Weergave forum

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2344
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Weergave forum

Bericht door CollectorWo2 »

Ik vroeg me wat af.
Waarom kan je zonder inloggen allle topic,s zien?
Bij een andere forum kan je pas topic,s zien als je ingelogd bent.
Is dat niet beterder?
Of heeft dat een reden? :)

Verzamelgroet niels
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Weergave forum

Bericht door Kugelblitz »

thunderbird schreef:Ik vroeg me wat af.
Waarom kan je zonder inloggen allle topic,s zien?
Bij een andere forum kan je pas topic,s zien als je ingelogd bent.
Is dat niet beterder?
Of heeft dat een reden? :)

Verzamelgroet niels
We willen dat dit forum een naslagwerk is voor alle geïnteresseerden en vooral ook jongere mensen, zoals scholieren. Bij andere fora mnoet je je speciaal aanmelden om informatie te kunnen zoeken, maar dat vinden wij vrij omslachtig. Misschien wil je wel helemaal geen lid worden van een forum, maar ben je gewoon op zoek naar het antwoord op een vraag, of informatie over een bepaald onderwerp.

Daarnaast krijg je zo heel veel 'zogenaamde leden', die wel lid zijn, maar nooit actief zijn en zich enkel hebben aangemeld in de hoop antwoord op een vraag te vinden. Dat is nergens voor nodig en zo krijg je een groeiend ledenbestand van inactieve mensen.
Het gaat er ons niet om een zo groot mogelijke commune te krijgen, we willen graag vrijblijvend informatie en kennis delen.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2344
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Weergave forum

Bericht door CollectorWo2 »

Ah,dan is dit al een stuk duidelijk om te weten thx ;)
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Weergave forum

Bericht door yente »

Kugelblitz schreef:
thunderbird schreef:Ik vroeg me wat af.
Waarom kan je zonder inloggen allle topic,s zien?
Bij een andere forum kan je pas topic,s zien als je ingelogd bent.
Is dat niet beterder?
Of heeft dat een reden? :)

Verzamelgroet niels
We willen dat dit forum een naslagwerk is voor alle geïnteresseerden en vooral ook jongere mensen, zoals scholieren. Bij andere fora mnoet je je speciaal aanmelden om informatie te kunnen zoeken, maar dat vinden wij vrij omslachtig. Misschien wil je wel helemaal geen lid worden van een forum, maar ben je gewoon op zoek naar het antwoord op een vraag, of informatie over een bepaald onderwerp.

Daarnaast krijg je zo heel veel 'zogenaamde leden', die wel lid zijn, maar nooit actief zijn en zich enkel hebben aangemeld in de hoop antwoord op een vraag te vinden. Dat is nergens voor nodig en zo krijg je een groeiend ledenbestand van inactieve mensen.
Het gaat er ons niet om een zo groot mogelijke commune te krijgen, we willen graag vrijblijvend informatie en kennis delen.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Dit snap ik wel maar langst de andere kant zijn er ook nadelen. Ten eerste kan nu bijna iedereen jouw geposte foto's zien en hier eventueel misbruik van maken. Ten tweede zien vervalsers al onze opmerkingen over hoe een origineel item van een fake item te scheiden. Zo gaan zij ook weten wat ze moeten aanpassen.
Het blijft wikken en wegen.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Glenn
Lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 12 jan 2012, 13:52
Locatie: Lier (België)

Re: Weergave forum

Bericht door Glenn »

Vervalsers verdienen hiermee hun brood.
Wees er dus maar zeker van dat die al jaren lid zijn van fora met enig naam.
Al dan niet betalend.
Een afgesloten platformpje gaan die mensen hoegenaamd niet tegenhouden.
Registreren kost toch een weinig moeite....Zowel voor de eerlijke verzamelaars als voor mensen met met minder nobele bedoelingen.
Plaats reactie