bijzondere eagle

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: bijzondere eagle

Bericht door Kugelblitz »

mgschutze schreef:Deze items zijn meerdere keren verkocht de afgelopen weken.
Ik heb de adelaar in de hand gehad en het is echt een heel mooi gemaakt origineel item.
Wat was het nu precies? Een SS officiers adelaar?
Laten we het vooral gezellig houden! :)
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: bijzondere eagle

Bericht door coco »

Nederlandse aanmaak ss officieren adelaar inderdaad.
Hier een linkje naar WAF: http://wehrmacht-awards.com/forums/show ... p?t=643086
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: bijzondere eagle

Bericht door Jan Klaassen »

En de reden dat niemand dit een paar maanden geleden kon zeggen is...? ;)
Daar heeft iemand de TS zijn eagle overgekocht om 'm vervolgens zelf weer door te verkopen zeker?
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: bijzondere eagle

Bericht door coco »

Omdat de kennis omtrent dit soort niet textbook items vrij klein is hier, ik weet overigens niet of je het WAF topic doorgelezen hebt maar zelfs daar zouden ze het als dake bestempelen, mits de overige spullen er niet bij zaten.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: bijzondere eagle

Bericht door utmi »

mgschutze schreef:Deze items zijn meerdere keren verkocht de afgelopen weken.
Ik heb de adelaar in de hand gehad en het is echt een heel mooi gemaakt origineel item.
Dat is altijd jammer; komt er iets leuks op de markt, moet er eerst verschillende keren grof geld aan verdient worden voordat het bij een verzamelaar in de collectie blijft...
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: bijzondere eagle

Bericht door sobel »

Jij bent toch ook altijd van de handel?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: bijzondere eagle

Bericht door utmi »

Handel? af en toe wat verkoop van spulletjes die ik dubbel heb of niet in mijn verzameling passen. Dat is echter een enkel percentage van mijn verzameling. Ik ben verzamelaar en koop spul om te houden (tuurlijk interesses kunnen wisselen), geen spul om de volgende dag weer te verkopen (tenzij overschot uit een lotje waarvan ik het meeste zelf houdt). In het Engels:I'm in it for the items, not for the money
Maar goed, genoeg over mij, dat is niet het onderwerp van dit topic. Anders moet je er maar een beginnen over mij. :evil:
Als een item al meerdere keren verkocht is in zo'n korte tijd als in casu, dan is het dus niet in eerste instantie naar een verzamelaar gegaan en de prijs waarschijnlijk flink opgedreven. Niets aan te doen, maar ik vind het jammer omdat een verzameling opbouwen hierdoor steeds lastiger wordt; alles voor topprijzen.
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: bijzondere eagle

Bericht door Kugelblitz »

utmi schreef:Handel? af en toe wat verkoop van spulletjes die ik dubbel heb of niet in mijn verzameling passen. Dat is echter een enkel percentage van mijn verzameling. Ik ben verzamelaar en koop spul om te houden (tuurlijk interesses kunnen wisselen), geen spul om de volgende dag weer te verkopen (tenzij overschot uit een lotje waarvan ik het meeste zelf houdt). In het Engels:I'm in it for the items, not for the money
Maar goed, genoeg over mij, dat is niet het onderwerp van dit topic. Anders moet je er maar een beginnen over mij. :evil:
Als een item al meerdere keren verkocht is in zo'n korte tijd als in casu, dan is het dus niet in eerste instantie naar een verzamelaar gegaan en de prijs waarschijnlijk flink opgedreven. Niets aan te doen, maar ik vind het jammer omdat een verzameling opbouwen hierdoor steeds lastiger wordt; alles voor topprijzen.
Inderdaad spijtig, zo gaat het vrijwel altijd.
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Plaats reactie