Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mexpyne
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 mar 2011, 17:59
Locatie: heerlen (welten)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door mexpyne »

welkom tonnie!! :mrgreen:
mooi interesse gebied ;)
hier op het forum zul je niks te kort komen qua hulp en info :yes:

Max.
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
Gebruikersavatar
Jules95
Lid
Berichten: 351
Lid geworden op: 02 apr 2013, 10:54
Locatie: midden Limburg

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Jules95 »

Zie nu pas dit voorstel topic :oops:
maar zal me alsnog even voorstellen, beter laat als nooit,

Ik ben Jules Levels, Woon in Neer (Midden Limburg, in de buurt van Roermond). Ben 18 jaar en volg de opleiding Juridisch medewerker op Leeuwenborgh opleidingen in Sittard.
verzamel nu ongeveer 2 jaar en mijn verzamelrichting ligt vrij algemeen namelijk wat bij mij in de buurt voor troepen gezeten hebben. Voornamelijk Brits en Duits en een beetje Amerikaans.

dat was het wel zon beetje,

Jules
jeroen1999
Lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 13 jan 2011, 16:12

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door jeroen1999 »

Welkom :D
Gebruikersavatar
Dominique83
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2013, 12:08
Locatie: Kerkrade

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Dominique83 »

Hallo allemaal,

zit sinds vandaag op dit forum, en ziet er erg goed uit! Mijn complimenten... En zal mij gelijk even voorstellen.

Mijn naam is Dominique ben 29jr oud en woon in het Zuid - Limburgse Kerkrade. Ik ben al van kleins af aan gefascineerd door de 2de wereldoorlog. Alles wat er mee te maken heeft. Waar het vandaan komt geen idee, me vrienden verklaren me meestal voor gek. We leven nu en niet toen krijg je dan te horen, maar ieder zijn hobby.

Zo verzamel ik veel films, documentaires, boeken, foto's etc... Sinds kort ga ik ook samen met een vriend op zoek naar overblijfselen uit die tijd. Men moet dan denken aan bunkers, tanks en dergelijke dingen. Ook hier op het forum probeer ik erachter te komen wat nu plaatsen zijn die het waard zijn om eens te bezoeken.
Ik woon 5min van de duitse grens en ben dan ook laatst op pad geweest en heb op een oud verlaten oefen terrein wat tanks ontdekt waarvan ik de foto's nog zal plaatsen.

Ook al wat restanten van bunkers gevonden, ook die zal ik met jullie delen. Ik denk dat ik hier wel een leuke tijd tegemoet ga.

Mvg,

Dominique
Millcoll
Lid
Berichten: 724
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:39

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Millcoll »

Welkom! Over wat voor tanks spreken we dan?
Gebruikersavatar
mexpyne
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 mar 2011, 17:59
Locatie: heerlen (welten)

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door mexpyne »

welkom dominique!
ik woon ook in het mooie limburg!;) (heerlen)
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
Gebruikersavatar
Dominique83
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2013, 12:08
Locatie: Kerkrade

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Dominique83 »

mathiasaerts schreef:Welkom! Over wat voor tanks spreken we dan?

Hallo,

1 is in ieder geval een M47 Patton I de andere ben ik me niet zeker van, wel dat het een Duitse tank is, maar ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de tanks. Ik zal de foto's straks even uit sorteren en dan plaatsen, is er een aparte groep, map waarin ik de foto's kan plaatsen?
"As long as there are sovereign nations possessing great power, war is inevitable." (Albert Einstein)
Gebruikersavatar
Dominique83
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2013, 12:08
Locatie: Kerkrade

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Dominique83 »

mexpyne schreef:welkom dominique!
ik woon ook in het mooie limburg!;) (heerlen)
Gezellig nog een Limburger erbij! :)
"As long as there are sovereign nations possessing great power, war is inevitable." (Albert Einstein)
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Jan Klaassen »

Welkom Dominique!

De foto's van de tanks die je hebt gevonden (boeiend verhaal, kijk al uit naar de foto's!) kan je plaatsen in het forumonderdeel "Eenheden & Uitrusting". Dan zullen de leden (ik ga d'r zelf ook een gooi naar doen ;) ) je daar ongetwijfeld mee kunnen helpen!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
Dominique83
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2013, 12:08
Locatie: Kerkrade

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Dominique83 »

Jan Klaassen schreef:Welkom Dominique!

De foto's van de tanks die je hebt gevonden (boeiend verhaal, kijk al uit naar de foto's!) kan je plaatsen in het forumonderdeel "Eenheden & Uitrusting". Dan zullen de leden (ik ga d'r zelf ook een gooi naar doen ;) ) je daar ongetwijfeld mee kunnen helpen!
Prima, ik ga ze nu uitzoeken en dan plaatsen... We zijn gewoon op dat oud oefen terrein gaan wandelen, en daar stonden ze dan.. Foto's aan het maken. Mensen daar uit de buurt keken maar raar, maar ja die komen daar elke dag langs. Zal ze zo plaatsen.
"As long as there are sovereign nations possessing great power, war is inevitable." (Albert Einstein)
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door CollectorWo2 »

Welkom hier :)
Millcoll
Lid
Berichten: 724
Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:39

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Millcoll »

Dominique83 schreef:
mathiasaerts schreef:Welkom! Over wat voor tanks spreken we dan?

Hallo,

1 is in ieder geval een M47 Patton I de andere ben ik me niet zeker van, wel dat het een Duitse tank is, maar ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de tanks. Ik zal de foto's straks even uit sorteren en dan plaatsen, is er een aparte groep, map waarin ik de foto's kan plaatsen?
Nice, mijn grootvader heeft daar nog mee gereden tijdens zijn legerdienst! :)
Gebruikersavatar
Dominique83
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2013, 12:08
Locatie: Kerkrade

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Dominique83 »

mathiasaerts schreef:
Dominique83 schreef:
mathiasaerts schreef:Welkom! Over wat voor tanks spreken we dan?

Hallo,

1 is in ieder geval een M47 Patton I de andere ben ik me niet zeker van, wel dat het een Duitse tank is, maar ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de tanks. Ik zal de foto's straks even uit sorteren en dan plaatsen, is er een aparte groep, map waarin ik de foto's kan plaatsen?
Nice, mijn grootvader heeft daar nog mee gereden tijdens zijn legerdienst! :)
Foto's zijn inmiddels geplaats in betreffende rubriek
"As long as there are sovereign nations possessing great power, war is inevitable." (Albert Einstein)
Gebruikersavatar
halftrack
Lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 mei 2013, 19:58

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door halftrack »

Misschien wordt het tijd om een nieuwe topic (deel 5) te openen.

heb me eigenlijk nog niet voorgesteld :D maar sommigen zullen me al kennen.
When it comes to the day of judgment
Who will carry the can
For this dreadful demonstration
Of man's inhumanity to man?

-Een onbekende Engelse WOI veteraan
Jan m
Lid
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 jun 2013, 17:45
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 2 keer

Voorstellen

Bericht door Jan m »

Ik wist niet waar ik me moest voorstellen dus ik stel me hier voor. Ik ben Jan 12 jaar en ik vind het leuk om met de detector naar spullen uit de wo2 te zoeken. Ook verzamel ik een klein beetje. Ik wil eigenlijk meer te weten komen over de frontlinies in Groesbeek en de stafkaarten die daarbij horen. Verder wil ik vertellen dat dit me een leuk forum lijkt.Ik hoop hier een plezierige tijd te hebben.




Groetjes,Jan

Modbreak: In dit topic kun je jezelf dus voorstellen. :) Topic toegevoegd uit 'Over het forum'. MMR
Plaats reactie