Welke sport of andere hobby beoefen je?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Kugelblitz »

Erik schreef:
Comrade schreef:Zelf doe ik trouwens sinds een maand re-enactment, uiteraard Duits :)
Waarom is dat "uiteraard"?
Ik doe uiteraard Nederlands, ik ben Nederlander.

Je hebt in ieder geval een goede groep gekozen, ik ken de jongens maar al te goed, ze zijn onze favoriete Feind! Een paar jongens van de Windhund dienen ook in de groep Nederland Paraat, Nederlandse infanterie 1939-1940!
Waarschijnlijk 'uiteraard' omdat hij vooral Duitse militaria verzamelt en het dan een logische stap is om Duits te re-enacten en niet Nederlands of Frans. Kan natuurlijk ook, maar wel onwaarschijnlijker. Niet alles wordt altijd als een provocatie gepost Erik, vaak hebben mensen niet eens in de gaten dat een bepaalde zin ook anders geïnterpreteerd kan worden... :wink:

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Erik »

Kugelblitz schreef:Niet alles wordt altijd als een provocatie gepost Erik, vaak hebben mensen niet eens in de gaten dat een bepaalde zin ook anders geïnterpreteerd kan worden... :wink:
Helaas heb ik ook andere ervaringen met reenactors Duits, Kugel. Vandaar dat ik wat 'scherp' uit de hoek kwam. Wel vind ik (ook gezegd) dat hij qua groep de juiste keus heeft gedaan. Der Windhund ken ik als een kwalitatief hoogstaande groep, geleid door verstandige mannen.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Kugelblitz »

Erik schreef:
Kugelblitz schreef:Niet alles wordt altijd als een provocatie gepost Erik, vaak hebben mensen niet eens in de gaten dat een bepaalde zin ook anders geïnterpreteerd kan worden... :wink:
Helaas heb ik ook andere ervaringen met reenactors Duits, Kugel. Vandaar dat ik wat 'scherp' uit de hoek kwam. Wel vind ik (ook gezegd) dat hij qua groep de juiste keus heeft gedaan. Der Windhund ken ik als een kwalitatief hoogstaande groep, geleid door verstandige mannen.
Dat geloof ik wel helaas. :(
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
mexpyne
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 mar 2011, 17:59
Locatie: heerlen (welten)

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door mexpyne »

Comrade schreef:Ik zit bij ''der Windhund'', en heb eigenlijk alleen nog meegedaan aan het evenement Fort IJmuiden(30-31 maart), maar morgen ga ik naar Nederweert, daar zal 4 & 5 mei ook een evenement plaatsvinden :) .

Mijn studie (nu nog school) staat ook duidelijk voorop bij mij, 14 & 15 april was er ook een evenement, maar ik had die week erna een toetsenweek en ja, die gaat voor :P

aah dus jullie waren dat,die in de bunker sliepen.
héél gaaf!! :yes:
greetz,
Max (super sixth) :wink:
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Comrade »

Zoals Kugel zei, omdat ik eigenlijk alleen maar Duits verzamel gebruikte ik het woord ''uiteraard'', maar ik snap dat vrij weinig mensen weten dat ik alleen maar Duits verzamel en hierdoor lijkt mijn zin wat raar.
Zoals jullie al zeiden, gewoon een beetje een domme woordkeuze, ik zal er op letten!

Erik, ik ben ook erg blij met deze groep, het niveau ligt net een stapje hoger (maar of ze ook blij zijn met mij :P )

Mex, wij sliepen inderdaad in de bunker, een beetje koud, maar goed, we hadden in ieder geval een kacheltje :P
Wel een gave ervaring om daar in te slapen!
''Drann, drauf, drüber!''
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Erik »

Comrade schreef:Erik, ik ben ook erg blij met deze groep, het niveau ligt net een stapje hoger (maar of ze ook blij zijn met mij :P )
Ik durf de bewering wel aan dat de Windhund twee stapjes hoger is! En terecht! Goede groep! Goede uitbeeldingen!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Jonasj
Lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2012, 18:02

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Jonasj »

mijn hobby's zijn alles behalve gerelateerd aan mijn verzamelpassie :D
Ik rij op één wiel :lol: zo klinkt dat vrij dwaas, maar bekijk volgend filmpje maar eens dan zal je wel anders piepen :lol: https://www.youtube.com/watch?v=IpjB2j2bRRo

Ik ben in het algemeen veel bezig met sporten, zo ben ik vaak in de weer met het springen van salto's in mijn tuin enzo :) https://www.youtube.com/watch?v=twysTRmWyyo
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Joep »

Comrade schreef:Zoals Kugel zei, omdat ik eigenlijk alleen maar Duits verzamel gebruikte ik het woord ''uiteraard'', maar ik snap dat vrij weinig mensen weten dat ik alleen maar Duits verzamel en hierdoor lijkt mijn zin wat raar.
Zoals jullie al zeiden, gewoon een beetje een domme woordkeuze, ik zal er op letten!

Erik, ik ben ook erg blij met deze groep, het niveau ligt net een stapje hoger (maar of ze ook blij zijn met mij :P )

Mex, wij sliepen inderdaad in de bunker, een beetje koud, maar goed, we hadden in ieder geval een kacheltje :P
Wel een gave ervaring om daar in te slapen!
Ga je dan ook mee elk jaar naar scandinavië ?
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Kugelblitz »

Jonasj schreef:mijn hobby's zijn alles behalve gerelateerd aan mijn verzamelpassie :D
Ik rij op één wiel :lol: zo klinkt dat vrij dwaas, maar bekijk volgend filmpje maar eens dan zal je wel anders piepen :lol: https://www.youtube.com/watch?v=IpjB2j2bRRo

Ik ben in het algemeen veel bezig met sporten, zo ben ik vaak in de weer met het springen van salto's in mijn tuin enzo :) https://www.youtube.com/watch?v=twysTRmWyyo
Haha, dat flesje is echt maaasterlijk ouwe! Huppa, zo nonchalant. :wink: Nette trucs met die eenwieler, lachen!
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Comrade »

Ik zit er nog maar een maand bij, maar het lijkt me wel kicken om een keer mee te gaan.

Jonas, knap hoor, daar komt zeker wel veel oefenen bij kijken?
''Drann, drauf, drüber!''
Gebruikersavatar
mexpyne
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 mar 2011, 17:59
Locatie: heerlen (welten)

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door mexpyne »

Joep schreef:
Comrade schreef:Zoals Kugel zei, omdat ik eigenlijk alleen maar Duits verzamel gebruikte ik het woord ''uiteraard'', maar ik snap dat vrij weinig mensen weten dat ik alleen maar Duits verzamel en hierdoor lijkt mijn zin wat raar.
Zoals jullie al zeiden, gewoon een beetje een domme woordkeuze, ik zal er op letten!

Erik, ik ben ook erg blij met deze groep, het niveau ligt net een stapje hoger (maar of ze ook blij zijn met mij :P )

Mex, wij sliepen inderdaad in de bunker, een beetje koud, maar goed, we hadden in ieder geval een kacheltje :P
Wel een gave ervaring om daar in te slapen!
Ga je dan ook mee elk jaar naar scandinavië ?

haha dat geloof ik graag!!
in het fort zelf was het steen koud :zapped: dus jullie zaten wel goed met het kaggeltje :!:
gelukkig hadden wij in bastogne ook een kaggeltje in de tent,heerlijk. (alleen je moet het wel aan houden,anders heb je er weinig aan haha)
zijn jullie ook te vinden in overloon vrijdag?

cheers
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Joep »

Begint t al vrijdag dan ?
Ik zit namelijk met een probleem in dat weekend is er kermis en blijven er een paar vrienden logeren :|
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
mexpyne
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 mar 2011, 17:59
Locatie: heerlen (welten)

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door mexpyne »

Joep schreef:Begint t al vrijdag dan ?
Ik zit namelijk met een probleem in dat weekend is er kermis en blijven er een paar vrienden logeren :|
ja wij gaan vrijdag al :wink:
maar het is idd de 18e en 19e. voor bezoekers
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
_Arthur

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door _Arthur »

Joep schreef:Begint t al vrijdag dan ?
Bij de meeste weekend-evenementen wordt de vrijdag gebruikt voor aankomst deelnemers/opbouw kamp/displays e.d. en zijn de zaterdag & zondag doorgaans bezoekersdagen.
Gebruikersavatar
mexpyne
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 mar 2011, 17:59
Locatie: heerlen (welten)

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door mexpyne »

_Arthur schreef:
Joep schreef:Begint t al vrijdag dan ?
Bij de meeste weekend-evenementen wordt de vrijdag gebruikt voor aankomst deelnemers/opbouw kamp/displays e.d. en zijn de zaterdag & zondag doorgaans bezoekersdagen.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
Plaats reactie