Coupe d'Etat

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Coupe d'Etat

Bericht door Zitadelle »

Wat lees ik reeds in den krant vanmorgen??

De regering vindt dat de studiefinanciering moet worden omgezet in een lening, omdat we na onze studie dan wel genoeg geld zouden verdienen om het terug te betalen. Belachelijk, zeg ik je! Je reinste ridicule!

Daarom stel ik voor, mijn kameraden, om een staatsgreep te plaatsen en de macht aan de studenten te geven: ontgroening voor "nieuwe Nederlanders", veel feesten en bier, prioriteiten goed op een rijtje (1. subsidie voor de aanschaf van bier, 2. meer subsidie voor de aanschaf van bier, 3. nog meer subsidie voor de aanschaf van bier ..... 48. troepen terug uit Irak), kortom: iedereen blij!!

Maar dan blijft reeds een vraag over: hoe? hoe pakken we het aan? bom onder een tafel tijdens een bespreking van Balkenende? Balkenende neerschieten tijdens een militaire parade (zie Nasser van Egypte)? hem laten doodschrikken met een 'ondeugende' foto van Catherine Keyl?

Wat zijn uwe suggesties...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Neerschieten kan nooit de bedoeling zijn. De pen is machtiger dan het zwaard wat mij betreft. Je mogelijkheden:

1) Richt je eigen politieke partij op
2) Infiltreer een (of meerdere) van de jongerenpartij(en)
3) Stuur een mail aan een tweedekamerlid of de premier
4) Organiseer een demonstratie op het binnenhof of neem deel aan een demonstratie
5) etc. etc
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Of ik prik zijn oog uit met een pen.... good point Proos ;)
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gesloten