Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Memory »

Nogmaals goede Zaken met Westwall!
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Westwall »

Insgelijks! Bedankt Memory :)
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door yente »

Goede zaken gedaan met 779.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2344
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Weer goede zaken gedaan met Patrickh :)
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Jabnus »

Laatste tijd een paar keer zeer prettige zaken gedaan met Memory/Alex :)
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

thunderbird schreef:Weer goede zaken gedaan met Patrickh :)

Jij ook bedankt!
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Memory »

Jabnus schreef:Laatste tijd een paar keer zeer prettige zaken gedaan met Memory/Alex :)
Natuurlijk geld dat ook voor jou Gaston!
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

Ik heb goed zaken gedaan met Tim Overduin.

Heb zéér slechte ervaring met Piet Hasenbos, zo'n 6 jaar geleden kocht ik van hem een pistoolholster.
Dit zou een origineel Duits pistoolholster zijn dat garandeerde hij, maar achteraf bleek deze naoorlogs te zijn en een verkeerd stempel te bevatten.
Toen had ik er 50 euro voor betaald en uiteindelijk verkocht voor 10 euro(natuurlijk met duidelijk erbij te zeggen dat dit geen WO2 holster is) en ik voel me nog steeds best opgelicht door hem.
Ik heb hem nog weleens op verschillende beurzen getroffen en daar poogt hij nog steeds (voornamelijk) jongeren op te lichten door overduidelijke repro's als origineel aan te smeren.
Zij denken relatief goedkoop een mooi item bij hem te kopen, maar achteraf blijkt het niets waard te zijn!!!
Dat is meteen ook het enige en laatste geweest te zijn wat ik ooit bij hem heb gekocht!
Verzamel items van het Derde Rijk
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door wvd »

Goede zaken gedaan met utmi goed vriendelijk contact. Kunnen mensen een voorbeeld aan nemen
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2344
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Goede leuke zaken gedaan met patrickh :yes:
ammo
Lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door ammo »

Goede zaken gedaan met , patrickh
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

Jij ook bedankt, ammo :)
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door utmi »

wvd schreef:Goede zaken gedaan met utmi goed vriendelijk contact. Kunnen mensen een voorbeeld aan nemen
Wederzijds! Bedankt!
Their name liveth for evermore
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door utmi »

rajbrns schreef: Heb zéér slechte ervaring met Piet Hasenbos, zo'n 6 jaar geleden kocht ik van hem een pistoolholster.
Dit zou een origineel Duits pistoolholster zijn dat garandeerde hij, maar achteraf bleek deze naoorlogs te zijn en een verkeerd stempel te bevatten.
Toen had ik er 50 euro voor betaald en uiteindelijk verkocht voor 10 euro(natuurlijk met duidelijk erbij te zeggen dat dit geen WO2 holster is) en ik voel me nog steeds best opgelicht door hem.
Ik heb hem nog weleens op verschillende beurzen getroffen en daar poogt hij nog steeds (voornamelijk) jongeren op te lichten door overduidelijke repro's als origineel aan te smeren.
Zij denken relatief goedkoop een mooi item bij hem te kopen, maar achteraf blijkt het niets waard te zijn!!!
Dat is meteen ook het enige en laatste geweest te zijn wat ik ooit bij hem heb gekocht!
Ik snap überhaupt niet dat deze man nog wat verkoopt, kijk niet eens op zijn tafel.
Mensen met spul zoals hij heeft zijn dus figuren die geweerd moeten worden van een beurs...repro spullen die niets met historie te maken hebben. Puur prullaria.
Their name liveth for evermore
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

utmi schreef:
rajbrns schreef: Heb zéér slechte ervaring met Piet Hasenbos, zo'n 6 jaar geleden kocht ik van hem een pistoolholster.
Dit zou een origineel Duits pistoolholster zijn dat garandeerde hij, maar achteraf bleek deze naoorlogs te zijn en een verkeerd stempel te bevatten.
Toen had ik er 50 euro voor betaald en uiteindelijk verkocht voor 10 euro(natuurlijk met duidelijk erbij te zeggen dat dit geen WO2 holster is) en ik voel me nog steeds best opgelicht door hem.
Ik heb hem nog weleens op verschillende beurzen getroffen en daar poogt hij nog steeds (voornamelijk) jongeren op te lichten door overduidelijke repro's als origineel aan te smeren.
Zij denken relatief goedkoop een mooi item bij hem te kopen, maar achteraf blijkt het niets waard te zijn!!!
Dat is meteen ook het enige en laatste geweest te zijn wat ik ooit bij hem heb gekocht!
Ik snap überhaupt niet dat deze man nog wat verkoopt, kijk niet eens op zijn tafel.
Mensen met spul zoals hij heeft zijn dus figuren die geweerd moeten worden van een beurs...repro spullen die niets met historie te maken hebben. Puur prullaria.
Ik ben het er helemaal mee eens dat mensen zoals hij geweerd moeten worden van beurzen en heb ook besloten om voortaan zijn tafel maar te vermijden.
De reden dat hij nog verkoopt is dat er heel veel jongeren zijn die niet het verschil zien tussen echt en nep en helaas in zijn verhalen trappen, maar daarom is dit topic goed om beginnende verzamelaars te waarschuwen.
Ik zag trouwens dat hij tegenwoordig ook een soort van webwinkel heeft,namelijk http://hasenbosmilitaria.marktplaza.nl/ .
Verzamel items van het Derde Rijk
Plaats reactie