Lijst met inhoud Brotbeutel?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Als jij vertrekt vertrek ik ook. Is hier geen thread over gemaakt "De kwaliteit van het forum"?
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

:r Waarom....waarom moet er om het minste beetje gezegd worden van iemand dat ie brutaal is, onbeschoft etc. etc..Hoogstwaarschijnlijk bedoelt hij het zelf niet zo.STOP IT, THANK YOU VERY MUCH AND COME AGAIN 8


Je moet toch nog eens iets kunnen verdragen van een ander... :nocheer:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Ik zou nu kunnen zegge: Wat jij wil jongen, maar dan kom ik niet zo aardig over, en ik kan echt wel aardig zijn hoor, vraag maar aan Guido of AntewerpX :P:)
Maar ik schoot net even uit mijn slof.
Ik vind dit een prima forum, maar ik stoor mij aan kinderen/medeverzamelaars die bij wijze van spreken eens een kogel gekregen hebben van iemand en zich dan bij dit forum aanmelden. En ik ben van mening dat dit de afgelopen anderhalve maand/2 maanden nogal vaak voorgekomen is.
Je moet wel weten dat ik ECHTE verzamelaars natuurlijk altijd welkom heet en ze graag help (ik word zelf namelijk ook graag geholpen als ik objecten waar ik weinig vanaf weet)
Groeten Stijn
Laatst gewijzigd door Stijn op 22 jul 2004, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Juist Stijn :|
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

kijk dan in ieder geval uit met wat je zegt. er zijn natuurlijk mensen die echt geïnterreseerd zijn. Wel of niet na die ene kogel.

back on topic :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie