Het versturen van privé berichten werkt niet

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas ww2
Lid
Berichten: 1600
Lid geworden op: 14 nov 2011, 16:14
Locatie: Den Haag/leidschendam

Re: Het versturen van privé berichten werkt niet

Bericht door Bas ww2 »

Top! ik ga het uitzoeken kan ik ook mijn instelling volledig resetten? misschien heb ik iets verkeerds aangevinkt?
altijd opzoek naar FLAK items
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Het versturen van privé berichten werkt niet

Bericht door Proos »

101airborne! schreef:Top! ik ga het uitzoeken kan ik ook mijn instelling volledig resetten? misschien heb ik iets verkeerds aangevinkt?
Er zijn geen instellingen die van die lege berichten voor elkaar kunnen krijgen... dus resetten heeft geen zin. Ik had wel nog in je instellingen gekeken voor de zekerheid, ziet er allemaal wel oké uit! Eigenlijk kan ik alleen denken aan de zaken die ik al genoemd heb op de vorige bladzijde: heb je al getest met de nieuwe limiet? Als het nu dus ineens werkt had je toch ergens iets verstopt zitten en kun je dat nakijken (er zijn meerdere folders).
Werkt het momenteel nog steeds niet, volg dan de hele riedel te controleren onderdelen op je computer.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Bas ww2
Lid
Berichten: 1600
Lid geworden op: 14 nov 2011, 16:14
Locatie: Den Haag/leidschendam

Re: Het versturen van privé berichten werkt niet

Bericht door Bas ww2 »

Ik moet even kijken maar morgen middag ga ik alles nalopen tot op heden werkt het nog steeds niet,maar zoals ik al zei ik moet alles nog na gaan kijken.
Toch heel hartelijk bedankt voor de hulp!!
altijd opzoek naar FLAK items
Plaats reactie