Wintermutsen Luftwaffe

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wintermutsen Luftwaffe

Bericht door Kugelblitz »

Comrade schreef:Laten we dat maar hopen! En anders kan ik altijd nog een regulier schuitje kopen.
Ik wil graag een 1943/1944 Ostfront Luftwaffe Felddivision soldaat maken en heb nu al redelijk wat foto's uit die periode bekeken en ze dragen of schuitjes of bontmutsen.
Zo'n bontmuts is dan wel een stuk gaver, dat laat er geen twijfel over bestaan dat het om een Ostfront display gaat. Daarnaast is zo'n bontmuts een stuk specialer, die zie je niet elke dag. Ik moet bekennen dat ik ook getwijfeld heb om hem te kopen, maar heb op het moment ook niet zoveel geld vanwege de feestdagen en de nodige verjaardagen...

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Wintermutsen Luftwaffe

Bericht door Comrade »

Zo'n bontmuts is dan wel een stuk gaver, dat laat er geen twijfel over bestaan dat het om een Ostfront display gaat. Daarnaast is zo'n bontmuts een stuk specialer, die zie je niet elke dag.
Kan het hier allen maar mee eens zijn :)

Jammer dat jij hem niet kan kopen :wink:
''Drann, drauf, drüber!''
Roerfront
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 nov 2012, 14:52
Contacteer:

Re: Wintermutsen Luftwaffe

Bericht door Roerfront »

Ik wil niet onder andermans duiven schieten, maar wellicht kan ik je verder helpen. Ik doe delen van mijn collectie weg en heb nog een LW stalingradmuts. Hij is niet zo mooi als die op de foto en heeft geen emblemen (standaard). Gebruikte toestand en het bont is minder fraai. Hij staat op een site die ik aan het bouwen ben http://www.roerfront1939-1945.nl
Groetjes
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wintermutsen Luftwaffe

Bericht door Kugelblitz »

Roerfront schreef:Ik wil niet onder andermans duiven schieten, maar wellicht kan ik je verder helpen. Ik doe delen van mijn collectie weg en heb nog een LW stalingradmuts. Hij is niet zo mooi als die op de foto en heeft geen emblemen (standaard). Gebruikte toestand en het bont is minder fraai. Hij staat op een site die ik aan het bouwen ben http://www.roerfront1939-1945.nl
Groetjes
In het vervolg gaarne via PB aanbieden of anders via het verkoopgedeelte, maar de intentie is niet slecht vandaar dat we het door de vingers zien. :)
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Wintermutsen Luftwaffe

Bericht door Comrade »

Bedankt voor het door de vingers zien, ik zal het wel verder afhandelen via PB
''Drann, drauf, drüber!''
Plaats reactie