Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Darkman
Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 15 dec 2009, 00:34

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Darkman »

Goede zaken gedaan met 779. Nogmaals bedankt.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door michiel01 »

Fuglesang schreef:Prima zaken gedaan met michiel01.

Alles kwam netjes verpakt en zeer snel op mijn deurmat.
geheel wederzijds!
Gebruikersavatar
Mallory
Lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 02 mei 2011, 12:03

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Mallory »

Ik heb een vraag over gebruiker Patrick.S.

Alweer twee weken terug heb ik een object bij hem besteld dat na enkele dagen nog niet bezorgd was. Toen ik dat bij hem navroeg verzekerde hij me eerst dat het zeker was verstuurd, maar later bleek toch dat het object of poststuk inderdaad was blijven liggen. Het zou dan nu echt gepost worden. Nu zijn we weer drie dagen verder en nog altijd is het object niet aangekomen.

Ik vind het een vreemd verhaal en heb niet direct het idee dat ik word opgelicht (de communicatie loopt op zich prima en de waarde is ook niet ontzettend hoog), maar toch wil ik horen of hier mensen zijn die goede of slechte ervaring hebben met deze gebruiker.

Vat dit dus niet op als kritiek, maar ik wil wel graag even navraag doen hierover.

Alvast bedankt. :)
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Ik heb zelf nog nooit zaken met hem gedaan, maar ik zie vaak goede feedbacks over mensen die wel met hem zaken doen.
Ik denk dat hij het gewoon druk heeft gehad en je misschien heeft verward met items die hij nog meer heeft verkocht.
Ik zou je zeker geen zorgen maken en ik denk dat het gewoon goed komt.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Memory »

Goede zaken met Michiel01
Snelle verzending!
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Goede zaken gedaan met Westwall :)
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Fuglesang »

Ik ook goede zaken gedaan met Westwall
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door wvd »

Mallory schreef:Ik heb een vraag over gebruiker Patrick.S.

Alweer twee weken terug heb ik een object bij hem besteld dat na enkele dagen nog niet bezorgd was. Toen ik dat bij hem navroeg verzekerde hij me eerst dat het zeker was verstuurd, maar later bleek toch dat het object of poststuk inderdaad was blijven liggen. Het zou dan nu echt gepost worden. Nu zijn we weer drie dagen verder en nog altijd is het object niet aangekomen.

Ik vind het een vreemd verhaal en heb niet direct het idee dat ik word opgelicht (de communicatie loopt op zich prima en de waarde is ook niet ontzettend hoog), maar toch wil ik horen of hier mensen zijn die goede of slechte ervaring hebben met deze gebruiker.

Vat dit dus niet op als kritiek, maar ik wil wel graag even navraag doen hierover.

Alvast bedankt. :)
En als iets gehoord.
Gebruikersavatar
Patrick.S
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 apr 2007, 09:44
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Patrick.S »

wvd schreef:
Mallory schreef:Ik heb een vraag over gebruiker Patrick.S.

Alweer twee weken terug heb ik een object bij hem besteld dat na enkele dagen nog niet bezorgd was. Toen ik dat bij hem navroeg verzekerde hij me eerst dat het zeker was verstuurd, maar later bleek toch dat het object of poststuk inderdaad was blijven liggen. Het zou dan nu echt gepost worden. Nu zijn we weer drie dagen verder en nog altijd is het object niet aangekomen.

Ik vind het een vreemd verhaal en heb niet direct het idee dat ik word opgelicht (de communicatie loopt op zich prima en de waarde is ook niet ontzettend hoog), maar toch wil ik horen of hier mensen zijn die goede of slechte ervaring hebben met deze gebruiker.

Vat dit dus niet op als kritiek, maar ik wil wel graag even navraag doen hierover.

Alvast bedankt. :)
En als iets gehoord.
Wim als je dat wil weten kan je mij ook een pb sturen,maar om iedereen gerust te stellen ik heb een afspraak gemaakt met mallory die geheel naar wens is.
Verzamelinteresse:
Brits:43rd Wessex Infantry Division en Guards Armoured division.
Canadees:4th Canadian Armoured Division
US:Armored en Tank Destroyer eenheden en 79th en 90th Infantry Division.
Gebruikersavatar
Mallory
Lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 02 mei 2011, 12:03

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Mallory »

Inderdaad, wvd. Het object is nog niet aangekomen en we gaan er beide vanuit dat dit aan de post ligt, dus niet aan Patrick. Patrick.S heeft een heel net voorstel gedaan om het voor ons beide goed te laten aflopen.

Hierbij dus positieve feedback voor Patrick.S :)
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

Negatieve feedback voor Fokke W. met nickname Bram op Marktplaats.

Om een lang verhaal kort te maken, inmiddels 3 weken geleden akkoord gegaan met zijn bod op een item van mij.
Meteen mijn rekeningnummer gestuurd en hij ging akkoord.
Vervolgens heeft hij meerdere malen gezegd dat hij het geld heeft overgemaakt, maar na 21 dagen heb ik nog steeds niets ontvangen.
Mijn gegevens waren allemaal correct, dus de fout lag duidelijk bij hem.
9 dagen geleden heb ik hem hierop aangesproken en hij zou er naar kijken, sindsdien heb ik niets meer van hem vernomen.

Ik was trouwens niet het enige forumlid die dezelfde ervaringen heeft met hem.

Kleine update:
Gisteravond(1 april) nog gekeken op mijn rekening, maar er was nog niets gestort.
Nu op 2 april kijk ik weer en tot mijn verrassing is het geld binnengekomen.
Zaken doen met hem is vanwege de lange tijdsduur niet voor herhaling vatbaar, tenzij hij voortaan wat sneller het geld kan storten.
Ben toch blij dat ik de deal heb kunnen afronden.
De communicatie was wel grotendeels goed en hij heeft nog netjes laten weten dat het aangekomen is.
Laatst gewijzigd door rajbrns op 03 apr 2013, 20:40, 3 keer totaal gewijzigd.
Verzamel items van het Derde Rijk
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door wvd »

Patrick.S schreef:[

Wim als je dat wil weten kan je mij ook een pb sturen,maar om iedereen gerust te stellen ik heb een afspraak gemaakt met mallory die geheel naar wens is.
Waarom een pb het was toch publiekelijk op het forum. Dus kan de vraag dan ook gewoon hier stellen lijkt me niks mis mee.
Goed te horen dat het opgelost is
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rajbrns »

Wederom positieve feedback voor Patrickh

Goede communicatie,snelle verzending en zaken met hem doen is wederom voor herhaling vatbaar :)
Verzamel items van het Derde Rijk
Danielcollector
Lid
Berichten: 624
Lid geworden op: 14 okt 2012, 20:04
Locatie: Ermelo

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Danielcollector »

zoals rajbrns al zei, nooit dealen met Fokke op MP. hij maakt veel fouten bij het overschrijven van het bedrag, doet het via de overschrijfkaart en de batalingen zijn gewoonweg te laat. Hij had ookw at bij mij gekocht en op het moment dat ik de items net aan iemand anders verkoop verschijnt het bedrag op mijn rekening. Dit heb ik teruggestort omdat ik vond dat de beste heer het niet verdiende, en heb het dus verkocht aan de andere bieder waarvan ik na 1 dag netjes het bedrag heb ontvangen.
Altijd op zoek naar duitse medailles en batons
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

rajbrns schreef:Wederom positieve feedback voor Patrickh

Goede communicatie,snelle verzending en zaken met hem doen is wederom voor herhaling vatbaar :)


Met jou is het plezierig zaken doen, tot de volgende keer maar weer :)
Plaats reactie