Aantal te gebruiken tekens nieuw onderwerp

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Aantal te gebruiken tekens nieuw onderwerp

Bericht door 779 »

Is het mogelijk om het aantal te gebruiken tekens bij een nieuw topic onderwerp uit te breiden? Zeg maar het regeltje waarmee ik dit topic "Aantal te gebruiken tekens nieuw onderwerp" heb genoemd?
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Aantal te gebruiken tekens nieuw onderwerp

Bericht door Proos »

Hoi Bob,

Bedankt voor je vraag waarin je verzoekt het aantal tekens ruimte voor de titels van onderwerpen uit te breiden.

De limiet is niet alleen iets technisch, maar ook inhoudelijk: het is de bedoeling om de inhoud van je boodschap in de berichten zelf te plaatsen en het onderwerp een kort en bondige omschrijving te laten zijn. Als dat te lang is gaat het aan zijn doel voorbij. Ik draai al een tijdje mee op dit forum en heb nog nooit last gehad van een dergelijke limiet. Ook de makers van phpBB hebben dat waarschijnlijk niet, want er is geen backend-optie om het aan te passen. Wel de lengte van het bericht zelf - om flooding te voorkomen.

Kortom: aangezien het geen eenvoudige instelling is (ik zou buiten de backend om moeten), er nog weinig vraag is geweest (je bent de eerste) en het idee dat titels kort en bondig moeten zijn, wil ik voorlopig nog even geen aanpassingen doen. Je kunt eventueel ook met een afkorting werken., maar ik kan uit je bericht niet precies halen waarom (of welk) een lange titel nodig is. Mocht je daar hulp bij willen kun je altijd de eventueel te lange titel aan mij voorleggen in een PB.

Hartelijke groeten,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Aantal te gebruiken tekens nieuw onderwerp

Bericht door 779 »

Het is in het marktplaats gedeelte handiger, omdat US items vaak een officiële lange naam hebben. Het is meer een handigheidsvraagje dan dat het werkelijk nodig is hoor. :) Toch bedankt.
Plaats reactie