Vraag SS.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Hen123

Vraag SS.

Bericht door Hen123 »

Hallo, ik heb een ( misschien een rare vraag) maar ik heb een hoge SS-Uniform thuis staan. Alleen vindt ik het zonde dat hij daar alleen maar hangt. Ik wil hem ook een keer dragen, maar dan wel op gelegenheden waar dat toegestaan is. Ik haal het niet in mijn hooft om daar mee in openbare gelegenheden te komen op straat winkels en etc.... dat vindt ik niet respectvol.

Ik ben geen nazi-aanhanger en vindt de ideeën (holocaust en etc..) van de nazi's ook niet goed. Nu krijg ik vast t commentaar, waarom draag je het dan? :P nou, ik vindt die Duitse hoge officieren uniformen gewoon prachtig. ieder zijn smaak, alleen ik vindt het mooi. Mooiere uniformen zijn er niet in mijn smaak. Maar omdat ik dit tof vindt, mag ik het niet dragen? Ik snap dat het geen uniform is voor op straat, maar zijn er gelegenheden waar je dit wel mag dragen? evenementen? Fairs? en geen re-enactment waar ik mijn uniform vies moet maken door in een oorlog te na-spelen. tenzij er re-enactment groepen zijn die ook gewoon Duitse wo2 officieren toelaat om gewoon rond te lopen.

Als iemand iets weet, laat hij me dan helpen.

M.V.G

H. Peters.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Vraag SS.

Bericht door Stefan »

In Nederland is het verboden om SS uit te beelden.
Gesloten