstapje, maar merken na verloop van tijd dat er hier niet voldoende kennis zit om specifieke vragen of gebieden te bedienen, dus zoeken ze heel begrijpelijk hun heil elders. Sommigen keren het forum geheel hun rug toe, anderen blijven hier ook gewoon lekker hangen. Dit is gewoon een van de vele fora, wij willen niet per sé dat alle leden enkel hier posten en niet op andere fora. Ga lekker oriënteren, niemand verplicht je hier te blijven. Als je echt serieus begint te verzamelen is het inderdaad onverstandig enkel op dir forum te verblijven, want er zijn andere fora zoals het WAF, waar veel meer kennis zit en ook veel meer contacten.

Wij vinden het dus ook niet erg als mensen vertrekken, het staat iedereen vrij te doen wat hij zelf wil. Dat betekent niet dat het ons geen moer interesseert of het ledenbestenand terugloopt of dat mensen met veel kennis vertrekken, maar als dat zou is, dan zei dat zo. Veel mensen zijn gegaan en weer gekomen en we hebben nog steeds een harde kern met mensen die veel verstand van zaken hebben en hier graag nog posten.

Wij verschuilen ons helemaal niet acher mooie praatjes en vaagheden, we proberen juist zeer transparant te zijn en staan open voor redelijke discussies en argumenten.
Dus samenvattend: er gaan inderdaad af en toe leden weg, waarschijnlijk omdat andere fora meer aan hun wensen voldoen dat dit forum. Dat vinden we geen probleem en ook zeer begrijpelijk. We gaan dus ook niks veranderen om dit tegen te gaan, want het is een logische ontwikkeling die wij niet eens kunnen keren. Van dit forum is geen Nederlandstalig WAF etc. te maken, de doelgroep is te klein, wij hebben een veel soepeler beleid en wij hebben een hele andere insteek, die niet hoofdzakelijk op het verzamelen van militaria gericht is.

Mocht je nu nog steeds niet begrijpen wat ik bedoel, dan kan ik je ook niet verder helpen. Houd ook je eigen forum eens in gedachten, hoezo is dat misgegaan? Je zult zelf ongetwijfeld weten dat er heel wat bij komt kijken een forum stabiel te houden en dat niet alles zo gemakkelijk gaat als gehoopt en dat het in golfbewegingen kan gaan.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Jabnus »

Heavy Fuel schreef:Ergens ruik ik hier een azijn lucht :wink:
@Willem, die komt wellicht mee vanaf het Lola-forum :bonk: Goed wassen helpt! :lol:

@Kugel: Als je het zo bekijkt is het wel logisch, toch is het jammer, je Nederlandse ledenbestand kon met wat kleine aanpassingen veel minder verloop kennen. Goed, ieder het zijne, het is niet anders.

Prettig weekend allemaal, deze jongen gaat er eens van genieten ;-)
Heavy Fuel

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Heavy Fuel »

Jabnus schreef:
Heavy Fuel schreef:Ergens ruik ik hier een azijn lucht :wink:
@Willem, die komt wellicht mee vanaf het Lola-forum :bonk: Goed wassen helpt! :lol:


Prettig weekend allemaal, deze jongen gaat er eens van genieten ;-)

Kijk eens aan Gastons handelsmerk komt weer bovendrijven,persoonlijke beledigingen.(en uiteraard ontkennen) Waar blijft dat boekje eigenlijk Gaston? Er zijn heel wat mensen die op voorhand betaald hebben,en niet alleen door de winter in de kou blijven staan. Wat dat betreft hou je de klanten aan het lijntje door je wanprestaties. De excuses van drukkerijen wel/niet,niet genoeg info en geduld hebben we al gehad,welke smoes nu? Het duurt nu al onderhand drie jaar :bonk: Geniet maar van je weekend Gaston,het is immers al door anderen voor je........... :mrgreen:
En dan het gezeur over hoe een fora wel niet dient te werken volgens Gaston,dat zeuren deed je al op Lowlands en WW2 collectors,daarvoor was je ook verdiend geband. Zelfs je ingedraaide kont in het nieuwe WW2 collectors,was al een flop. Gaston,een tip voor de week:Als gast gedraag je gewoon als gast op een fora,bevalt het niet dan post of registreer je toch niet.

Willem
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Jabnus »

Ooh Willempje toch, je laat je nu wel heel erg kennen. Iedereen weet dat ik met de kritiek die ik heb meestal wel gelijk heb, het Lola forum was daar het beste voorbeeld van en heeft precies de veranderingen doorgevoerd die ik indertijd opperde. Je vergeet btw wel erbij te vertellen dat mijn ban door een admin daar was vanwege het feit dat die meneer niet tegen de waarheid van het Mussertkruis kon en naderhand toen hij dat wel leerde zelfs probeerde mensen ermee op te lichten. Ik zou geen woord anders zeggen dan toen en sta achter mijn woorden. Mbt mn boek, je weet hoe het zit en dat de uitgever (niet ik!) de voorintekeningen deed zonder mij op de hoogte te stellen. Je weet ook dat je je geld al heel lang geleden kon terugkrijgen en ook nu nog steeds maar dat je zelf daarbij de boot steeds afhoud. Niet zo moeilijk doen dus en zelf op de man gaan spelen. Jij begon over azijn, ik maakte er een luchtig grapje van, laat jezelf dan niet zo kennen. meer zeg ik hier niet over.

Aan de mods en om ontopic te blijven zodat we dit topic tenminste interessant houden voordat het gesloten word, hier een plaatje van enkele duitse onderscheidingen. Het is weekend, ben niet thuis en heb deze oude picca even van een ander forum geplukt, maandag weer nieuwe fotos!

groetjes,
Gaston
Bijlagen
MK7.jpg
Heavy Fuel

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Heavy Fuel »

Dat is altijd weer het fijne met jou Gaston,met je hautaine gedrag overschat je altijd jezelf.En dat blijkt O-) . Je bent een draaikont,niet meer,niet minder. En dan over dat geld terug krijgen,voor die Mark was overmaken te duur? tweede optie Paypal,dat heb ik niet,derde optie in een envelop over de post,wie zegt dat het aankomt? Of opgestuurd word? Dan maar dat boek :( En wie zegt dat jij gelijk heb over dat Mussertkruis? Het is de mening van één persoon,dat ongetwijfeld gedrukt staat in tja welk boek? En het is algemeen bekend dat Gerd en het Lowlands forum jou ontzettend frustreren,evenals jou ban carriere. Dat is jouw probleem,niet de mijne.Dit gehele gedoe is ontstaan om dat jij zo nodig Gerd en het Lowlands forum moest afzeiken op WW2 Collectors. Je voelde je even een grote vent,als je ballen had gehad,had je dat even publiekelijk op WAF ofzo moeten doen,dan kon Gerd het ook lezen,held.

Willem
Laatst gewijzigd door Heavy Fuel op 11 feb 2012, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door jeroen wo2 »

Hee beste vrienden :wink: ,

Ik zie dat er hier enige irritatie is naar elkaar over het verveleden of over het heden maar ik denk dat jullie dit soort zaken beter via een persoonlijk bericht kunnen bespreken.
Ik zie liever medailles dan hele verhalen met uitlatingen over elkaar.

@ Gaston, mooie Mutterkreuzen! Heb je al het eerste model met het opschrift „Das Kind adelt die Mutter”, ?
Never Back Down
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Jabnus »

Willem, ik heb je ooit uitgemaakt voor leugenaar en doe dat nu weer, want je verteld weer onwaarheden in een poging me onderuit te halen. Je kunt er nog zulke moeilijke woorden bijhalen om interessant te doen, of zogenaamd "ervaren" verzamelaars/oplichters vriendjes van je, maar je weet heel goed hoe het zit en als er iemand draait ben jij het wel. Iedereen weet ook dat jij het niet kunt hebben als het blowlandsforum ook maar genoemd word ergens. Feit is dat jouw eigen admin de boel jarenlang geflest heeft. Op zich is dit hier zelfs ontopic, want we bespreken nu een onderscheiding. G*** *** heeft jarenlang samen met J******op elk wereldwijd forum iedereen wijs gemaakt dat hij het enige originele Mussertkruis had en jij steunt dat. Dit is keihard een leugen en aangezien ik herhaaldelijk met hem op lola in duscussie ging en zijn foute beweringen benoemde werd ik geband. De waarheid doet pijn en dat kun jij niet verkroppen en je vriend g*** *** al helemaal niet, dan maar die vervelende Gaston bannen als hij gelijk heeft he? Oh ja, vedorie ik kom met feiten, nee dat kan niet, die moeten we bannen? Verdraai de feiten dus niet en hou je bij de waarheid. Er is er hier maar EEN die op de man speelt, oud zeer erbij haalt over een k*tforum, over azijn begint en dingen uitlokt, en daarna allerhande dingen erbij begint te fantaseeren in een poging zich eruit te praten. Verder heeft het NOEMEN van lola op een later forum niks te maken gehad met mijn eerdere ban op lola en dat weet jij heel goed! Op Lowlands zitten oplichters in het adminteam en dat is een feit! Aangaande het boek: ik herhaal nogmaals wat Mark je ook herhaaldelijk heeft uitgelegd een aangeboden: er zijn een beperkt mensen geweest die op de door de uitgever buiten mijn weten om geregelde voorintekening hebben gereageerd indertijd en degenen daarvan die hun geld terug wilden hebben hebben dat netjes gehad. Je hebt dit op andere fora ook al eens aangehaald en ik heb je toen met bewijs je eigen mailtjes getoond en ook aangetoond dat je onwaarheden verkondigde. Ik sta ALTIJD achter mijn woorden. Ze zijn misschein niet altijd leuk om te horen (mensen horen niet graag dat ze ongelijk hebben of als iemand de vinger op de zere plek legt), maar dat is de prijs die ik ervoor moet betalen. Liever eerlijk dan mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken. (Hoe doe jij dat eigenlijk?). Ik vraag me onderhand werkelijk af wat jouw redenen zijn om dingen structureel te ontkennen? Waarschijnlijk was het fantastische bedrag van 17,50 dat je betaald heb je het waard om elke keer te kunnen aanhalen dat mijn boek vertraagd is? Inderdaad goedkoop om iemand zwart te maken. Inmiddels weet ik dat het boek hardcover en dik 400 pagina's word en veel duurder, toch is de afspraak dat iedereen die goedkoop heeft vooringetekend het dure boek krijgt voor de goedkope prijs. Iets wat de andere voorintekenaars graag accepteren en geduld mee hebben en wat ik uit eigen zak betaal. Wil je je geld terug? Hier is nogmaals het aanbod, mail me alsjeblieft je rekeningnummer, scheelt mij straks weer het nodige geld.

Aangaande je grote argument met vriend G*** ***, zie onderstaande link. Dit is meteen ook mooi ontopic voor de mensen op DIT forum die iets willen leren van Duitse onderscheidingen. Na jaren opscheppen en heeeel veel verzamelaars het zonder enig feitelijk bewijs (en zonder andere reden dan zijn eigen kapotte kruis opwaarderen) in hun hoofd praten dat hun kruis niet goed was en ze het zelfs verkochten, ging G*** ineens ZIJN kapotte kruis verkopen voor astronomische bedragen! Niemand trapte daar na mijn ontmaskering meer in. Zijn prijs verlaging ging van ettelijke duizenden ineens naar als ik me niet vergis 450 euro (nog 4x de werelijke waarde over de top!)...iedereen mag daar een eigen conclusie uit trekken... Je kunt me veel verwijten (en dat doe je ook en zul je ook ongetwijfeld hieronder weer doen, maar in alle bescheidenheid denk ik niet dat er op dit moment iemand meer van het Mussertkruis (of Moederkruizen) weet dan ik...). nadat ik G*** ontmaskerde werd hij heeel heel erg stil.

Ontopic en voor iedereen die wat wil leren: zie DIT topic maar eens!

Gaston

[moderatoraanpassing]In dit bericht zijn een aantal namen geanonimiseerd, deze aanpassingen zijn zichtbaar met groen aangebracht. Bewerking door Proos[/moderatoraanpassing]
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Jabnus »

@Jeroen, ik ben ermee bezig! Ze liggen echter niet voor het oprapen en ik wil ze alleen in de speciale doosjes toevoegen aan mn verzameling (maw: als je er een koopt dan ook compleet! Ze zijn wat te duur om meerdere malen in je verzamelleven aan te schaffen :+ )

groeten,
Gaston
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door rammsander »

Sjezus, Zeer mooie Mutterkreuzen collectie heb je zo Gaston! Dat boek Mutter Berta wat je erbij post is dat een oorlogs boek?
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heavy Fuel

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Heavy Fuel »

Jabnus schreef:Willem, ik heb je ooit uitgemaakt voor leugenaar en doe dat nu weer, want je verteld weer onwaarheden in een poging me onderuit te halen. Je kunt er nog zulke moeilijke woorden bijhalen om interessant te doen, of zogenaamd "ervaren" verzamelaars/oplichters vriendjes van je, maar je weet heel goed hoe het zit en als er iemand draait ben jij het wel. Iedereen weet ook dat jij het niet kunt hebben als het blowlandsforum ook maar genoemd word ergens. Feit is dat jouw eigen admin de boel jarenlang geflest heeft. Op zich is dit hier zelfs ontopic, want we bespreken nu een onderscheiding. G*** *** heeft jarenlang samen met J******op elk wereldwijd forum iedereen wijs gemaakt dat hij het enige originele Mussertkruis had en jij steunt dat. Dit is keihard een leugen en aangezien ik herhaaldelijk met hem op lola in duscussie ging en zijn foute beweringen benoemde werd ik geband. De waarheid doet pijn en dat kun jij niet verkroppen en je vriend g*** *** al helemaal niet, dan maar die vervelende Gaston bannen als hij gelijk heeft he? Oh ja, vedorie ik kom met feiten, nee dat kan niet, die moeten we bannen? Verdraai de feiten dus niet en hou je bij de waarheid. Er is er hier maar EEN die op de man speelt, oud zeer erbij haalt over een k*tforum, over azijn begint en dingen uitlokt, en daarna allerhande dingen erbij begint te fantaseeren in een poging zich eruit te praten. Verder heeft het NOEMEN van lola op een later forum niks te maken gehad met mijn eerdere ban op lola en dat weet jij heel goed! Op Lowlands zitten oplichters in het adminteam en dat is een feit! Aangaande het boek: ik herhaal nogmaals wat Mark je ook herhaaldelijk heeft uitgelegd een aangeboden: er zijn een beperkt mensen geweest die op de door de uitgever buiten mijn weten om geregelde voorintekening hebben gereageerd indertijd en degenen daarvan die hun geld terug wilden hebben hebben dat netjes gehad. Je hebt dit op andere fora ook al eens aangehaald en ik heb je toen met bewijs je eigen mailtjes getoond en ook aangetoond dat je onwaarheden verkondigde. Ik sta ALTIJD achter mijn woorden. Ze zijn misschein niet altijd leuk om te horen (mensen horen niet graag dat ze ongelijk hebben of als iemand de vinger op de zere plek legt), maar dat is de prijs die ik ervoor moet betalen. Liever eerlijk dan mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken. (Hoe doe jij dat eigenlijk?). Ik vraag me onderhand werkelijk af wat jouw redenen zijn om dingen structureel te ontkennen? Waarschijnlijk was het fantastische bedrag van 17,50 dat je betaald heb je het waard om elke keer te kunnen aanhalen dat mijn boek vertraagd is? Inderdaad goedkoop om iemand zwart te maken. Inmiddels weet ik dat het boek hardcover en dik 400 pagina's word en veel duurder, toch is de afspraak dat iedereen die goedkoop heeft vooringetekend het dure boek krijgt voor de goedkope prijs. Iets wat de andere voorintekenaars graag accepteren en geduld mee hebben en wat ik uit eigen zak betaal. Wil je je geld terug? Hier is nogmaals het aanbod, mail me alsjeblieft je rekeningnummer, scheelt mij straks weer het nodige geld.

Aangaande je grote argument met vriend G*** ***, zie onderstaande link. Dit is meteen ook mooi ontopic voor de mensen op DIT forum die iets willen leren van Duitse onderscheidingen. Na jaren opscheppen en heeeel veel verzamelaars het zonder enig feitelijk bewijs (en zonder andere reden dan zijn eigen kapotte kruis opwaarderen) in hun hoofd praten dat hun kruis niet goed was en ze het zelfs verkochten, ging G*** ineens ZIJN kapotte kruis verkopen voor astronomische bedragen! Niemand trapte daar na mijn ontmaskering meer in. Zijn prijs verlaging ging van ettelijke duizenden ineens naar als ik me niet vergis 450 euro (nog 4x de werelijke waarde over de top!)...iedereen mag daar een eigen conclusie uit trekken... Je kunt me veel verwijten (en dat doe je ook en zul je ook ongetwijfeld hieronder weer doen, maar in alle bescheidenheid denk ik niet dat er op dit moment iemand meer van het Mussertkruis (of Moederkruizen) weet dan ik...). nadat ik G*** ontmaskerde werd hij heeel heel erg stil.

Ontopic en voor iedereen die wat wil leren: zie DIT topic maar eens!

Gaston

[moderatoraanpassing]In dit bericht zijn een aantal namen geanonimiseerd, deze aanpassingen zijn zichtbaar met groen aangebracht. Bewerking door Proos[/moderatoraanpassing]
Bedankt Gaston,je hebt weer uw ware karakter tentoon gespreid. Zoals altijd voorspelbaar.Valselijke betichting,en kleineren is je handelsmerk.

Willem
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door willysproject »

Beste Mods,

Een aantal opmerkingen:
1. Ik stel het niet op prijs dat mijn volledige naam op dergelijk lasterlijke manier door een ander forumlid op dit forum wordt vermeld. Op dergelijke manier in het openbaar vals beschuldigd worden is niet enkel schending van privacy, maar tevens laster en eerroof.
2. Onmaskerd? Wat? Hoezo? Als een bepaalde uitvoering van een ereteken naar mijn mening x euro waard is, dan is het mij vrij om het te koop aan te bieden aan die prijs. Dat is het recht van eenieder die om het even welk object verkoopt. Als ik er die bepaalde vraagprijs niet voor krijg, dan is het tevens ook mijn recht om dat object niet te verkopen aan een lagere prijs, maar gewoon bij te houden in mijn verzameling.
3. Het betreffende ereteken heb ik nog steeds in mijn bezit en is niet meer te koop. (Zie punt 2.) En als ik het ooit verkoop dan vraag ik er MIJN prijs voor. Mijn excuses als dit misdadig is.

Mod en Admin: zie PM.

MvG,
Gerd V
Men of Valor
Lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 04 okt 2009, 20:53

Re: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Men of Valor »

Jammer dat mensen met "kennis"en goede en fraaie collecties ook bezig zijn om het forum naar een laag niveau te halen.
Conflicten graag via PM,en laat ons er niet van meegenieten.

grt
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.
Plaats reactie