Duits schuitje

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Gebruikersavatar
opheusden1944
Lid
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 aug 2011, 15:11
Locatie: Opheusden
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 1 keer
Contacteer:

Re: Duits schuitje

Bericht door opheusden1944 »

@Yente Doen we :mrgreen:

Net als ik altijd met een groep verzamelaars bij Pauwel Nowek deden.
En die heb ik al een tijdje niet meer gezien op Mp. :+
Kijk ook eens op: http://www.opheusden1944.nl
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Duits schuitje

Bericht door rajbrns »

laurens jan schreef:@rajbrns Was het hetzelfde schuitje?
Is inderdaad niet normaal meer!
Ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar het schuitje is precies hetzelfde alleen dan zonder adelaar.
De adelaar werd het meest besproken hier, omdat deze er niet goed uit zag en daardoor dachten de meeste dat het een repro betrof.
Het schuitje werd verwijderd en opeens komt precies hetzelfde schuitje online maar dan zonder adelaar.
Het lijkt me allemaal iets te toevallig, dus ik denk inderdaad dat het precies hetzelfde schuitje is.
Verzamel items van het Derde Rijk
Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: Duits schuitje

Bericht door laurens jan »

rajbrns schreef:
laurens jan schreef:@rajbrns Was het hetzelfde schuitje?
Is inderdaad niet normaal meer!
Ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar het schuitje is precies hetzelfde alleen dan zonder adelaar.
De adelaar werd het meest besproken hier, omdat deze er niet goed uit zag en daardoor dachten de meeste dat het een repro betrof.
Het schuitje werd verwijderd en opeens komt precies hetzelfde schuitje online maar dan zonder adelaar.
Het lijkt me allemaal iets te toevallig, dus ik denk inderdaad dat het precies hetzelfde schuitje is.
Is inderdaad wel erg verdacht!
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Duits schuitje

Bericht door yente »

En het meeste verdachte is dat hij zegt dat de adelaar na de oorlog verwijdert is. Toch heel raar dat juist deze adelaar er ook nog eventueel bij te krijgen is.
Ps Ik heb het gisteren al gemeld.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Duits schuitje

Bericht door yente »

Zoekertje is verwijderd :)
Ik weet wel niet of het door de verkoper zelf is gedaan of door marktplaats.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: Duits schuitje

Bericht door Memory »

En hij staat er al weer op, zelfde verkoper, zelfde schuitje en steeds een ander verhaal....


Alex
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Duits schuitje

Bericht door yente »

Inderdaad.

http://verzamelen.marktplaats.nl/milita ... ind=7&fs=1

Wat een smerige man is me dat seg! En hij zou beter schrijver worden want blijkbaar lukt het hem goed om verhaaltjes te verzinnen!
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Duits schuitje

Bericht door rajbrns »

yente schreef:Inderdaad.

http://verzamelen.marktplaats.nl/milita ... ind=7&fs=1

Wat een smerige man is me dat seg! En hij zou beter schrijver worden want blijkbaar lukt het hem goed om verhaaltjes te verzinnen!
Hopen dat niemand in zijn verhaaltjes trapt en dat Marktplaats er snel iets aan doet!
Verzamel items van het Derde Rijk
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Duits schuitje

Bericht door Jan Klaassen »

Eindelijk weer eens te zien, de link en de advertentie bestaan nog! Is in ieder geval, mocht dat nog wat toevoegen, zoals Memory ook al noemde, géén DDR-schuitje ;)
Maar wel een zwak verhaal...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: Duits schuitje

Bericht door asjemenou »

yente schreef:Ja dat is het nadeel van een forum, veel verkopers kijken inderdaad mee denk ik.
"Ieder nadeel heb zijn voordeel", zou een bekend oud-voetballer dan zeggen. Anders gezegd, wanneer een verkoper van dit soort "militaria" besluit om zijn advertentie op Marktplaats te verwijderen n.a.v. een topic op dit forum dan geeft dit op zich al iets om over na te denken.
Zowel voor de verkoper als de potentiële koper.

Op zich niet verkeerd om dit soort twijfelachtige advertenties op dit forum te plaatsen. Zodoende dient het forum als een soort van afschrikmiddel voor mogelijke oplichters.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Duits schuitje

Bericht door yente »

Beste meneer Hartevelt,
Uw advertentie is nogmaals verandert. Zoals U zelf zegt, de foto's zeggen genoeg!
Mag ik U vriendelijk vragen te stoppen met deze praktijken? Ik hoop dat U met uzelf kan leven.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Duits schuitje

Bericht door rajbrns »

yente schreef:Beste meneer Hartevelt,
Uw advertentie is nogmaals verandert. Zoals U zelf zegt, de foto's zeggen genoeg!
Mag ik U vriendelijk vragen te stoppen met deze praktijken? Ik hoop dat U met uzelf kan leven.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij er weinig omgeeft, aangezien hij het telkens opnieuw plaatst.
Waarschijnlijk biedt hij het binnenkort weer aan onder een andere naam en het is wachten tot iemand erin trapt.
Hopelijk doet Marktplaats hier iets mee en met zijn allen kunnen we dit voorkomen door goed op te letten.
Verzamel items van het Derde Rijk
Gebruikersavatar
opheusden1944
Lid
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 aug 2011, 15:11
Locatie: Opheusden
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 1 keer
Contacteer:

Re: Duits schuitje

Bericht door opheusden1944 »

rajbrns schreef:
yente schreef:Beste meneer Hartevelt,
Uw advertentie is nogmaals verandert. Zoals U zelf zegt, de foto's zeggen genoeg!
Mag ik U vriendelijk vragen te stoppen met deze praktijken? Ik hoop dat U met uzelf kan leven.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij er weinig omgeeft, aangezien hij het telkens opnieuw plaatst.
Waarschijnlijk biedt hij het binnenkort weer aan onder een andere naam en het is wachten tot iemand erin trapt.
Hopelijk doet Marktplaats hier iets mee en met zijn allen kunnen we dit voorkomen door goed op te letten.

Ssst joh,je brengt hem op ideën. :+
En ik krijg wel zin om er een serieus hoog op te gaan bieden.
Zodat eventueel kopers die er geen drol verstand van hebben er niet over heen bieden en zo een miskoop voorkomen. :mrgreen:

Wie doet mee? 8)
Kijk ook eens op: http://www.opheusden1944.nl
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Duits schuitje

Bericht door yente »

Ik heb telkens een net berichtje naar marktplaats gestuurd, zelfs met de vraag voor een ban van die verkoper. Doen jullie dat ook?
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Mallory
Lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 02 mei 2011, 12:03

Re: Duits schuitje

Bericht door Mallory »

Mijn bod van 500 € was te doorzichtig, die heeft hij direct verwijderd. :) Hij verwacht niet eens dat geld ervoor te krijgen, haha.

Overbiedingen die reëel zijn, zijn dus een betere aanpak.
Plaats reactie