MC4U

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

MC4U

Bericht door davy »

Hallo,

zijn er nog leden die de laatste weken iets besteld of gekocht hebben bij MC4U?
Ik heb op 31/7 een deel besteld, op 1/8 betaald en nog steeds niets ontvangen.
Op 8/8 een mailtje van hen gekregen dat er iets niet in voorraad was en dat ze het in de loop van de week wel zullen opsturen.
Maar nu zijn we weer een dikke week verder en ik heb nog altijd niks ontvangen, gisteren gemaild, maar nog geen antwoord gekregen.

Heb verleden week dezelfde hemden maar op de Duitse ebay gekocht en die zijn vandaag al geleverd.
Is de verzending vanuit Nederland altijd zo slecht of is dit een alleenstaand geval?
Gebruikersavatar
veritas
Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:18
Locatie: Zuid-Holland

Re: MC4U

Bericht door veritas »

Dag Davy,

Heb ik ook een keer meegemaakt bij MC4U, al wel een tijdje geleden.
Ik had wat besteld, en inderdaad ook betaalt.
Maar het kwam maar niet binnen, ik heb toen gevraagd waar het bleef, en een paar dagen later kreeg ik reactie dat het niet op voorraad was.
Ik heb toen gevraagd of ze het me konden leveren als het weer op voorraad was, ze zeiden dat dat goed was, en dat het binnen een maand weer op voorraad zou zijn.
Vervolgens hoorde ik weer niks natuurlijk, toen heb ik weer contact opgenomen en gevraagd waar het bleef. Toen zeiden ze dat ze het waarschijnlijk niet meer in het assortiment zouden krijgen. Uiteindelijk heb ik m'n geld terug gehad, maar daar is een tijd overheen gegaan, en ik was steeds degene die moest vragen waar het bleef enz, zelf lieten ze niks horen. Hun reactie's lieten ook steeds op lang op zich wachten.

Moraal van het verhaal: Koop niet bij MC4U

Vr.gr.
"This is the year! it's up to us to let 'em have it!" Winston Churchill
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: MC4U

Bericht door Erik »

Heb je al even gebeld?
+31 6 2313 6361
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
richard757
Lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 01 mar 2009, 22:19
Contacteer:

Re: MC4U

Bericht door richard757 »

ik koop zo nu en dan wat bij Frank zelf nooit geen problemen gehad
Laatst gewijzigd door richard757 op 20 aug 2013, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iwan
Lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 18 feb 2013, 20:34

Re: MC4U

Bericht door Iwan »

Ik heb wel eens wat boeken en klein grut bij m gekocht maar zelf heb ik er nooit problemen mee gehad..
Gebruikersavatar
kevin15
Lid
Berichten: 297
Lid geworden op: 26 jul 2011, 17:37

Re: MC4U

Bericht door kevin15 »

Aantal keer bij mc4u langsgeweest om wat spullen te kopen, verkopen en ruilen en niks geen problemen gehad.
Zelf vind ik het een topzaak en het scheelt het is van mij 20 km vandaan, enigste nadeel is dat.hij beetje duur is.
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: MC4U

Bericht door davy »

Erik schreef:Heb je al even gebeld?
+31 6 2313 6361
Heb juist even gebeld.
Alles was niet in stock en 'zou' morgen binnenkomen bij hen en dan maandag verzonden worden. Ben benieuwd.
Waarom zeggen ze dan niet direct dat het enkele weken kan duren. En dan nog niet antwoorden op 2 mails.
Vind ik geen service en niet meer voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1752
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Re: MC4U

Bericht door earlymb »

Zoals de meeste van dit soort webwinkels zal hij zo min mogelijk in voorraad willen hebben en gewoon pas bestellen bij de groothandel als ze het zelf eerst verkocht hebben... :lol:
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: MC4U

Bericht door davy »

Dat kan zijn, maar dan moeten ze geen mailtje sturen dat ze het de volgende dag gaan opsturen, als ze er zelf nog 3 weken op moeten wachten.
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: MC4U

Bericht door davy »

Eigenaardig, ze beantwoorden mijn mails met vragen niet, maar als ik vraag om mijn bestelling te annuleren en het betaalde bedrag terug te storten, dan krijg ik ineens een automatisch mailtje dat mijn pakket is verzonden.
28 dagen nadat ik het betaald heb word het verzonden :roll:

Dan zijn er die een andere service geven: zondagavond besteld en betaald, maandag krijg ik een mailtje dat de betaling is aangekomen en dat het pakket direct word verzonden en wat zit er dinsdagmiddag in de bus, inderdaad een pakket (en ook uit Nederland).
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: MC4U

Bericht door sobel »

Bijzondere gang van zaken, schroom niet om (zodra je het binnen hebt) een feedback te posten in het feedback topic :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: MC4U

Bericht door davy »

De problemen met MC4U blijven duren !!!
Nu is het pakket aangekomen, maar ipv een hemd maat XL met lange mouwen (waar ik al bijna een maand zit op te wachten),
hebben ze een met korte mouwen en maat M opgestuurt.
Wat is dat voor een service. Dit is echt éénmaal, maar dan NOOIT meer.
Nu alleen nog zien hoe ze dit gaan oplossen.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: MC4U

Bericht door sobel »

Tjonge, wat een amateuristisch gedoe zeg! Houd ons op de hoogte
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: MC4U

Bericht door davy »

Nog een vraagje vergeten.
Wat is de normale lengte voor een riempje van een Kochgeschirr ?
Ik had een replica besteld (volgens hen dezelfde afmetingen en lengte) maar die past niet op mijn Kochgeschirr uit 1975.
De geleverde lengte is 58 cm, of zijn de na-oorlogse etensblikken groter?
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: MC4U

Bericht door Kugelblitz »

Ik heb ook niet echt goede ervaringen gehad, inderdaad ook erg lang wachten op een levering en slecht of weinig mailcontact. Wat hier beschreven wordt is inderdaad onacceptabel, ik zou er ook nooit meer wat kopen en ze dat laten weten ook.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Plaats reactie