SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Gesloten
Heavy Fuel

SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Heavy Fuel »

Deze zoek ik al een tijdje als gelijkwaardig paar.Helaas zijn deze kopie,wel jammer.

http://www.dutchmilitaria.com/products- ... er-straps/
SS-Shoulder1-dutchmilitaria_com.jpg
Gebruikersavatar
Tiger1
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 feb 2012, 14:33

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Tiger1 »

Waaraan zie je dat eigenlijk als ik vragen mag ?
Heavy Fuel

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Heavy Fuel »

Tiger1 schreef:Waaraan zie je dat eigenlijk als ik vragen mag ?
Dat mag :wink: Let op hoe het sleutelgat is gestikt,en het materiaal van de waffenfarbe.De tongen zijn ook niet correct.
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Jabnus »

Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Toevallig weet ik waar een van mn vrienden deze stukken vandaan heeft en heb meegeholpen ze op de site te zetten. Lijkt er meer op dat Willem zn vete tegen mij nu ook op anderen gaat betrekken :S

Deze stukken zijn zowel op diverse beurzen als prive door een aantal hele grote jongens als echt bestempeld. Voor wie ze in het echt wilt zien: ze liggen de eerstvolgende beurs in Huizen om te inspecteren.
Gebruikersavatar
Tiger1
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 feb 2012, 14:33

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Tiger1 »

bedankt Heavy Fuel voor de uitleg dan weet ik waar ik op moet letten als ik er ook eens wil gaan kopen :) .
En verder nog succes met het vinden van een goed stel.

Mvg Tiger1
Heavy Fuel

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Heavy Fuel »

Jabnus schreef:Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Toevallig weet ik waar een van mn vrienden deze stukken vandaan heeft en heb meegeholpen ze op de site te zetten. Lijkt er meer op dat Willem zn vete tegen mij nu ook op anderen gaat betrekken :S

Deze stukken zijn zowel op diverse beurzen als prive door een aantal hele grote jongens als echt bestempeld. Voor wie ze in het echt wilt zien: ze liggen de eerstvolgende beurs in Huizen om te inspecteren.

Dan blijkt "hele grote jongens"dus een relatief begrip te zijn.Goed is goed,fout is fout,dus niet op de man spelen Gaston bvd. Zie dit topic op een ander forum.

http://www.walhalla.se/topic/33679-ss-s ... -original/
Heavy Fuel

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Heavy Fuel »

Tiger1 schreef:bedankt Heavy Fuel voor de uitleg dan weet ik waar ik op moet letten als ik er ook eens wil gaan kopen :) .
En verder nog succes met het vinden van een goed stel.

Mvg Tiger1
Graag gedaan,om deze te vinden als gelijkwaardig stel valt inderdaad niet mee. Maar ik heb geduld :wink:
Gebruikersavatar
koe op zolder
Lid
Berichten: 500
Lid geworden op: 12 mar 2011, 19:36

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door koe op zolder »

Ik zie eerlijkgezegt de fout ook niet. Zou je wat duidelijker aan kunnen geven wat er niet klopt, door middel van pijltjes op de foto bijvoorbeeld.
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Jabnus »

Beste medeforumleden,

Ik ga proberen de verstandige te zijn en hier boven te staan. Na pm-en met Proos is dit is mn laatste reply in dit topic.

Voor wie het interesseert: zoek gerust op de posts van Willem of mijzelf op dit forum, het lowlandsforum of op WAF en je zult iets meer van onze achtergrond en de reden van dit topic snappen. Kort en simpel: Willem ziet dat ik hier op het WO2forum plezier heb en aan het posten ben geslagen en probeert de boel gelijk weer op te steuken en mij (in dit geval zelfs mijn vrienden van Dutchmilitaria die hier compleet buiten staan) zwart te maken of uit de tent te lokken. Dit is wat er steeds gebeurt en daarom wat mij betreft voorlopig ook alles wat ik hier nog op zeg. Alle posts van Willem mbt mijn persoon of mbt bekenden van mij (zo als de Dutchmilitaria jongens), dient men met een zak zout te nemen mbt waarheidsgehalte. Als iemand meer wilt weten: pm me maar en we spreken op een militariabeurs af, het is wat mij betreft altijd gezellig met medeverzamelaars af te spreken.

Los hiervan heeft Dutchmilitaria een originaliteitsgarantie en staat achter de aangeboden items. Deze SS schouderstukken zijn door onder andere Hiscoll en Tarnmilitaria bekeken en die hadden er geen problemen mee. Iedereeen die Willem gelooft daag ik uit om bijvoorbeeld in Huizen deze stukken te bekijken en daar aan welke andere SS kenner ook te laten zien. De waffenfarbe (wit) is gewoon goed (het betreft hier wel bijna 70 jaar oude items!), evenals de andere door Willem aangehaalde kenmerken.

met vriendelijke groet,
Gaston
Heavy Fuel

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Heavy Fuel »

Jabnus schreef:Beste medeforumleden,

Ik ga proberen de verstandige te zijn en hier boven te staan. Na pm-en met Proos is dit is mn laatste reply in dit topic.

Voor wie het interesseert: zoek gerust op de posts van Willem of mijzelf op dit forum, het lowlandsforum of op WAF en je zult iets meer van onze achtergrond en de reden van dit topic snappen. Kort en simpel: Willem ziet dat ik hier op het WO2forum plezier heb en aan het posten ben geslagen en probeert de boel gelijk weer op te steuken en mij (in dit geval zelfs mijn vrienden van Dutchmilitaria die hier compleet buiten staan) zwart te maken of uit de tent te lokken. Dit is wat er steeds gebeurt en daarom wat mij betreft voorlopig ook alles wat ik hier nog op zeg. Alle posts van Willem mbt mijn persoon of mbt bekenden van mij (zo als de Dutchmilitaria jongens), dient men met een zak zout te nemen mbt waarheidsgehalte. Als iemand meer wilt weten: pm me maar en we spreken op een militariabeurs af, het is wat mij betreft altijd gezellig met medeverzamelaars af te spreken.

Los hiervan heeft Dutchmilitaria een originaliteitsgarantie en staat achter de aangeboden items. Deze SS schouderstukken zijn door onder andere Hiscoll en Tarnmilitaria bekeken en die hadden er geen problemen mee. Iedereeen die Willem gelooft daag ik uit om bijvoorbeeld in Huizen deze stukken te bekijken en daar aan welke andere SS kenner ook te laten zien. De waffenfarbe (wit) is gewoon goed (het betreft hier wel bijna 70 jaar oude items!), evenals de andere door Willem aangehaalde kenmerken.

met vriendelijke groet,
Gaston
Waarvan akte.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door michiel01 »

gezien TS slechts specifiek reageert op reacties, met nadruk op degene welke een zeer offtopic karakter hebben, sluit ik dit topic.


Heropend, met als aantekening dat offtopic gedrag etc niet word geaccepteerd.
Heavy Fuel

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door Heavy Fuel »

Het benoemen van de Waffenfarbe is wit en het betreft stukken van bijna 70 jaar oud,door lid Jabnus.Lijken mij nou niet echt de argumenten voor orgineliteit,als het op die toer gaat,is er bijna geen kopie. :zapped: Let eens op die pluizige wol van de waffenfarbe,correcte wol is bijna glad en voelt zacht aan. De wol van het onderwerp lijkt wel op een filter van een afzuigkap. :wink:

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: SS schouderstukken Dutchmilitaria.com

Bericht door michiel01 »

Blijkbaar kan er hier dus niet worden gereageerd door een van beide heren, zonder de ander daarin te betrekken. Dit topic gaat op slot omdat het blijkbaar niet alleen over een item kan gaan, maar er toch een persoonlijk randje aan moet zitten.

Als het al niet meer mogelijk is enkel items te beoordelen maar daarbij indirect personen ter discussie moeten worden gesteld, daarvoor leent dit forum zich niet.
Gesloten