zijn jullie al eens bijna dood geweest? :p

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

bio prof?
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Bericht door pieter de vleminck »

antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
zeer mooi gezegd peter
Gebruikersavatar
Daan
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:01
Contacteer:

Bericht door Daan »

antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
:shock:



8)
"Klagt nicht, kämpft!"
Info gezocht over Wiking en de nederlandsche vrijwilligers van de Waffen-SS.

http://www.wiking-ruf.com
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

okke schreef:
antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
Dat is niet gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint het proces van groeien. Je wordt steeds groter. Lichamelijk en geestelijk. Pas als je stopt met groeien - op wat voor manier ook - begint het stervensproces.
Bij sommigen (velen?) begint het stervensproces pas zo laat dat het sterven als een grote verrassing komt.
Niet mee eens. Je moet - normaal gezien - eerst ouder worden om te kunnen sterven, dus groeien en ouder worden, zelfs al is het in de jonge jaren, maakt deel uit van het stervensproces (hoewel biologisch gezien het stervensproces pas begint na het stoppen met groeien).

De logica zelve :)
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Een koprol over een motorkap toen ik op 16-jarige leeftijd een iets te ruime bocht nam met m,n brommer.. :bonk: niet echt een slimme actie...
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

IK kan niet op jullie site giel en sander :roll:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ben nu bijna dood:

Van 13.00 uur tot 22.30 uur lopen te vakkenvullen onder de saddistische leiding van de bedrijfsleider....

Verder ben ik 1 keer bijna verdronken in de vijver in de buurt (toen ik een jaar of 4 was)
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Thomhasj schreef:Ben nu bijna dood:

Van 13.00 uur tot 22.30 uur lopen te vakkenvullen onder de saddistische leiding van de bedrijfsleider....

Verder ben ik 1 keer bijna verdronken in de vijver in de buurt (toen ik een jaar of 4 was)
Omg 22.30!?
Ik mag (volgens de wet) niet later werken dan 2100. En dan nog werk ik meestal tot 1800 of 2000
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

door een auto ondergereden, week bewusteloos, te veel bloedverlies zware hersenschudding.

Neer gestoken door Lonsdale freaks, net 2 weken uit het ziekenhuis
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harsha schreef:door een auto ondergereden, week bewusteloos, te veel bloedverlies zware hersenschudding.

Neer gestoken door Lonsdale freaks, net 2 weken uit het ziekenhuis
neergestoken? Waarom dat dan?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Omdat ik een andere style kleding draag en van andere muziek houd dan lonsdale freaks, dus niet van trance/hardcore en geen strakke broekjes, kaal/kort haar etc etc
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harsha schreef:Omdat ik een andere style kleding draag en van andere muziek houd dan lonsdale freaks, dus niet van trance/hardcore en geen strakke broekjes, kaal/kort haar etc etc
Ik weet in godesnaam niet wat lonsdale freaks zijn, maar het is in ieder geval apart volk.
Volgens mij zie ik ze wel eens lopen. Zeker allemaal een scooter :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

yup, lol. Lonsdale en consdaple. erm, ik zal zo mijn mening maar niet over hen zeggen, wie weet zijn der een aantal hier op de forum online
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Harsha schreef:door een auto ondergereden, week bewusteloos, te veel bloedverlies zware hersenschudding.

Neer gestoken door Lonsdale freaks, net 2 weken uit het ziekenhuis
Pffff, das de ergste tot hiertoe :lol:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

kheb ongeveer 14 keer iets gebroken gehad en 6 keer ofzo dingen gekneusd, ben op vrijdag de 13de geboren hea :P en heel veel kwam in de tijd toen ik keeper was (ff opscheppen: 2de van ut noorden en 3de van Nederland van men leeftijd)
Gesloten