homohuwelijk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

homohuwlijk moet kunnen of niet?

Ja, tuurlijk
18
37%
Ja
12
24%
Mnee
5
10%
Ben je gek!
14
29%
 
Totaal aantal stemmen: 49

jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Nou...hoeveel vrouwen visiteren dit forum? :wink: ...
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

okke schreef:
ironmarc schreef:Ik accepteer ook zeker wel dat er vele mensen anders zijn dan mij, maar zij moeten ook accepteren dat ik, en vele mensen met mij, er niet van hou als 2 homo's in het openbaar lopen te klooien!!
Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
En je accepteerd wel dat twee mensen van verschillend geslacht met elkaar in het openbaar lopen te klooien?

Ik vind je opmerkingen kortzichtig, respectloos en slecht onderbouwd.
Ik geef gewoon mijn mening en absoluut niet respectloos! Het kan me geen reet schelen dat er homo's zijn, ik ken er ook 2, wonen hier in de buurt en kan het heel goed met die gasten vinden, zijn vrienden, dus je hoeft niet zomaar te stellen dat ik respectloos ben voor homo's, oke?!
Hun vinden het ook schandalig als 2 mannen in het openbaar te intiem zijn dus dat zegt toch wel wat, niet??

En slecht onderbouwd? Ik kan me mening toch niet duidelijker geven toch??
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

te intiem is net zo goed 'schandalig' bij man en vrouw
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Harsha schreef:
ironmarc schreef: Zolang ze het achter gesloten deuren doen vind ik het prima omdat ze mensen er dan niet mee lastig vallen.
Ouch, gevoelig wanneer je dat zegt. Zolang ze het maar achter gesloten duren, zodat wij er maar niets mee te maken krijgen. Wat boeit het nou als 2 mannen overstraat hand in hand lopen of zoenen of 2 vrouwen dan een man en een vrouw? Je bent het alleen niet gewend, je moet het gewoon accepteren dat dat wel gebeurd. Homo's zijn ook vrij, hoeven niet alles prive te doen!
Ik heb er ook nix op tegen als ze hand in hand op straat lopen en ze hoeven niet alles prive te doen, ik bedoel die gasten mogen toch ook een gewoon leven lijden (lage of korte ei??weet ff niet hoe he het schrijft :) )en lol maken laat dat duidelijk zijn. Ik vind het alleen niet prettig te sien als ze echt overdreven lopen te flikflooien. Hiermee val ik niet alle homo's aan, want ik ben echt geen homo hater die achter xze aan gaat rennen met knuppels o.i.d.
Je hebt alleen van die opvallige types ertussen die altijd en overal willen laten zien dat ze homo zijn (extravagant) en hiermee ook geen respect tonen naar hun medemens door zomaar te doen en laten wat ze willen.
Verder kan het me niet interesseren wat ze doen en zal ik ze gewoon met respect behandelen zoals ik ieder ander mens met respect probeer te behandelen.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Harsha schreef:te intiem is net zo goed 'schandalig' bij man en vrouw
Ben ik ook met je eens!
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

:) ik zit alles zo ff te lezen en ik moet steeds lachen,,,,,dont ask why...
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Omdat het nooit echt serieus is genomen
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

homo huwelijken - JA! Waarom niet? Laten mensen vooral doen waar ze zelf zin in hebben (mits het anderen niet ernstig schaadt - lichamelijk en geestelijk en financieel) en waarom zouden homo's en lesbiennes niet mogen trouwen? hetero's wel!
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
steelpots
Lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 01 feb 2004, 23:48

Bericht door steelpots »

Harsha schreef:Door wie is dit ook alweer gezegt wat ik heb gezegt. Hoe heet die man nou, is een homo, en de baas van de homo krant volgens mij. Hij zou het wel moeten weten
Die man heet Henk Krol en is directeur van de GAYKRANT.
Gebruikersavatar
steelpots
Lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 01 feb 2004, 23:48

Bericht door steelpots »

jacob schreef:Ze zeggen dat van elke 5 mensen er 1 Homo is....dus dat houdt in dat er hier iemand Homo is!.....
Als ik jullie een kusje mag geven vertel ik wie het is :P
:P Kom mij maar een kusje geven,ik ben een homo :P
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

steelpots schreef:
jacob schreef:Ze zeggen dat van elke 5 mensen er 1 Homo is....dus dat houdt in dat er hier iemand Homo is!.....
Als ik jullie een kusje mag geven vertel ik wie het is :P
:P Kom mij maar een kusje geven,ik ben een homo :P
Aha..dus jij bent de homo...dan ben ik 1 van de overige 4 mensen :wink:
Gebruikersavatar
steelpots
Lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 01 feb 2004, 23:48

Bericht door steelpots »

jacob schreef:
steelpots schreef:
jacob schreef:Ze zeggen dat van elke 5 mensen er 1 Homo is....dus dat houdt in dat er hier iemand Homo is!.....
Als ik jullie een kusje mag geven vertel ik wie het is :P
:P Kom mij maar een kusje geven,ik ben een homo :P
Aha..dus jij bent de homo...dan ben ik 1 van de overige 4 mensen :wink:
Vergeet het kusje niet :lol:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Hey steelpot, Jij homo? leuk! kben zelf bi ;) hoe zwaar telt bi? :P
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Roel R. schreef:Uit "Sokrates' leven en dood" door Plato die "Symposium, Euthyfron, Kriton en Faidon" bevat.

Citaat uit "Symposium" vertelling van Aristofanes,

.. Onze natuur was vroeger namelijk niet hetzelfde als nu, maar heel anders.
Heerlijk dat er ook uit socrates wordt geciteerd.. dit is echt een boost voor het forum
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

verder een zeer nutteloze discussie dit. Laat iedereen lekker zijn gang gaan.
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
Gesloten