Vakantie Bastogne

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Braam
Lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 apr 2012, 12:01

Vakantie Bastogne

Bericht door Braam »

hallo hallo,

binnenkort ga ik samen met me vriendin een weekje op vakantie naar Bastogne.
En om nou de hele dag op de camping te gaan zitten niksen is natuurlijk niet veel aan.
Nu vraag ik me af wat er allemaal in Bastogne en omgeving te doen of te zien is, en daarom
wil ik aan jullie vragen of jullie tips voor ons hebben waar we allemaal naar toe kunnen en moeten gaan.
Ik weet iedergeval dat er een museum is die we iedergeval gaan bezoeken maar verder hoop ik van jullie
te horen wat we niet moeten missen als we daar zijn.

Ik zal tijdens of na de vakantie fotos online gooien als verslag van wat we daar hebben bezocht en dan hopen dat de fotos mooi worden.

cheers, Braam.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Vakantie Bastogne

Bericht door S1991 »

Museum Le Mess in Bastogne, Bastogne Ardennes 44 museum in Bras, museum van Clervaux etc..
Of gebruik gewoon even google?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: Vakantie Bastogne

Bericht door davy »

Deze link
http://www.oorlogsmusea.nl/country.asp? ... vinceid=21
Het vernieuwde Bastogne Historical Center is nog niet geopend, als je dit museum bedoeld.
Plaats reactie