Ik ben kleinzoon van Hitler

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Ik ben kleinzoon van Hitler

Bericht door Paul Siemons »

Franse loodgieter (56): "Ik ben kleinzoon van Hitler"

Zijn oma was zestien toen ze, tijdens de Eerste Wereldoorlog, in de buurt van Lille een romance beleefde met de toen 28-jarige Duitse korporaal Adolf Hitler. Het Franse meisje beviel van een zoon, Jean-Marie Loret, die zijn kinderen later vertelde dat hun opa Adolf Hitler was. Philippe Loret is niet bepaald trots op zijn grootvader, maar ongelukkig maakt zijn afkomst hem ook niet. In zijn woonkamer in het Noord-Franse Saint-Quentin hangen zelfs twee portretten van de gruwelijkste dictator uit de geschiedenis. Philippe Loret, die 35 jaar als loodgieter voor de Franse luchtmacht werkte, ontmoette inmiddels een minnares van Hitler en de dochter van SS-leider Himmler. Nieuwe onthullingen staven zijn familiegeheim.
Lees verder: http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetens ... tler.dhtml

Mvg,
P.Siemons
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Re: Ik ben kleinzoon van Hitler

Bericht door asjemenou »

Een leuk verhaal maar ik vind persoonlijk dat er teveel dingen zijn die niet meer nagetrokken kunnen worden. De tijd is immers in zijn voordeel want de mensen die het daadwerkelijk hebben kunnen weten zijn al overleden.
Waarom is de veronderstelde kleinzoon zo trots op z'n opa (Hitler) en draagt hij dit zo uit?
Als ik zou weten dat mijn grootvader Hitler, Mussert of één van dit soort "nazi-helden" zou zijn geweest dan zou ik dit toch niet zo uitdragen tenzij ik er een financieel slaatje uit zou willen slaan.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Plaats reactie