Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Sobel,

Ik heb mijzelf al duidelijk verwoord, ga er dan niet verder op in, je draait de oorspronkelijke discussie om.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door sobel »

Prima, wat jij wilt. Ik kan er ook eigenlijk alleen maar om lachen, discussievoeren is schijnbaar niet voor iedereen weggelegd. Blijf het onmogelijk van je vinden dat je Altijd alles maar ompraat, terwijl je het zelf letterlijk zegt. Zo zou jij dus nooit een discussie kunnen voeren, al is het alleen al omdat je niet achter je eigen argumenten staat gezien je deze achteraf toch in de verkeerde context staan.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Erik »

Joep schreef:Ik heb mijzelf al duidelijk verwoord, ga er dan niet verder op in, je draait de oorspronkelijke discussie om.
Joep, Sobel heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Je schrijft zoals je praat en halverwege je betoog kom je tot een andere conclusie dan waar je in het begin van je praatje op uit zou willen komen. Voor een lezer is dat verwarrend.

Maar het is makkelijk te ondervangen! Als je een duidelijke mening hebt kun je die gewoon kwijt, geen probleem. Lees voordat je inzendt even door wat je nu precies kwijt wilt en of dat er ook staat! Het staat wat vreemd als je begint met de opmerking dat we richting het Noorden moeten lopen en je betoog dan afsluit met de opmerking "Daarom lijkt mij het Zuiden het beste!". :wink:
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Erik »

Overigens op prettige wijze zaken gedaan met Tradehunter op Marktplaats. Communicatie goed en billijke prijs voor goede waar. Ditmaal betrof het een mantel manschappen bereden NLD vooroorlogs.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Sobel, ik heb al gezegd dat je gelijk hebt!
Draai nou niet weer de discussie om.
Ik heb duidelijk gezegd wat ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door coco »

Gast(en) relax!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door sobel »

Joep schreef:Sobel, ik heb al gezegd dat je gelijk hebt!
Draai nou niet weer de discussie om.
Ik heb duidelijk gezegd wat ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn.

Joep, alsjeblieft, start geen duscussies meer of geef er geen aanleidingen meer toe, communiceren met jou lijkt kansloos. Mij interesseert dat gelijk helemaal niet (en tevens zie ik het nergens staan?), Erik verwoord het prachtig, je zegt zelf continu A, maar als puntje bij paaltje komt verander je het naar B en hebben wij het verkeerd begrepen.

Zeg voortaan meteen duidelijk wat je bedoelt zodat je het ons ook niet moeilijk maakt. om maar met jou eigen woorden af te af te sluiten: hoe moeilijk kan het zijn.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Moet jij nodig zeggen, jij start hele andere discussies als die we aan 't voeren waren, we hadden het namelijk over de klantvriendelijkheid in NL.
Jij beweert dat ik mezelf tegen spreek, wat ik toegaf en vervolgens alles verduidelijkte, maar jij verandert de hele oorspronkelijke discussie (misschien omdat je er geen argumenten voor hebt?).
Ik zeg gewoon dat je gelijk hebt en verduidelijk alles, zodat we verder kunnen met de discussie, maar jij blijft erop doorgaan met een totaal andere discussie. Dat is ook opmerkelijk. Door deze hele andere discussie die we nu aan 't voeren zijn, word dit topic vervuild, maar blijkbaar interesseert je dat niks.

Volgens mij lijkt mij het eerder kansloos om met jou te communiceren, omdat je de discussie uit de weg gaat, ik verduidelijk mijn nogal wazige tegenspraak, maar jij blijft erop door drammen, beetje raar.
Ik stop ook direct met de discussie, fijne dag!
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door sobel »

Je lijkt nogal op je tenen getrapt, ik stuur je een PB omdat ik het niet met je eens ben.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Ik voel me zeker op m'n tenen getrapt ja, stuur maar een PB.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
ike75
Lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 20 mei 2012, 23:13

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door ike75 »

Slechte zaken gedaan met R.O.B bied op een item. Heeft hij het hoogste bod en mail je hem aan verwijderd hij alles weer. Zijn er nog wel serieuze bieders op mp of word het een speeltuin voor kleine kinderen?
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Er zijn een hoop zielige figuren op mp,ik sla alle gegevens op wat niet goed gegaan is,weet ik gelijk voor de volgende keer.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door sobel »

Herkenbaar, heb een tijd geleden heel veel polaroid cameras verkocht via marktplaats, denk dat wel 30% van de bieders zulke streken uithaalde.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Goede vlotte zaken gedaan met 101airborne! :)
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Erik »

Wederom een prima koopcontact gehad met MP-verkoper Achterhoeker. In het echt de conservator/manager van het Oorlogsmuseum in Hengelo (GLD)
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Plaats reactie