haije's vragenuurtje

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hayayaah
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 20:08
Locatie: Nijland

haije's vragenuurtje

Bericht door hayayaah »

Als beginnend verzamelaar ontbreekt het me wel eens aan tijd om alles uit zoeken of te ontdekken wat het is. in dit bericht zal ik items plaatsen waar ik vragen over heb

1. Algemene informatie, maker enz.
2. waarde. Zijn er liefhebbers voor
:wink:
bent u geinteresseerd, stuur een berichtje. ik ben meer een liefhebber van 3dimensionaal spul dan papierwerk
Gebruikersavatar
hayayaah
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 20:08
Locatie: Nijland

Re: haije's vragenuurtje

Bericht door hayayaah »

Item 1, boekje landdag 1935.
Bijlagen
2013-05-26 15.35.31.jpg
2013-05-26 15.35.11.jpg
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: haije's vragenuurtje

Bericht door sobel »

Ik ben hier niet zo'n fan van. De kracht van de verificatietopics is dat individuele artikelen in topics in de toekomst meerwaarde kunnen bieden voor andere leden. Daarnaast vermoed ik aan de hand van je laatste zin dat mensen je ook mogen contacteren als ze interesse hebben in een object, daar is het marktplaatsonderdeel voor.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
hayayaah
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 20:08
Locatie: Nijland

Re: haije's vragenuurtje

Bericht door hayayaah »

Het zijn veel items waar ik niet zo veel over weet, dus ik dacht dat ik het beter op een blek kon doen dan 20 losse berichten. aangezien ik de waarde van veel dingen nog niet weet kan of mag ik ze niet op de marktplaats aanbieden
Plaats reactie