frisianmilitariasellers

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

frisianmilitariasellers

Bericht door wvd »

Ik krijg van een kennis wat vragen omdat die stukken wilde kopen bij deze dealer. Na gekeken te hebben zag ik al snel dat de kriegsabzeichen für schnellboote voor €225 een souval fake is.
Ook het stof uitvoering van het dkig voor €590 is totaal crap. En zo staat er nog meer wees dus gewaarschuwd aangezien die kennis er bijna ingetrapt was


http://frisianmilitariasellers.com/onde ... ingen.html
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door michiel01 »

We hebben deze "dealer" al eerder besproken. Hij verkocht ondermeer u-boot postzak zegels en andere troep. Hoe meer er werd besproken, hoe meer troep er aan het licht kwam. Ik kreeg zelfs mailtjes met een licht dreigende toon dat ik de artikelen niet mocht bespreken online en dat ik niets negatiefs over ze mag zeggen op fora.

Mijn advies: stay away from them!
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door Kugelblitz »

michiel01 schreef:We hebben deze "dealer" al eerder besproken. Hij verkocht ondermeer u-boot postzak zegels en andere troep. Hoe meer er werd besproken, hoe meer troep er aan het licht kwam. Ik kreeg zelfs mailtjes met een licht dreigende toon dat ik de artikelen niet mocht bespreken online en dat ik niets negatiefs over ze mag zeggen op fora.

Mijn advies: stay away from them!
Kan ik me ook nog herinneren, zou er ook niks kopen, hebben vaak rotzooi te koop.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door platoz »

WEGBLIJVEN!!!
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
faber
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 sep 2011, 02:06

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door faber »

Hallo heren,

Even voor de goede orde het DKiG is op het WAF gepost en word door Dietrich M. en Andrew B. niet als total crap bestempeld! Heeft deze dealer toch goed naar je advies geluisterd michiel01 om dit soort artikelen eerst op het WAF te posten!

Mvgr, Faber
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door wvd »

Heb je er een link van? Ben zeer benieuwd persoonlijk weet ik alleen van het bestaan van types met gouden rand en niet zoals deze.

Als die idd echt is heb ik weer een variant geleerd en zal ik excuus maken voor de fout
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door Kugelblitz »

wvd schreef:Heb je er een link van? Ben zeer benieuwd persoonlijk weet ik alleen van het bestaan van types met gouden rand en niet zoals deze.

Als die idd echt is heb ik weer een variant geleerd en zal ik excuus maken voor de fout
Resteert het Schnellbootabzeichen?

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door wvd »

Die is fake 100%
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door michiel01 »

faber schreef:Hallo heren,

Even voor de goede orde het DKiG is op het WAF gepost en word door Dietrich M. en Andrew B. niet als total crap bestempeld! Heeft deze dealer toch goed naar je advies geluisterd michiel01 om dit soort artikelen eerst op het WAF te posten!

Mvgr, Faber
Jammer dat hij dat dan a, niet durft toe te geven (dat hij er dus geen kennis van heeft) en b, nog altijd fake als origineel verkoopt. Dat laatste is reden genoeg om een dergelijke dealer niet aan te bevelen.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door Darryl »

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
patrick99
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 jan 2011, 08:58
Locatie: Hulst

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door patrick99 »

Plaats reactie