Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zwiktuut
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 25 okt 2011, 19:17

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door zwiktuut »

Hoi Allemaal,

Ik zie nu pas dat er een topic is voor leden die zich kunnen voorstellen :bonk:
Ik ben igg Guyan en ik verzamel sinds 1 jaar Duitse & NSB items. Ik heb vooral hoofddeksels.
Ik wil nu een pop gaan aankleden voor te displayen en ben naarstig op zoek naar een uniform en wil van daaruit uitbouwen.
Ik ben woonachtig in Maastricht en ik ben benieuwd of er meerdere forumleden in de buurt wonen.

Gr

Guyan
Wars are always fought for old men by young boys
Gebruikersavatar
mexpyne
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 mar 2011, 17:59
Locatie: heerlen (welten)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door mexpyne »

welkom guyan!
dat is toevallig (: ik woon in heerlen.
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2344
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door CollectorWo2 »

Welkom :)
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door rajbrns »

Hallo allemaal,

Ben na lange tijd weer actief en weet niet of ik me voorheen al heb voorgesteld, dus hierbij zal ik me even (opnieuw) voorstellen.
Ik ben Raymond,bijna 22 jaar, en woon al heel mijn leven in het prachtige Eindhoven.
Al ruim 12 jaar verzamel ik alles wat te maken heeft met de Tweede Wereldoorlog en sinds een paar jaar ben ik vooral geïnteresseerd in Duitse en Amerikaanse spullen.
Hiervoor bezoek ik ook regelmatig beurzen, zoals bijv. Duiven en recentelijk nog Overloon.

Een van de voornaamste reden dat ik hier actief ben op het forum is om mijn kennis uit te breiden over alle verschillende items uit de Tweede Wereldoorlog, aangezien in alle eerlijkheid deze nog niet zo groot is en nog een reden is dat het natuurlijk leuk is om met andere verzamelaars te kunnen praten over onze gezamenlijke passie.
Verzamel items van het Derde Rijk
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Kugelblitz »

Welkom! Je kunt hier zeker een en ander leren, ben benieuwd naar je collectie! :)

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door laurens jan »

hallo,

Zie nu pas dat je jezelf voor kunt stellen en wou dat even gaan doen.
mijn naam is laurens ik ben 14 jaar en woon in Drenthe.
Mijn collectie is vooral engels en ik probeer deze zoveel mogelijk te verfijnen.
hopelijk kan ik nog een boel leren op dit forum.
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Cas »

zwiktuut schreef:Hoi Allemaal,

Ik zie nu pas dat er een topic is voor leden die zich kunnen voorstellen :bonk:
Ik ben igg Guyan en ik verzamel sinds 1 jaar Duitse & NSB items. Ik heb vooral hoofddeksels.
Ik wil nu een pop gaan aankleden voor te displayen en ben naarstig op zoek naar een uniform en wil van daaruit uitbouwen.
Ik ben woonachtig in Maastricht en ik ben benieuwd of er meerdere forumleden in de buurt wonen.

Gr

Guyan
Sjiek jong !

Hier wijk 27 (Heer)
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Opruiming
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2012, 20:15

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Opruiming »

Hallo allemaal, ik zal direct beginnen om mij voor te stellen . Ik ben Koen, wonend omgeving van Amsterdam op dit moment. Inmiddels al diverse richtingen in het verzamelen gehad. Begonnen met duits te verzamelen, hier heb ik nog een aantal poppen van staan. Jaren geleden over gestapt naar het Britse verzamelgebied.


Meelezen op dit forum doe ik stiekem alweer een paar jaar gok ik. Waarom ik nu opeens lid word? Helaas dien ik door minder leuke omstandigheden het een en andere te gaan verkopen van de collectie.
Het is m.i makkelijker om op forums te verkopen, dan talloze advertensies te openen op Marktplaats.

Zodra het vaarwater onder mijn bootje wat rustiger is zal ik eens wat tonen van de colletie.
Gebruikersavatar
Naamloos
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 25 jan 2011, 19:47
Locatie: Utrecht

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Naamloos »

Welkom Koen :wink:
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door michiel01 »

Opruiming schreef:Hallo allemaal, ik zal direct beginnen om mij voor te stellen . Ik ben Koen, wonend omgeving van Amsterdam op dit moment. Inmiddels al diverse richtingen in het verzamelen gehad. Begonnen met duits te verzamelen, hier heb ik nog een aantal poppen van staan. Jaren geleden over gestapt naar het Britse verzamelgebied.


Meelezen op dit forum doe ik stiekem alweer een paar jaar gok ik. Waarom ik nu opeens lid word? Helaas dien ik door minder leuke omstandigheden het een en andere te gaan verkopen van de collectie.
Het is m.i makkelijker om op forums te verkopen, dan talloze advertensies te openen op Marktplaats.

Zodra het vaarwater onder mijn bootje wat rustiger is zal ik eens wat tonen van de colletie.
Opruiming is hier niet nieuw, deze alias word dan ook afgesloten. Deze gebruiker is ook bekend als: Koen
Supermielie
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 sep 2012, 16:47

Ik stel me ook maar eens voor! :D

Bericht door Supermielie »

Ik ben nieuw van gisteren maar ik had me op het verkeerde forum voorgesteld! :oops:
Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Miel Verbruggen (Supermielie),
Ik ben 13 jaar en verzamel al 3 Jaar Legerspullen.
Ik heb al redelijk wat. Mijn pronkstuk is een Mauser 1893.
Ik richt mij nie speciaal op een thema maar verzamel een beetje van alles.
Ik hoop dat ik veel bijleer van dit forum en dat ik kennis maken met veel jonge verzamelaars.

O, Ik was iets vergeten: Ik woon in Oost-Vlaanderen ( Oudenaarde )
Vele groeten,
Miel (Supermielie ) :D
Zij die in oorlog zijn met anderen, zijn niet in vrede met zichzelf.
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2344
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door CollectorWo2 »

Welkom hier ;)
Supermielie
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 sep 2012, 16:47

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Supermielie »

thunderbird schreef:Welkom hier ;)
Bedankt! _/-\o_ :D
Zij die in oorlog zijn met anderen, zijn niet in vrede met zichzelf.
jeroen1999
Lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 13 jan 2011, 16:12

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door jeroen1999 »

Hallo,

welkom!
Ik ben zelf ook 13 :)

gr

Jeroen
Gebruikersavatar
Rob-Arnhem
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2012, 10:15
Locatie: Arnhem (Schuytgraaf, Dropzone K)
Gegeven: 1 keer
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Rob-Arnhem »

Hallo,

Na regelmatig dit forum als bezoeker bezocht te hebben, heb ik me zojuist aangemeld als lid. Het lijkt me dan ook gepast om mij eerst even voor te stellen.
Uit mijn nickname al af te leiden, ben ik Rob uit Arnhem. Geboren (1974) en getogen. Op dit moment dus 38 jaar.
Van jongs af aan ligt mijn interesse al bij de verhalen en gebeurtenissen tijdens de Tweede wereldoorlog. Met name de slag om Arnhem, wat komt door de verhalen van mijn opa en oma's die deze gebeurtenissen zelf hebben meegemaakt.
Ik vind het leuk om zo nu en dan eens in te lezen in bepaalde operaties die zich hebben afgespeeld in WO2. Zo ben ik nu redelijk op de hoogte van de slag om Arnhem en dan met name het 1st Border regiment. Daarnaast probeer ik nog meer inzicht te krijgen in het 4e en 5e regiment wiltshire, dat tijdens Market Garden onder 43 Wessex division viel. Zij hebben namelijk hevig gevochten op de plek waar ik nu woon en wat ook het landingsterrein (dropzone K) was van de 1st polish independent parachute brigade. Verder heb ik ook nog wel eens wat tijd besteed aan de operaties: "Infatuate I&II" en de operation "No name", dat gaat over de gevechten in Zeeland, bij Zeeuws Vlaanderen, Zuid en-Noord Beverland en Walcheren. Ook heb ik me pas geleden nog ingelezen in de Operatie Veritable, De doorbraak in Duitsland bij Kleve.
Nu ben ik me een beetje aan het inlezen in de operatie "Amherst", de laatste dagen van WO2 en de bevrijding van Noord-Nederland. Ik probeer nog wat gedetailleerde informatie te vinden over bepaalde Franse (SAS) troepen die daar ingezet zijn. Ik zal dan ook later mijn vragen stellen in het juiste rubriek.
Ik hoop via dit forum antwoord te kunnen vinden op mijn vragen en wellicht andere ook te voorzien van mijn informatie mocht dat nodig zijn. Ik hoop dan ook regelmatig dit forum te bezoeken, al zal dat gezien mijn tijdsbestedingen niet altijd mogelijk zijn.

Met vriendelijke groet,

Rob uit Arnhem
Geïnteresseerd in Operation:
* Market Garden (Arnhem, 1st Border reg, Wiltshire)
* Switchback (Zeeland)
* Infatuate I & II (Zeeland)
* No name (Zeeland)
* Veritable (Reichswald)
* Blockbuster I & II & Plunder (Rijnland)
* Amherst
Plaats reactie