De weg naar de finale euro 2012...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door KNIL. »

coco schreef:2-0 tegen Portugal moet het inderdaad worden, of 3-1 etc. Als Denemarken maar verliest.
Inderdaad ja, ALS Denemarken maar verliest. Duitsland gaat met zijn B-elftal spelen dus het is hopen dat dat elftal nog genoeg kwaliteit herbergt om Denemarken te verslaan.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door coco »

En Portugal gaat ook voor de winst en 6 punten dus het wordt een HEEEEELE zware dobber. Ik ben er al overeen zondag wel ff kijken maar meer voor het bier en de gezelligheid.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

Heb er nog letterlijk een katertje van :full:
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door platoz »

KNIL. schreef:
coco schreef:2-0 tegen Portugal moet het inderdaad worden, of 3-1 etc. Als Denemarken maar verliest.
Inderdaad ja, ALS Denemarken maar verliest. Duitsland gaat met zijn B-elftal spelen dus het is hopen dat dat elftal nog genoeg kwaliteit herbergt om Denemarken te verslaan.
Duitsland zal niet met een B-elftal gaan spelen, want als Denemarken onverhoopt mocht winnen en Portugal zou ook winnen van Nederland, komen er drie landen op 6 punten en zou Duitsland er zo maar buiten kunnen vallen. Dus die sturen echt geen B-elftal het veld op.

Juist daarom ook moet Nederland gewoon vol voor de winst gaan tegen Portugal, want Duitsland zal hetzelfde doen. Te meer daar Duitsland het "goede gevoel" van de overwinningsroes waarin ze nu zitten graag mee wil nemen naar de kwartfinale.
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Jabnus »

Geef geen drol om voetbal, maar DIT IS BRILJANT

Vraag me of dit live is geweest op de Oekrainse tv? Vooral die gast in die rolstoel en die andere die in het Nederlands in de camera roept "N**k dr in dr reet!* zijn geniaal.

Bwhahaha
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Memory »

Hahahaa, ik had hem al eerder gezien vandaag!
Erg leuk! Vooral als mevrouw het voor de x de keer probeert en er weer wat idioten langskomen ;)
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

platoz schreef:
KNIL. schreef:
coco schreef:2-0 tegen Portugal moet het inderdaad worden, of 3-1 etc. Als Denemarken maar verliest.
Inderdaad ja, ALS Denemarken maar verliest. Duitsland gaat met zijn B-elftal spelen dus het is hopen dat dat elftal nog genoeg kwaliteit herbergt om Denemarken te verslaan.
Duitsland zal niet met een B-elftal gaan spelen, want als Denemarken onverhoopt mocht winnen en Portugal zou ook winnen van Nederland, komen er drie landen op 6 punten en zou Duitsland er zo maar buiten kunnen vallen. Dus die sturen echt geen B-elftal het veld op.

Juist daarom ook moet Nederland gewoon vol voor de winst gaan tegen Portugal, want Duitsland zal hetzelfde doen. Te meer daar Duitsland het "goede gevoel" van de overwinningsroes waarin ze nu zitten graag mee wil nemen naar de kwartfinale.

Hee, dat had ik nog niet meegekregen...zou een bak zijn,zeg!
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

Jabnus schreef:Geef geen drol om voetbal, maar DIT IS BRILJANT

Vraag me of dit live is geweest op de Oekrainse tv? Vooral die gast in die rolstoel en die andere die in het Nederlands in de camera roept "N**k dr in dr reet!* zijn geniaal.

Bwhahaha

Lagge :lol:
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Jabnus »

Ik heb geen hoge pet op van de Hollanders dit EK, maar na net Griekenland - Rusland gekeken te hebben moet me toch van het hart dat ik nog nooit zon huilend jammerend zeikend smekend en bovenal DIEPTRIEST team heb gezien als de Grieken! In EEN klap is duidelijk waar die hele crisis vandaan komt. Wat is dat dan voor volk???? Theater om niks, geen enkel eergevoel, vuil spel, de boel opzichtig belazeren en continu huilen en smeken om gelijk te krijgen? Kom op zeg! Waarom deelde die scheidsrechter niet even heel erg snel 11 rode kaarten uit wegens obstructie??

Volgende ronde Griekenland - Duitsland aub? Laat die mannschaft dan nog maar een keer 40 - 45 overdoen, maar dan op het voetbalveld en aub zo hard als kan...Eens kijken of die Grieken dan nog harder kunnen huilen... Pfff dit was toch geen voetbal meer? Zelfs hun trainer was een jammerende h*mo die stond te smeken en huilen en continu met zn handen in de lucht in paniek rondjes rende ... en daar geven wij miljarden aan weg? :r
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door wvd »

Zo dat is ook weer klaar weer 90 minuten van mijn leven verknald die ik nooit meer terug krijg :lol:

Nederland weer een wanprestatie geleverd en een illusie armer.
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Mr Mojo Risin »

wvd schreef:Zo dat is ook weer klaar weer 90 minuten van mijn leven verknald die ik nooit meer terug krijg :lol:

Nederland weer een wanprestatie geleverd en een illusie armer.
Als Belg heb je dat probleem natuurlijk niet. :lol:
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door laurens jan »

nou dat was dan ek 2012
o punten behaald doelsaldo: -3 nee dit was um niet
2 jaar wachten en dan zien we wel
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door wvd »

laurens jan schreef:nou dat was dan ek 2012
o punten behaald doelsaldo: -3 nee dit was um niet
2 jaar wachten en dan zien we wel
Dan weer alle hoop en de reactie nee dit jaar komt het goed. Verwacht dan ook niet veel Nederland mist gewoon de mentaliteit en inzet
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door platoz »

Aan de Duitsers heeft het in ieder geval niet geleden....! :o
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Gebruikersavatar
Mallory
Lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 02 mei 2011, 12:03

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Mallory »

Jabnus schreef:(...) en die andere die in het Nederlands in de camera roept "N**k dr in dr reet!* zijn geniaal.
In de verte klinkt het er inderdaad naar, maar volgens mij zegt hij toch echt "najtien eetie eet!" (1988). :wink:
Plaats reactie