De weg naar de finale euro 2012...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Haplo »

Typisch Nederlands...toch even laten zien dat je het kan, maar dan alsnog weer lekker ongeïnteresseerd verdergaan!!
Zwaar overbetaalde egoïsten...
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

Jammer, jammer. Valt me wel op hoe snel we Nederland links laten liggen, terwijl IEDEREEN fan was in 20120:( Geen enkel land staat non stop aan de top.
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Jabnus »

Hee hoo Patrick...niet iedereen is een voetbal- of sportsgek...

Het enige wat ik mbt voetbal en dit ek in het bijzonder ZEKER WEET, is dat de grieken van mij als sporadische "gezelligheidsmeekijker" zo snel mogelijk van dit ek geschopt mogen worden wegens ONsportief gedrag! Voor de rest: er zijn belangrijkere zaken in het leven dan voetbal...
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

Ze zeggen wel eens: Voetbal is de belangrijkste bijzaak. Gaston, iedereen moet ik idd eigenlijk tussen haakjes zetten, want het zijn er maar 8 miljoen, hahaha!
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door Jabnus »

Nee nee nee SEX is de belangrijkste bijzaak toch?

:lol: :lol: :lol:


(en daarna Militaria?)
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

OOO, ik dacht dat dat de hoofdzaak was (sex dus, niet militaria :P )
Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door laurens jan »

eens!
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door CollectorWo2 »

Drastisch de salarissen verlagen van die spelers en prestatiebeloning invoeren,hoe meer goals hoe meer geld :yes: :mrgreen:
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door wvd »

Nederland staat al jaren niet aan de top. Ik bedoel finale is leuk op het wk maar tweede is gewoon nada noppes lege handen. Dat we al sinds 1988 niks meer hebben gewonnen zegt genoeg.

En ja ook ik kijk weer met het wk maar nee geen oranje te vinden in op aan mijn huis of auto.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

Vorig jaar september stonden ze nog op 1 in de FIFA ranking,hoor (voor wat het waard is)
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door platoz »

Er moet inderdaad een hoop veranderen bij het Nederlands Elftal. Ze zouden eens moeten beginnen met het niet opstellen van spelers die het volkslied niet meezingen. Als je het Wilhelmus niet eens wilt/kunt zingen, ben je het oranje shirt in mijn ogen niet waardig. Ik snap dat het voor Affelay en Boulahrouz een beetje vreemd klinkt om "ben ik van Duitsen bloed" te zingen, maar ik vind het nog kanslozer als je je kaken op elkaar houd als het mooiste lied van het land door het stadion galmt!


Maar goed, denk dat ik dus voorlopig voor de Duitsers ga juichen... 8)

Komen immers altijd ver, zijn echte toernooivoetballers... :wink:

Hebben bovendien niet zo veel last van egotrippers in hun team.
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door sobel »

platoz schreef:Er moet inderdaad een hoop veranderen bij het Nederlands Elftal. Ze zouden eens moeten beginnen met het niet opstellen van spelers die het volkslied niet meezingen. Als je het Wilhelmus niet eens wilt/kunt zingen, ben je het oranje shirt in mijn ogen niet waardig. Ik snap dat het voor Affelay en Boulahrouz een beetje vreemd klinkt om "ben ik van Duitsen bloed" te zingen, maar ik vind het nog kanslozer als je je kaken op elkaar houd als het mooiste lied van het land door het stadion galmt!


Maar goed, denk dat ik dus voorlopig voor de Duitsers ga juichen... 8)

Komen immers altijd ver, zijn echte toernooivoetballers... :wink:

Hebben bovendien niet zo veel last van egotrippers in hun team.

alsof dat het Nederlandselftal helpt, Affelay heeft tegen portugal laten zien dat het een prima speler is. Robben daarintegen (die wel het volkslied meezingt) is aardig naast zijn voetbalschoenen gaan lopen, ten nadele van het gehele team.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door platoz »

Het gaat mij slechts om spelers met bezieling, beleving. Dat mis ik toch heel erg als je het volkslied van je eigen land niet eens meezingt. Van der Vaart heeft wel eens gezegd dat hij kippevel kreeg als het volkslied door 15.000 oranje fans werd meegezongen op het WK.

Deze spelers willen toch graag voor hun land uitkomen? Iedereen wilt toch in het Nederlands Elftal komen? Waarom is het dan zo moeilijk om het volkslied mee te zingen? Ik begrijp dat simpelweg gewoon niet. Als ik dan die Polen, Kroaten of Engelsen zie, zingt elke speler uit volle borst mee.

Vind jij het zelf niet toevallig dat uitgerekend Boulahrouz, Affelay, De Jong, Van der Wiel en Willems hun kaken stijf op elkaar houden tijdens het volkslied?

Dat Robben naast z'n schoenen is gaan lopen ben ik niet met je eens. Dat hij op dit moment niet in zijn beste vorm verkeerd, is duidelijk. Het heeft ook te maken gehad met hoe Van Marwijk vond dat hij moest spelen. Daar kan je het mee oneens zijn. Ik zeg niet dat Affelay of Boulahrouz slechte spelers zijn, helemaal niet. Wat ik me wel hardop afvraag is of ze niet voornamelijk voor eigen roem en glorie spelen. Van Robben kun je vinden wat je wil, maar aan beleving ontbreekt het niet bij hem.
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door KNIL. »

platoz schreef:Het gaat mij slechts om spelers met bezieling, beleving. Dat mis ik toch heel erg als je het volkslied van je eigen land niet eens meezingt. Van der Vaart heeft wel eens gezegd dat hij kippevel kreeg als het volkslied door 15.000 oranje fans werd meegezongen op het WK.

Deze spelers willen toch graag voor hun land uitkomen? Iedereen wilt toch in het Nederlands Elftal komen? Waarom is het dan zo moeilijk om het volkslied mee te zingen? Ik begrijp dat simpelweg gewoon niet. Als ik dan die Polen, Kroaten of Engelsen zie, zingt elke speler uit volle borst mee.

Vind jij het zelf niet toevallig dat uitgerekend Boulahrouz, Affelay, De Jong, Van der Wiel en Willems hun kaken stijf op elkaar houden tijdens het volkslied?

Dat Robben naast z'n schoenen is gaan lopen ben ik niet met je eens. Dat hij op dit moment niet in zijn beste vorm verkeerd, is duidelijk. Het heeft ook te maken gehad met hoe Van Marwijk vond dat hij moest spelen. Daar kan je het mee oneens zijn. Ik zeg niet dat Affelay of Boulahrouz slechte spelers zijn, helemaal niet. Wat ik me wel hardop afvraag is of ze niet voornamelijk voor eigen roem en glorie spelen. Van Robben kun je vinden wat je wil, maar aan beleving ontbreekt het niet bij hem.
Groot gelijk, in mijn ogen lijkt het net of de spelers die het volkslied niet meezingen zich toch niet ZO Nederlands voelen dat ze het volkslied mee willen zingen.
Maarja als je dan toch zo naar je buitenlandse roots verlangt dan ga je maar voor Marokko of voor Suriname spelen, maarja die spelers weten ook wel dat die teams niets presteren.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: De weg naar de finale euro 2012...

Bericht door patrickh »

Gisteren een prachtwedstrijd, Italië-Duitsland 2-1!
Plaats reactie